Eerste keer L2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Eerste keer L2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 14:24

Het ging echt super. Ookal was de voorbereiding drama. Was namelijk de donderdag ervoor geopereert. Zaterdag even geprobeert of het ging met de hechtingen in mijn buik. Maar het ging wel redelijk, dus zondag gewoon gestart. Nou het begon al goed. Was van plan om rustig in de buitenbak los te rijden. Daar had meneer dus andere ideeen over. De eerste keer weer in een buitenbak is natuurlijk wel heel spannend. Dus we konden alleen maar bokkend de baan door.
Dus toch maar naar het kleine binnenbaantje gegaan om daar los te rijden. Kreeg ik daar te horen dat ik binnen 6 minuten moest starten (was een beetje ingelopen) Ik dus snel wat gedraaft en een klein stukje in galop. Een keer geweken en op naar de bak. Wat daar dus bleek dat ik nog helemaal niet moest starten, want er moest nog van Jury gewisseld worden. Dus ik weer terug naar de losrijbak. Nog even de puntjes op de i gezet en daarna dan eindelijk mijn eerste proef in. Ging opzich best netjes. Was wat te winig aan mijn been, wijken ging niet zo en zijn middendraf was erg onregelmatig, maar voor de rest kon ik het netjes afwerken.
In de 2de proef was hij een stuk beter aan mijn been, en ging alles gewoon wat netter. Dus ik was heel tevreden. Paardje uitgestapt en op stal gezet en op naar de prijsuitrijking. Was ik 2 keer eersten met 156 en 162 punten. Had dit helemaal niet verwacht.
ben echt super trots op hem. Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:05

Goedzo! Fijn dat het toch goed is gegaan met een slechte voorbereiding.

Nou ik nog, over 2 weken Scheve mond Cool

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:39

Goed joh! Gefeliciteerd. Start je bij de paardjes of pony's?

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 11:11

ik start nog bij de pony's over een jaar moet ik over naar de paarden

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 12:09

Gefeliciteerd!! Super zeg en dat voor je 1e keer!!!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 23:18

kei goed! wat heb je voor een pony, D of E-pony?als je een E-pony hebt moeten we misschien nog wel eens tegen elkaar rijden.
mijn 1ste L2 wedstrijd ging ook super, was ook 1ste met 175 pnt.
en dat meisje dat toen 2de was is nu limburgs kampioen in het L2,(ik moest nog L1 rijden op de limburgse) kon ik wel lekker zeggen dat ik direct de 1ste wedstrijd dat ik L2 reed van haar heb gewonnen.
daarna heb ik nog 2x L2 gestart, 2 x gewonnen, 1 x met 174 pnt en 1 x met 162 pnt. en start nu a.s zaterdag de laatste x L2 dan ga ik over naar het M1, spannend......

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 13:23

Azaz is een E-pony. Heb net de video terug zitten kijken. En er kan nog heel wat verbetert worden, dus we gaan nog even hard trainen

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:22

tuurlijk naar verbetering moet je altijd streven, dat doe ik ook altijd.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 23:22

Super zeg!! Echt knap!! Op naar de Z Haha!