Middagje rijbroeken passen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 19:56

Ik heb vanmiddag fijn besteed aan het passen van een heleboel rijbroeken. Niets paste, oh ja wel 1, maar dat was hele slechte kwaliteit en nog 185 gulden, dus dat vind ik zonde, vooral omdat ik op zoek was naar een opvolger voor mijn Mondini van Divoza, die het ook maar anderhalf jaar uitgehouden heeft en waarmee ik het laatst half jaar voor gek liep, maar ja ik reed toch alleen 'thuis'.
Nu ik weer ga lessen wilde ik weer een knappe broek erbij. (ik heb er meerdere, maar altijd 1 favoriet en die draag ik dus altijd) Alles zat bij mijn knieen en kuiten echt veel te wijd Boos! .
Nadat ik het opgegeven had ging mijn vriendin passen, ook haar paste niets, zei die mevrouw, jullie hebben ook een beetje moeilijk model voor een rijbroek, nou ja zeg!!! zoveel is er nou ook weer niet mis met mijn figuur! Toen stelde ze mijn vriendin voor een herenbroek te passen, ik had het toen helemaal gehad, maar mijn vriendin had iets van kom maar op met die broek, en die zat als gegoten Verward Ik ook herenbroeken gepast, zat ook super, schijbaar hebben wij een herenmodel Verward Verward Cool Ze waren er alleen niet met leer, dus die zijn besteld, komen volgende week, nou ja kan ik nog even ceremonieel afscheid nemen van mijn Mondini, zit toch wel erg lekker en heeft me nooit in de steek gelaten Haha! .
Toen gereden, voor alle zekerheid de noodrem (lees slofteugel) er maar aangehangen, had al 2 dagen niet gelopen (wel de hele dag in het land hoor) en daarvoor ook maar wat aangerommeld vrees ik, dus met deze wind... Hij was echter super braaf, maar een keer er vandoor, dus dat viel alles mee, maar wat rijdt dat toch rot met 2 teugels, is er gewoon 1 teveel (zou die stang en trens daarom zo mooi in mijn slaapkamer hangen?) *LOL*

Navragen is beter dan afvragen.


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 19:59

had je bij je andere rijbroeken dan ook herenmaat? maarja als het past niemand die er wat van zal zeggen hoor
maar oke.. en fijn dat het rijden goed ging!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 20:10

Op de foto's zie je er toch niet uit als een heer *LOL* *LOL* *LOL* . Maar ik had het pas ook toen ik een x-tra witte rijbroek voor Almelo wilde. Er zitten maar weinig broeken echt lekker.

En trouwens Jasmijn, met jouw achttal-ervaring zou het rijden met 2 teugels geen enkel probleem moeten zijn! *LOL* *LOL*
Nee, ff zonder dollen, ik heb totaal geen problemen met die extra stangteugel. Misschien ligt het er ook aan hoe je hem vasthoudt??

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 20:40

Haha! Ik ging eergisteren rijbroeken passen en de eerste die ik aandeed nam ik ook mee! Haha, wat zat die heeeeeeeeeerlijk zeg! Haha!

Maarre, vergelijk je de slofteugel met een noodrem Verward Verward Verward Verward Verward

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 20:43

Ik heb nog nooit een heren broek gehad, tot nu paste ik in damesbroeken Verward
En Fitzroy, het ligt er zeker aan hoe ik ze vasthou, maar wil het perse zo. Ik wil de stang teugel boven mijn trens teugel hebben, zodat hij het minst snel inwerkt. Als je dan een tussen ringvinger en pink doet en een onder pink langs heb je ineens je gevoelteugel (trens) op een andere plaats, dat wilde niet wennen, dus tren op zijn eigen plaats, stang tussen ring- en middelvinger in.
Bovendien heb ik hele zachte teugeltjes, maar wel breed dus niet geschikt voor stang en trens hoofdstel en ben ik nu eigenlijk veel te verwend voor een leren teugel *LOL*

Navragen is beter dan afvragen.


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 20:59

haha dat vind ik nou pas echt lachen!een herenbroek!cool Cool

ben heel benieuwd hoe jij hem strakkies gaat vinden!

soms is het beter om te zwijgen

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 21:39

Ik heb ook altijd zo'n hekel aan rijbroeken passen, omdat niets lekker zit! Meestal lubberen ze of bij m'n benen of bij m'n buik, echt super irri. Tegenwoordig laat ik ze dus eens in de twee jaar in Duitsland maken, goede kwaliteit en precies op maat.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 00:08

Er lopen heel wat dames rond in heren broeken hoor. Ik heb er iig regelmatig verkocht. Een rijbroek moet gewoon goed zitten en als dat toevallig een herenmodel is, is dat ook prima.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 08:08

en ik wil ook een nieuwe rijbroek, maar geen hoge band, en die hebben ze niet Boos! of het trekt op mn knieeen...
ben laatst nog wezen kijken.
Jah mmet lage band hebben we heel veel hooor kijk maar.
2 maten 1 maat niet goed, andere was een vieze kleur bruin grrr Verdrietig

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 09:26

ik koop wel vaker herenbroeken (vooral die van Horka zitten me erg goed), ivm de lengte!!!!

Ach, wat boeit het, als het maar lekker zit!

EN als jij et niet zegt, is er echt niemand die ineens gaat zeggen: AAARRRGGGHHH jij draagt een herenbroek!!!!
Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 10:10

Ik heb vorige week gewoon weer een Mondoni Africa gekocht. Die bevalt me hardstikke goed. Moest alleen effe voor de kleur passen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: femkepien, Gub, kwinney, Renkle, SannevZ en 95 bezoekers