Sjabrakje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 18:39

Hoi,
Ik wilde weer eens een nieuw sjabrak erbij kopen en nou had ik deze in de dressuuruitvoering en in het wit in gedachten:

[img]../upload/748/!!!!s!!.jpg[/img]

Wat vinden jullie ervan? Wordt zo'n witte eigenlijk heel snel smerig of valt het wel mee? Mag je met deze eigenlijk een wedstrijden rijden?


homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 19:12

Hai Manon !
Da's inderdaad een mooi shabrakje Party!!
Je mag er wedstrijden mee rijden hoor, da's geen probleem.
Een witte wordt natuurlijk wel iets sneller vuil dan een donkere kleur, maar ik denk dat je hem alleen tijdens wedstrijden gaat gebruiken ?
Als je de shabrak na het rijden een nachtje in een emmer lauw water laat weken en daarna wast, dan krijg je hem weer prima schoon hoor !
Veel succes met je "beoogde aankoop", 't is een hele leuke shabrak !

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 19:17

Dankje, ik heb echt een sjabrakjes tic, alles wat ik leuk vind, wil ik hebben. Ik denk dat ik hem inderdaad alleen voor wedstrijden ga gebruiken.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 06:50

Ik heb die ook en die van mij is knalblauw. Het dekje is nu ongeveer.....7 a 10 jaar oud en hij ziet er nog hardstikke goed uit, ook niet verkleurd ofzo (maarja dat heb je niet bij wit). Ik heb het dekje niet dagelijks gebruikt hoor, want ik heb er nog veel meer, maar hij is echt nog heel erg mooi!

[img]../upload/273/middendraf.jpg[/img]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cappi, Paardengek81, Patriesje, XXleonieXX en 158 bezoekers