Voor mensen Soest en omgeving

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Voor mensen Soest en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 22:06

Mensen uit HILVERSUM, SOEST, BAARN EN OMGEVING...

Sinds1 februari 19:00 uur is er een greyhound ontsnapt.
Ze was toen net in Nederland en is erg bang voor mensen.

Ze is tot 12 februari nog gesignaleerd in de tuinen rondom Paleis Soestdijk alleen het was helaas niet mogelijk om haar daar te pakken te krijgen… maar ze is dus nog in leven!!!!

Als je een grijze gestroomde greyhound los ziet lopen, probeer haar dan alsjeblieft te vangen.
Ze is schuw maar zal niet bijten.

Als je haar ergens ziet, bel dan alsjeblieft de POLITIE HILVERSUM (0900 8844) of de DIERENAMBULANCE (035 6830300), of AMNIVEDI (035 6856716). Deze instanties weten ervan af.

Haar naam is Bouba, maar ze luistert nog niet naar haar naam omdat ze er net een dag was.

WIJ SMEKEN JULLIE OM MEE UIT TE KIJKEN NAAR HAAR.
Het is nat en koud buiten, we MOETEN haar snel vinden.

Hier is een foto:

Afbeelding


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:18

Ik ga zeker naar haar uitkijken!! Hoop voor je dat je haar snel vindt, maar met Amivedi en de dierenambulance ingeschakeld zal dat vast wel goedkomen.

Bel wel even amivedi, dierenambulance in Baarn en in Hilversum, want mijn ervaring is dat dat niet altijd even goed samenwerkt.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:22

Ik werk dagelijks praktisch naast paleis Soestdijk, ik zal zeker voor je uitkijken!

Nulla tenaci invia est via

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 22:28

Het gaat gelukkig niet om mijn hond; wél ben ik begaan met deze hond.
Vandaar mijn bericht.

Eergisteren is deze hond gezien bij het ZKH Hilversum. Iemand had de dierenambulance gebeld maar die kwam niet opdagen.

Gisteren heeft prins Bernhard deze hond zelf willen vangen wat 'm niet gelukt is.
Vandaag mochten een aantal medewerkers van amivedi zoeken in de tuin van het paleis. Helaas wist de hond ook deze 'tuin' uit te komen en zwerft dus weer rond Scheve mond

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:30

Ik hoop dat je haar vind! Ik zal zeker een beetje om me heen kijken.

Mijn zus heeft tegen 'eresh' gezegd dat ze ook om haar heen zal kijken !!(die kennen elkaar ofzoiets)

Mn zus had gister ook al verteld dat een hond van iemand die ze kenden onsnapt was, en dat prins bernhard er zelf nog achteraan gegaan was, vandaar dat i kwel zoiets had van "hee!" toen ik dit bericht zag.
Wat is de wereld toch klein he Lachen
Laatst bijgewerkt door Nintu op 11-02-03 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:31

Ik woon niet in de buurt en Den Helder zal ze wel niet gehaald hebben, maar hoe kan ze tot 12 februari bij Soestdijk gelopen hebben als het vandaag pas de elfde is Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 22:34

gomir schreef:
Ik woon niet in de buurt en Den Helder zal ze wel niet gehaald hebben, maar hoe kan ze tot 12 februari bij Soestdijk gelopen hebben als het vandaag pas de elfde is Verward


Omdat morgen in de bossen nabij het paleis mijn eerste bericht (affiche)
overal wordt opgehangen.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:50

OK *LOL* Ik vroeg het me even af.

Heel veel sterkte met zoeken iig! Hopelijk wordt ze snel gevonden!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:53

Ik woon net 2 straatjes verder,
zal ernaar uitkijken....

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:57

Dit is al het zoveelste bericht over een Greyhound die bij aankomst in Nederland bij zijn nieuwe baas ontsnapt Wij werden 2 weken geleden ook al gebeld door een man die net zijn Greyhound een uur had en die hem al gesmeerd was. Begin Januari heb ik zelf ook gebelt omdat een gestroomd al wat ouder teefje op de Fransekampweg bij Bussum aan het zwerven was, ook toen kwam de dierenambulance niet Zielig! Een andere Greyhound was direct na aankomst in Weesp ook ontsnapt, gelukkig hebben ze deze terug gevonden!

Ik ben dagelijks op de Lage Vuursche dus ik zal voor je rond kijken en het goed in de gaten houden, hoop dat ze hem vinden en kunnen vangen, arm ding! Sterkte met zoeken!

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 08:07

Gelukkig ze is gevonden, ik las net op het hondenforum dat ze gisteravond is gevonden, ze lag in de tuin van de buren van het paleis.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:53

De tuin van de buren van het paleis? Aan welke kant?
Ik zit nu namelijk bij een buurhuis van het paleis, huis van prinses Irene. Zou wel grappig zijn als ze hier gevonden is.

Nulla tenaci invia est via

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 10:00

Heel fijn dat ze gevonden is! *LOL*


tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 12:03

nou weer een probleem opgelost Lachen

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 12:40

Hieronder nog wat verdere info over het vinden van de hond.
Geweldig om te lezen hoe alle bewoners hebben meegewerkt

gisteravond om 23.00 u een telefoontje van Amivedi in Soest dat Bouba bij een mevrouw in de tuin was gesignaleerd die naast paleis Soesdijk woont. Ik heb die mevrouw gelijk
teruggebeld maar Bouba was te angstig en was de tuin weer uitgevlucht.
We wisten in ieder geval dat ze weer in de buurt van Soestdijk liep en dat ze nog leefde.
Met die mevrouw is afgesproken dat ze het tuinhek en de schuur
open zou laten. Ze zou ook een dekentje en wat voer en water neerzetten ik de hoop dat Bouba weer terug zou komen.
Daarna heb ik gelijk Natas gebeld, het was inmiddels wel al 23.45 u. Natasja en haar man hebben besloten
om, met hun hondjes, gelijk naar Soest te vertrekken in de hoop dat ze haar zouden vinden en kunnen vangen. Aldoende en zo dus.
Het bleek dat die mevrouw de rest van de bewoners is gaan informeren waarop alle bewoners hun tuinhek hebben opengezet, kleedjes hebben neergelegd en voer.
Is dat niet absoluut geweldig.
Bouba bleek inderdaad op een tuinstoelkussentje bij
iemand in de tuin te liggen. Hier hebben Natas en Aart haar kunnen vangen.
Ze was helemaal in paniek en angstig maar het is gelukt. Ze is nu met Natas mee naar huis want het was telaat om haar nog naar Hilversum te brengen naar haar adoptieouders. Morgen zullen zij contact hebben met Bouba's adoptieouders wanneer zij naar haar eindelijk zo hard verdiende gouden mandje.
Bouba maakt het op het eerste gezicht goed ze is alleen heel erg mager geworden."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie