Superdagje...! :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Superdagje...! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 02:11

Soms heb je wel eens van die dagen dat gewoon alles lekker gaat met je paardje... en vandaag was dus zo een dag. Beetje koud en nat, maarja... Paard had een superhum en had er ook echt zin in. Ik sta er telkens weer versteld van hoe ongelooflijk onverstoorbaar hij is met zijn 3.5 jaar oud.

Uitgemest, opgezadeld... lekker lege bak... en ja hoor, op het punt dat ik wil opstijgen... gelijk nog 4 man in de bak. En dan ook nog 2 Z ruiters, dan voel ik me al helemaal zo knudde... Maar desondanks... gewoon lekker rond en ontspannen gereden. Goed, regelmatig tempo, wat al zeker een hele voortuigang is... Lijkt erop dat mijn lessen toch nog ergens goed voor zijn, buiten me heel snel heel arm maken Knipoog

Beetje stap naar draf en terug overgangetjes geoefend. Stap naar draf gaat dus echt super... even beentje aanleggen en hij draaft mooi netjes en rond aan... terug is wat problematischer, maar dat ligt waarschijnlijk grotendeels aan mij. Weer iets om aandacht aan de besteden in mijn les... lijst wordt steeds groter Knipoog

Toen nog even aan een lang teugeltje uitgestapt op het pad, wat dus ook echt onwijs goed ging, ook met paarden in zicht in de verte en zo... Als ik met hem aan de hand in het bos wandel wil hij zich daar nog wel eens over opblazen... maar hij was nu waarschijnlijk moe Knipoog

Binnenkort maar weer eens een rustig bosritje proberen... kijken of hij dat kan doen zonder Skippy imitaties...

Maar dus totaal... echt super... ben weer veel te trots op mijn paardje...

En yep, ik ben inderdaad bevooroordeeld Knipoog

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 20:52

hey,

Dat is toch geweldig! Had ik maar een x zo'n dagje! Maar mijn paard is ook een heel lief beest. Echt war ik lieg niet. Maar vandaag was het weer een krengetje. Ik hoop dat het morgen gelijk wat beter gaat.

-xxxxxxxx- Alicia

en hoefjes van nikki.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 21:05

Ik ken dat gevoel, maar het is maar heel zelden bij mij dat het gewoon helemaal "klopt". Maar als het dan gebeurd waardeer je het des te meer. En ben je idd helemaal "in love" met je paardje Lovers

tiamo
Berichten: 97
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 21:23

Wat leuk om zo'n bericht te lezen, ik wordt er helemaal vrolijk van Haha! Haha! Ik heb zelf een 3 jarige ruin die net zadelmak is dus ik rijd ongeveer 3 x per week 15/20 minuten en hij is ook altijd erg braaf, ik ben ook best trots op hem en ik hoop dat ik over een tijdje net zo verliefd over hem kan praten als jij over jou paardje.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 23:28

Hihi... was het zo erg?

Najah, kan er ook niets aan doen dattie gewoon goed is Knipoog