Paardenmarkten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Paardenmarkten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 12:37

Hoi

Even een vraagje wie weet waneer en waar er (nette) paardenmarkten gehouden worden?? Ik wil daar eens rondsnuffelen..

groetjes debora


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 13:19

Volgens mij 1e maandag in november in Hedel. Ik weet het niet helemaal zeker.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:23

verder nog iemand?? Klopt het dat er veel jonge trekpaard hengsten staan op zoeen markt?? aangezien deze beina allemaal bij de slager eindigen?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:56

Ik heb een overzicht gevonden:

Albrandswaard, Paardenmarkt (sep) Poortugaal, R'dam
Bemmel, Paardenmarkt
Druten, Paardenmarkt
Geldermalsen, Paardenmarkt
Hedel, Paardenmarkt (1e ma. nov)
Heenvliet, Paardenmarkt (2e pinksterdag)
Hengelo, Paardenmarkt Hengelo (Gld)
Lottum, Paardenmarkt (2e ma. nov)
Monster, Paardenmarkt (eind april)
Purmerend, Paardenmarkt (2e donderdag sep)
Puttershoek, Ponnymarkt (mei & 2e za. nov)
Ridderkerk, Paardenmarkt (sep)
Zuidlaren, Paardenmarkt(~1500 paarden,17okt)

Misschien heb je er wat aan!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 17:12

Thanks!!!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 08:07

Summer... die paardenmarkt in Rotteredam is pas in September of heb ik dat verkeerd begrepen?

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 09:16

Utrecht, iedere maandag geloof ik. Maar Utrecht is niet zo groot en het zijn ook voornamelijk slachtpaarden die daar te koop worden aangeboden.
Een paar maanden geleden ben ik eens gaan kijken. Toen stonden er veel tuigers en een aantal trekpaarden (ook veulens/ jaarlingen).

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 12:08

[quote="Linda250"]Utrecht, iedere maandag geloof ik. Maar Utrecht is niet zo groot en het zijn ook voornamelijk slachtpaarden die daar te koop worden aangeboden.
Een paar maanden geleden ben ik eens gaan kijken. Toen stonden er veel tuigers en een aantal trekpaarden (ook veulens/ jaarlingen).[/quote

thanks zal daar eens langs gaan.. Wil gewoon eens zien wat er allemaal word aangeboden op zoeen markt , ben met het iedee aan t spelen om een jong trekpaard hengstje te kopen.. aangezien de meeste naar de slager gaan lijkt me een markt de plek om er 1 te vinden

eponine
Berichten: 1598
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Brabantse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 12:45

in Barneveld 2 x per jaar, in april en september, en in Elst is altijd een grote in oktober

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 13:14

Alblasserdam, 3e woensdag van Juli (als ik het goed heb) maar dit is maar een kleintje waar weinig verhandelt wordt

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 16:35

een jong trekpaard hengstje kopen? vind het super mooie beestjes! heel veel succes als je besluit tot kopen! als rydar maar niet jaloers wordt!!!!!!

alweer een jaar samen Lachen

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 17:09

Summertje, waar heb je die info vandaan? lijkt mij ook wel leuk om eens rond te snuffelen, er staan alleen geen data bij ?!? dus als ik de site weet kan ik zelf de updates bijhouden Haha!
Groetjes Ilse

Natuurlijke Pensionstalling:

http://www.rumelshof.nl

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 23:11

Debo schreef:
verder nog iemand?? Klopt het dat er veel jonge trekpaard hengsten staan op zoeen markt?? aangezien deze beina allemaal bij de slager eindigen?

Ja dat klopt....onze oudste merrie heeft toen ze klein was bij een hengstenboer gestaan en ging dus toen alle jonge hengsten en truus dus...
verkopen op de markt (wij waren opslag verliefd op dat kleine lieve veulentje Lovers ), als ze daar niet worden verkocht eindigen ze vaak bij de slager. Waar ik stage heb gelopen, hengstenhouder, meste de jonge hengsten die hij niet op het bedrijf nam vet, en verkocht ze aan de slager... Scheve mond

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 08:01

ja ind..ik ben helemaal weg van die lekkere dikke bolle dingen.. en aangezien Thomas ( mijn vriend ) het ook allemaal leuk gaat vinden en ook wel eens wil rijden.. dachten we er aan ( in de toekomst = einde dit jaar ofzo) een trekpaard te kopen... een jonge hengst... en dan ga ik m natuurlijk beleren in de vrijhiedsdresuur das altijd een uitdaging voormij geweest... hihi wel eens een belg zien piaferen Haha!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 10:21

Debo schreef:
ja ind..ik ben helemaal weg van die lekkere dikke bolle dingen.. en aangezien Thomas ( mijn vriend ) het ook allemaal leuk gaat vinden en ook wel eens wil rijden.. dachten we er aan ( in de toekomst = einde dit jaar ofzo) een trekpaard te kopen... een jonge hengst... en dan ga ik m natuurlijk beleren in de vrijhiedsdresuur das altijd een uitdaging voormij geweest... hihi wel eens een belg zien piaferen Haha!

Haha! me too....Brechje heb ik ook wat vrijheidsdressuur geleerd, maar ze is een beetje te enthousiast en vind het in het weiland erg grappig om te steigeren op het moment dat ik haar touw vastklik en dat is niet zo fijn Haha! ze kon de spaanse pas etc....heel cool! Marion loopt trouwens ook een piaf bij mijn zusje...maar bij mij wil ze dat niet Lips are sealed
wel heel erg gaaf Knipoog

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 36 bezoekers