Ja ja mensen foto's van MIJN anda

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Ja ja mensen foto's van MIJN anda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 12:07

Ja ja eindelijk. Hier de foto's van mijn grote liefde.
Het is een andalusische ruin.
Hij moet nog 4 worden en is ong. 1.54.
Er volgen zeker nog meerdere foto's want deze blondie heeft het nu helemaal door hoe het werkt.
Dus mooiere foto's volgen en dan maak ik ze wel buiten want dat is mooier.

Nou hier zien jullie hem van de zijkant. Kunnen jullie even een beeld opdoen

Afbeelding

Afbeelding

Hier 2 foto's van zn mooie koppie. Let niet op zijn voorpluk en staart want die zijn afgeknipt. Maar dat groeit wel weer aan. Hij krijgt een hele mooie volle voorpluk en staart want dat zie ik nu al.

Afbeelding
Afbeelding


En en en wat vinden jullie er van???????

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 12:10

Leuk paardje hoor! Vooral die laatste foto. Echt zo'n onnnozel hoofd! Daar hou ik wel van Pling

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 12:10

Mooi hoofd, en een lief oog. Maar ik vind hem eerlijk gezegd wat aan de magere kant. Er gaat te veel wind onderdoor. Hij zou wat meer vet mogen hebben. Wordt hij bereden? Hoe vaak per dag? En wat krijgt hij aan voer?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 12:18

Een tip:
Zet een paard nooit aan een deur vast...
Ik heb meerdere malen een paard een deur uit de scharnieren zien trekken, 1 ervan sloeg met deur en al achterover en kon gelijk doorgebracht worden naar de slacht ivm met gebroken ruggewervels.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 12:24

Sjuimpje schreef:
Een tip:
Zet een paard nooit aan een deur vast...
Ik heb meerdere malen een paard een deur uit de scharnieren zien trekken, 1 ervan sloeg met deur en al achterover en kon gelijk doorgebracht worden naar de slacht ivm met gebroken ruggewervels.



Ik doe het ook nooit hoor, ik zet hem altijd wat verder naar rechts maar zn buurman zat hem heel de tijd in zn reet te bijten dus toen heb k hem vor de foto's even daar neer gezet. Maar jij ziet ook echt alles he, hihi.
Laatst bijgewerkt door Frankinero op 10-02-03 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 12:26

Cassidy schreef:
Mooi hoofd, en een lief oog. Maar ik vind hem eerlijk gezegd wat aan de magere kant. Er gaat te veel wind onderdoor. Hij zou wat meer vet mogen hebben. Wordt hij bereden? Hoe vaak per dag? En wat krijgt hij aan voer?


Dat hij aan de magere kant is heb ik al meerdere keren verteld in andere onderwerpen. Ik heb hem sinds woensdag en hij is bij een handelaar vandaan gekomen waar alle paardjes te mager zijn. Wij doen heel veel zaken met die handelaar maar voeren kan hij niet. Maar als ik je over 3 maanden een foto laat zien dan herken je hem niet meer terug want alles bij ons op stal is eerder te dik dan te dun.

Ik rij hem elke dag en hij krijgt meer dan genoeg voer.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 12:32

He meis!
Beetje donkere foto's maar voor zover ik het kan zien is het een heel leuk beessie Hopelijk heb je nu eindelijk je nieuwe maatje gevonden Lovers
Ik wens jullie iig heel veel plezier en geluk

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 12:35

flettie schreef:
He meis!
Beetje donkere foto's maar voor zover ik het kan zien is het een heel leuk beessie Hopelijk heb je nu eindelijk je nieuwe maatje gevonden Lovers
Ik wens jullie iig heel veel plezier en geluk


Ik hoop het ook, het ziet er wel naar uit hoor want we zijn nu al helemaal maatjes. Binnenkort foto's van hem buiten en onder het zadel.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 12:40

Ik ben erg benieuwd naar nieuwe foto's (onder het zadel, over drie maanden en met jouw erop!)

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 12:41

Oke ik hou je eraan. Over 3 maanden een foto van mij op Domingo. Maar misschien ook al eerder hoor.

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 12:57

Hey mien,
Het is echt een heel leuk dier,en ontzettend lief!
Hoop dat je heeeel gelukkig met hem word
xxxjes wendy

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 13:13

Leuk paardje hoor, maar sorry ik vind hem niet echt op een Anda lijken.
De meeste anda's stralen altijd iets uit de hoogte uit, en dat heeft die van jouw minder, maar dat komt vast nog wel als hij beter in zijn vel zit.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 13:59

Een lieffie hoor, dat gaat vast helemaal goed komen, veel goede verzorging en aandacht en je hebt straks een prachtig paard Knipoog

In Spanje houden ze vaak de manen en staart kort tot een jaar of 3 zodat ze het later heel dik en vol wordt, of dat bij die van jou ook aan de orde geweest is weet ik niet...
Ik zou ook graag wat buitenfotos willen zien van hem, deze zijn een ietsje donker Haha!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:19

Hej! Eindelijk Lachen Ik vind hem ook weinig anda-uitstraling hebben tot nu toe maar ik denk dat dat wel komt idd als hij beter in zijn vel zit. Maar hij heeft echt zooooo'n lief koppie!! Wat een poepie en wat leuk dat jullie al zo maatjes zijn! Heel veel plezier met hem en ik hou ITP in de gaten Haha!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:24

wat een lieff koppie hoor Haha! en veel suc6 er mee hoor Haha!

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 19:20

Ik vind hem eigenlijk juist wel cool zondr dat ie te grof is!!! Maare dat komt vast nog wel goed hij is nog jong en zal zeker nog veel uitdijen.
Is ie echt zo lekker braaf???? Wel fijn dan!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:12

Aaaaaaah, eindelijk foto's. Ik heb vanmorgen nog ff met hem gekletst. Hij is echt lief *LOL*
Alleen de afkorting van Domingo vond hij maar niks Haha!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:16

Cantaor schreef:
Leuk paardje hoor, maar sorry ik vind hem niet echt op een Anda lijken.
De meeste anda's stralen altijd iets uit de hoogte uit, en dat heeft die van jouw minder, maar dat komt vast nog wel als hij beter in zijn vel zit.


Uit de hoogte??? Je bedoelt trots! Haha! Vindt hem ook niet erg op een Andalusier lijken maar manen en staart doen een hoop en een foto onder het zadel ziet er anders uit. Maar hele lief kopje.

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 21:00

Wat een lievie!!!!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 01:33

Hij is mooi in verhouding gebouwd en heeft een heel lief hoofdje... vlgs mij komt het vast goed met veel manen, training en goed voer! vDan gaat hij er ook wat meer Spaans uitzien...

Onder het zadel zal hij zich vast en zeker ook trotser en groter tonen, want dat doen ze allemaal!!

Veel succes met Domingo en hou ons op de hoogte!!!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 11:05

Idra schreef:
Hij is mooi in verhouding gebouwd en heeft een heel lief hoofdje... vlgs mij komt het vast goed met veel manen, training en goed voer! vDan gaat hij er ook wat meer Spaans uitzien...

Onder het zadel zal hij zich vast en zeker ook trotser en groter tonen, want dat doen ze allemaal!!

Veel succes met Domingo en hou ons op de hoogte!!!


Onder het zadel is hij echt een macho. Hij is dan echt zo cool. Van de week ging ik een stukje naar buiten en toen liep er een hardloper achter ons en toen ging hijtoch even een partijtje showen, dat wil je niet weten. Hij was ineens een meter groter.

IK zal van de week foto's van onder het zadel maken.

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 17:36

Ow echt een leuk paardje, echt super, en hij is natuurlijk super-de-super als zijn manen en staart netjes zijn en als hij een beetje spiertjes heeft. Veel succes/plezier ermee
Zilly

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 18:03

Lisette"]
[quote="Cantaor schreef:
Leuk paardje hoor, maar sorry ik vind hem niet echt op een Anda lijken.
De meeste anda's stralen altijd iets uit de hoogte uit, en dat heeft die van jouw minder, maar dat komt vast nog wel als hij beter in zijn vel zit.


Uit de hoogte??? Je bedoelt trots! Haha! Vindt hem ook niet erg op een Andalusier lijken maar manen en staart doen een hoop en een foto onder het zadel ziet er anders uit. Maar hele lief kopje.
[/quote]

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 18:04

Uit de hoogte??? Je bedoelt trots! Haha!

Ja sorry, ik bedoelde trots maar kon even niet op het woord komen HIHI

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 18:06

Mooi beestje zeg, heel veel plezier en geluk met hem.....