Neeehh... Niet nu!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Neeehh... Niet nu!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 20:29

Dit weekend onderhandeld met de eigenaar van het paard wat mijn zus en ik op het oog hebben, we zijn er met de prijs uitgekomen en woensdagmiddag gaat ie naar Bosch en Duin voor de keuring, dus mocht ze goed gekeurd worden, dan is ons stalletje op de vereniging eindelijk gevuld met iets van ons zelf *LOL* !!

Maar wat doe ik, jaja was weer eens eigenwijs... Ik ga zondag zoals gebruikelijk die Burggraaf rijden en denk: laat ik eens een sprongetje wagen... En ja hoor, lag er na 3/4 uur weer eens naast... Mijn knie totaal in de prak...

Zie het resultaat hieronder (voor de duidelijkheid: dit is mijn linkerknie)

Afbeelding

tis misschien niet duidelijk te zien, maar mijn knie is dubbel zo dik als normaal en helemaal bont en blauw... Zwaar gekneusd dus, volgens de dokter... Voorlopig dus niet rijden (heb mazzel dat me kniebanden niet verrekt zijn...) en nu net als waarschijnlijk woensdag mijn nieuwe aanwinst op stal komt... Boos! Dat wordt voor mij dus voorlopig longeren....

Huilen

sh*t, hier baal ik echt van.... Boos!


Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:48

He bah,zeker niet leuk! Maar wel goed rust geven hoor anders hou je er lang last van!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:51

Nah, lekker dan... Heb je iets om naar uit te kijken en dan ben je ineens uitgeschakeld... Boos!

Ik moest trouwens om de een of andere reden toevallig aan je denken afgelopen weekend: zou Mause al een paard hebben? En voila, ik word bijna op m'n wenken bediend! Knipoog

Heel veel beterschap voor die dikke knie, hoop dat de keuring goed resultaat oplevert en dat je nu eindelijk lekker een eigen paard hebt!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 21:21

Hmm... je knie is minder leuk, maar een paard is wel top! Ik hoop dat je paard wordt goedgekeurd en dat jij weer gauw op de been bent.

* To Belg, or not to Belg *

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:14

Het gats, wat naar! Idd net nu. Iig ga ik duimen dat ie goedgekeurd wordt en dan heel erg veel plezier met hem!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:23

Ow das idd wel balen!! Sterkte met je knie, hoop voor je dat ie snel weer genezen is!!

*geen onderschrift*

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 23:30

Jurga schreef:
Het gats, wat naar! Idd net nu. Iig ga ik duimen dat ie goedgekeurd wordt en dan heel erg veel plezier met hem!


jaja, denk dat ik er vannacht niet van kan slapen....!! Maar goed, we hebben toch nog geen zadel, dus rijden konden we toch nog niet direct... En tis ook wel fijn als dat beestje eerst wat daagjes kan wennen aan zijn nieuwe stal!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 02:45

Sterkte met je knie en veel plezier met je paardje. Laat die knie wel goed 'helen'!
Mijn man is zondag met voetballen ook door zijn knie gegaan en dat ziet er ongeveer zo uit als jouw knie! Haha! Morgen naar de HA voor een doorverwijzing voor een foto.

Wordt er van jouw knie nog een foto oid gemaakt?

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 07:10

jeetje wat erg nou maar hopen dat je er gouw op kan klimmen....
veel sterkte.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:04

Idd echt balen! Veel sterkte... En voortaan blijven zitten he Schijnheilig Knipoog

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:55

Balen!!! Iig maar hopen dat het paardje wordt goed gekeurd en hopen dat je weer snel mag rijden. Heel veel sterkte.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 10:27

wow sexy knie! Tong uitsteken

Amor Vincit Omnia

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 10:55

oliebol das echt heel hard balen.
vertel eens wat meer over het paardje btw!
enne beterschap he!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 11:07

Nimber schreef:
oliebolshit das echt heel hard balen.
vertel eens wat meer over het paardje btw!
enne beterschap he!


thanx voor al jullie medelijden ! Ik voel me al weer iets minder zielig, ben alleen erg zenuwachtig voor vanmiddag, hoop dat alles goed gaat en dat we haar dus aan het einde van de keuring mee naar stal kunnen nemen!

Nimber: het is een merrie van 5,5 jaar (officieel 6 nu dus) en pas een half jaar onder het zadel. Ze is nog erg mager en onbespierd, dus echt een opknappertje, zoals m´n instructice zegt. Het is een duits gefokt paard met afstamming: Silvio 1 x Haemon xx. Ik heb foto´s, maar die deel ik pas met jullie als ze echt van ons is, vind ik wel zo netjes.

Duimen jullie voor me vanmiddag??

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 11:38

Da's wel balen zeg! Ik had dat ook. We hadden Nicole opgehaald, had haar een dag hier, en ik krijg de ziekte van Pfeiffer. Heb ik dus 2 maanden niet kunnen rijden Boos! Gelukkig kende ik wat mensen die af en toe wilden rijden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 11:40

Ja, dat is echt balen.
Hopelijk knapt je knie snel weer op en wordt het paard goedgekeurd zodat je snel weer in het zadel zit.


Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 11:47

Balen joh !
Ik hoop dat het snel weer over gaat

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 23:29

*Auw* dat is echt Frusty !!!Ik hoop dat het paard goedgekeurd wordt, dan heb je iig wel iets om naar uit te kijken Lachen ! Beterschap!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Jolynne, Lanoca, Salinah, wollenmuts en 118 bezoekers