Foto's AutoRAI maandag 10-2-2003

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Foto's AutoRAI maandag 10-2-2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 16:32

Voor de autoliefhebbers onder de bokkers is hier een aantal foto's van leuke auto's op de AutoRAI (foto's zijn niet erg groot, maar anders dan duurt het misschien zo lang met laden..)

Mijn favoriet, de Alfa Romeo Brera *LOL*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Smart Roadster
Afbeelding

Ferrari Enzo (met vieze vingerafdrukken op de koplampen, omdat een paar mensen de auto perse aan wilden raken....
Afbeelding

Afbeelding

Spyker
Afbeelding

Afbeelding

Peugeot 3♥7cc Knipoog
Afbeelding

Mitsubitsi Pajero
Afbeelding

Dikke Nissan Haha! (is dit een Dakar-bak?)
Afbeelding

Renault Clio V6 sport
Afbeelding

Aston Martin Vanquish (te zien in James Bond - 'Die another day')
Afbeelding

Volvo SCC, ik wist niet wat ik hier van moest denken, maar gelukkig was het nog maar een prototype
Afbeelding

Jaguar X-type Le Mans
Afbeelding

Porsche Carrera 4S (let op de leuke uitlaatjes)
Afbeelding

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:40

Ook gave pics! Volgens mij is die Nissan idd een Dakar wagen. Jaguar vond ik niet zo super, alleen S-type is wel gaaf en de Volvo is ook mooi, heb ik ook nog een foto van. Ik vind trouwens de Mitsubishi een beetje wat Chrysler trekjes hebben?

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:46

Gave pics, zeker voor een sport-auto fan, maar geef mij maar een mooie Oldtimer Haha!

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 17:19

Jaaaaaaaaa porsche, dat blijft het gewoon hoor!
Zwaar coole uitlaten!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 17:33

Sypheron schreef:
Ook gave pics! Volgens mij is die Nissan idd een Dakar wagen. Jaguar vond ik niet zo super, alleen S-type is wel gaaf en de Volvo is ook mooi, heb ik ook nog een foto van. Ik vind trouwens de Mitsubishi een beetje wat Chrysler trekjes hebben?


De Pajero bedoel je? Ja, inderdaad, leek een beetje op de Crossfire.. hetzelfde idee qua stroomlijning van de motorkap en de grille en de voorlichten.. Dat idee had ik ook. Maar na de AutoRAI had ik ook zeker wel een idee hoe de auto van de toekomst wordt. Detail in de lichten wordt belangrijker (ik weet niet of je de lichten van de Austin Martin Vanquish twenty-twenty gezien hebt? Dat prototype? Die had LEDjes in een rondje, supermooi) en de auto wordt qua vorm wat hoekiger, maar daar wordt het echt niet meteen lelijker van. Daarnaast praktische aanpassingen zoals automatische deuren (prototype Citroën MPV, weet de naam niet, maar met zo'n Noord Oost Zuid West teken aan de zijkant.. voorin de auto zat een bak ipv twee stoelen en de bestuurder zou in het midden komen te zitten).

De S-type is inderdaad geweldig! Lovers Ik vind dat nog steeds een prachtige auto. Ik heb gevraagd of hij ook in het babyroze uit zou komen, want dat lijkt me super. Of parelmoer ofzo. Die auto heeft echt klasse. Ik vind de S-type veel mooier dan de X-type..

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 19:08

Wow die porsche heeft mooie uitlaatjes ! Ziet er zeker goed uit die laatste ! Die kleur ook Kwijl Heb je geen foto van de voorkant ?? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 19:54

Ben helemaal weg van die brera!!
Maar de aston martin vanguish blijft toch op en top favo hoor!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 19:58

Renault is the BEST!!!! Hij is echt gaaf, mijn tante heeft ook zo'n soort clio, maar geen sport.
Die roadtster heeft wel wat weg van de Renault Spider

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 20:06

*zwijmel* die Clio is zooooooo gaaf ik heb er ook nog foto's van die zal ik er binnekort ook opzetten!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 20:19

*kwijl* erg leuke auto's! Inderdaad die Alfa Romeo *zucht*
Ik vind die Volvo ook wel wat hebben eigenlijk. Beetje science fiction idee!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 20:25

**kwijl** kei vette autos, mijn favorite blijft de farrari en deze is ook heel ergug mooi joh !!

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 01:57

Ik ben er ook geweest.. Zo ontzettend mooi allemaal heb er een uurtje of 5 lopen kwijlen!!!! En overal inzitten natuurlijk!!