Concours Almelo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Concours Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 11:46

Gisteren heb ik concours in Almelo gehad en het ging super. De 1e proef ging goed, alleen schrok hij een keer van Dito (hond van mijn instructrice) omdat deze bij mijn vriendin op schoot sprong, maar dat maakte nog niet veel uit aangezien ik 3e ben geworden met 165 punten.

De tweede proef moest ik om 12.20 uur rijden, maar toen ik net ging losrijden bleek de combinatie voor mij er al in te gaan. Ik mag uiteraard starten op mijn eigen starttijd, maar ik had hem wel voor elkaar en ben de ring maar ingegaan. Hij liep nog beter dan de 1e proef!

De prijsuitreiking was na de 2e proef (van de 1e en de 2e proef). Ik wist al dat ik 165 punten had in de 1e proef en dat ik 3e was geworden, maar van de tweede wist ik nog niets. Toen ze uiteindelijk bij de prijsuitreiking van de 2e proef waren werden nummer 3 en 2 bekend gemaakt en toen dacht ik, "ik zit er niet meer bij". Het vervelende is dat je niet weet wat jouw punten zijn. Toen werd er ineens gezegd "de volgende combinatie steekt er dit keer met kop en schouders bovenuit ....." Ik dacht bij mijzelf, "dan moet het iemand zijn die de vorige proef ook in de prijzen zat en één daarvan was ik". "Simone met Garfield met 171 punten"! Diegene met de tweede plaats had 162 punten, dus ik had maar liefst 9 punten meer!

Mijn dag, of liever week, kan niet meer stuk!!!! Deze zomer pas op concours gegaan met hem en van het B t/m M1 gewoon constant in de prijzen gezeten, dat is gewoon geweldig. Ik ben supertrots op mijn kanjer, Garfield!!!!!!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:15

Hey!!!!!
Jij bent toch Simone??
Gefeliciteerd hé met je 1e en 3e prijs!!
Goed joh!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:35

Nieuws gaat snel, ik wist het zondag al... Knipoog

Ik had je al 'achter de schermen' gefeliciteerd, maar leuk om nou hier ook jouw verhaal te lezen. Dus op deze plek nogmaals gefeliciteerd en ik hoop dat ik jullie binnenkort weer een keer kan zien rijden! Party!!

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 09:41

Hé Chantal, ik wist helemaal niet dat jij ook op Bokt zit. Wanneer gaat jouw pony weg, deze week toch??? Heb jij al op Bokt vertelt dat jij 2e bent geworden in Staphorst? Super gedaan joh! Ik weet zeker dat jij met jouw nieuwe pony ook wel gaat presteren, ik heb hem zondag even onder het zadel gezien en hij loopt super! Mooi beestje.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 10:33

*grinnik*

De wereld is klein en vooral de paardenwereld in Twente... Chantal, dan moet ik jou ook vast wel eens gereden zien hebben!

Anyway, hier staat het verslag van de Overijsselse: [WD] Reserve kampioen van Overijssel!!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 13:32

Hoi!!
Ik wist eigenlijk ook niet dat jij hier op Bokt kwam!!
Vandaag gaat James weg... Huilen Als het goed is komen straks (rond half 1) de mensen hem ophalen.
Ik heb inderdaad ook al een klein verslagje van de Overijsselse (alleen de Z1 dan) neergezet hier op Bokt!! Klik maar op de link die Karin neer heeft gezet.. Knipoog
xxx

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 13:35

Ik zit hier nog maar sinds kort op. Ik ken Laura en Karin en zij hebben mij uiteraard in contact gebracht met Bokt.

Succes met het afscheid nemen! Hij zal het vast wel goed krijgen en jij hebt ook een mooie pony weer, dat scheelt in ieder geval.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 14:06

oh vandaar!
Maar bedankt... zal wel lukken...