JURA !!! -- over Bokt-weekend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-01 06:42

Kan je ff niet mailen, probleem met Hotmail, dan maar zo. Eh... ik kan dus niet bij het inschrijfformulier (schijnt iets mis te zijn met gegevens, zie ik steeds) en weet dus niet wanneer het Bokt-weekend precies is en wat we gaan doen. Kun je dat ff in het kort laten weten? In ieder geval een huifkartocht begrijp ik? Ik neem geen paard mee, kom dus alleen en wil best blijven overnachten, wil dan alleen ff weten wat alles kost (heb het hier in NZ niet kunnen volgen, vandaar). Alvast bedankt voor je info!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 10:03

Op 4/5/6 mei wordt er een Bokt-Weekend gehouden!
Een weekend voor iedereen die regelmatig op Bokt.nl komt om elkaar beter te leren kennen en om eens te zien met wie je nou aan het schrijven bent.

Op 4 mei worden we om 18.00 verwacht op de Paalhoeve in Kootwijkerbroek dat ligt bij Kootwijk/Apeldoorn midden op de zandverstuivingen van de veluwe. 's Avonds gaan we gezellig kennis maken met elkaar en de paarden dus vergeet niet foto's mee te nemen!

Zaterdagochtend vertrekken we na het ontbijt met onze eigen of huurpaarden met een goede gids de bossen in en we krijgen dan een 2 uur durende rit over de prachtige veluwe en zandverstuivingen.
's Middags gaan we een Huifkar tocht maken op de kronkel op Asselt. Voor de mensen die geen heel weekend willen of kunnen komen is het mogelijk alleen voor deze tocht in te schrijven.
's Avonds krijgen we een heerlijke 3 gangen maaltijd en bij mooi weer een BBQ en na een super feest is deze avond kunnen we onze bedjes weer opzoeken.

De zondagochtend beginnen we met een ontbijt waarna we weer voor 2 uur de bossen intrekken. Helaas komt aan alles een eind en zo ook aan dit weekend. vanaf 12.00 kunnen we elkaar uitzwaaien.

Het hotel kost per persoon per nacht fl. 72,50 en dan heb je een ontbijt en 's avonds een 3 gangen menu. Als het mooi weer is kunnen we ook een barbeque krijgen met een grand dessert en dat kost dan 7,50 extra. De stalling van de paarden kost 27,50 per nacht en dat is inclusief voer. Als je zelf krachtvoer meeneemt kost het 22,50. Dus voor de mensen met eigen paarden kost het weekend 190 gulden. De mensen die paarden moeten huren komen iets duurder uit. Een uur kost 27,50 en het tweede uur kost 20 gulden. Dus ze zijn zo'n 50 gulden meer kwijt. Dit is exclusief de huifkartocht.

Verder is het de bedoeling dat iedereen voor het weekend al een aanbetaling doet voor het hotel. Dit is ongeveer 25% van het totaal (dus zo'n fl.50,-). Hierdoor lopen wij geen financieel risico als mensen op het laatste moment beslissen toch niet mee te gaan. De rest van het bedrag kan betaald worden bij de Paalhoeve. Eind volgende week horen jullie de exacte bedragen en waar het geld naar overgemaakt kan worden.

Meer info over wat je mee moet nemen en de kosten voor de huifkar (hoef je niet aan mee te doen als je alleen het weekend wilt) krijg je na opgave. Het boktweekend team Jura, Nimber, Heike en Bart

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-01 12:35

Oh cool! Thanks Yor! Maar uhm... mag ik de definitieve inschrijving doen als ik weer in NL ben? Heb hier geen agenda bij de hand om te zien of ik dat weekend al iets heb en gezien mijn verblijf aan de andere kant van de wereld is mijn financiƫle situatie momenteel ook een beetje instabiel dus een aanbetaling zit er pas in als ik weer veilig in NL ben en weer een (tijdelijk) baantje heb als tiepmiep o.i.d. Tja, 't is niet anders... Boos!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 12:38

Oke, ik had je al wel ingeschreven, maar dan schrijf ik je wel uit. Als je er dan alsnog bij wil kan dat vast wel.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-01 12:44

Ligt eraan voor wanneer de definitieve inschrijving gedaan moet worden. Als het goed is, ben ik 20 maart weer in het land en dan lukt het me wel om alles (ook financieel) te regelen. Maar eerder dus niet, omdat ik dus a) niet weet of ik dan al iets heb en b) ik anders m'n moeder vanaf hier moet vragen of ze het wil voorschieten (kan vanaf hier uberhaupt geen overschrijvingen regelen). Dat doe ik dus maar ff niet.

Hoop dat ik er dan alsnog bij kan, want ik vind het wel heel leuk dat er een Bokt-weekend komt en ik ga m'n best doen om erbij te zijn!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 12:50

De inschrijving is al gedaan en ik heb al een factuur met de aanbetaling. Helaas ben jij daar ook in meegerekend dus ik hoop dat ik dat bedrag er dan nog af mag trekken.

Maar je kan er vast nog wel bij. Die man zei ook dat hij helemaal niet moeilijk is, dat als er op het laatste moment nog een paar mee willen, dat dan best kan. Maar dat met die borg doet hij omdat hij vorig jaar een paar keer is belazerd. Dan had hij weekenden vrij gehouden voor groepen en dan kwamen ze op het laatste moment toch niet, zodat hij dus een leeg weekend had en geen inkomsten. Dus ik begrijp wel dat hij dat zo doet.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 18:21

Hoi K..

Inschrijfformulier zou nu moeten werken voor je. Verder zal ik ff het voorschot overmaken voor je.

Have fun daar aan de andere kant van de wereld *snif*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-01 03:55

Hee Bartje,

Lief van je Lachen
Sta ik dus bij je in het krijt Lachen

Enne... 5 mei is toch een zaterdag c.q. Bevrijdingsdag (niet dat dat wat uitmaakt maar toch)? Weet ik in ieder geval over welk weekend we het hebben, voor zover ik nu kan bedenken heb ik dan nog niks. Komt iedereen 2 nachten of zijn er ook mensen die 1 nacht blijven?

Sh*t man, moet weer offline, tijd loopt bijna af... Boos!

_________________
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-10 03:06 ]</font>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 19:08

Ja inderdaad, dat is zaterdag.

Er zijn mensen die alleen zaterdag komen voor de lunch en de huifkartocht en de rest komt van vrijdag avond t/m zondag middag. Voor zover ik weet is er nog niemand die voor 1 nacht komt.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-01 23:10

Pff... hehe, ben nu zover dat ik eindelijk het inschrijfformulier heb kunnen uitprinten... Dat ga ik vandaag dus eens doorlezen en de volgende keer dat ik op internet ben vul ik 'm wel online in!

Lachen Lachen Lachen