Waarschijnlijk volgende week tv debuut :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Waarschijnlijk volgende week tv debuut :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 22:01

Wie zegt dat je heeeeeeel mooi of heeeeeeel vals moet zingen om bij idols op tv te komen?

Jim (ja dé Jim) zit bij mij op school, en bij mijn zusje in de klas.
Vandaag zat ik in een tussenuur op een computer op school, bij de klas van me zusje, en is zat ong. naast Jim...
Opeens hoor ik een hoop rumoer achter me, net alsof sinterklaas binnenkwam, maar ik was net bezig iets op te zoeken dus ik ging niet kijken wat er aan de hand was.
Opeens zegt me zusje dat ik toch echt ff achterom moest kijken! Ik draai me om... Komt Gijs Staverman binnen met een hele cameraploeg en andere mensen van Idols. Die kwamen allemaal dingen vertellen aan Jim, over welke liedjes hij moet zingen over anderhalve week (de kijkers mochten 2 liedjes kiezen, ik weet nu dus welke het zijn, maar ik geloof niet dat het op prijs gesteld word als ik dat hier ga vertellen)
Maar waarschijnlijk kom ik best vaak in beeld omdat het meisje dat tussen Jim en mij in zat halverwege het filmpje weg liep. Ik wilde dat ook doen, maar was bang dat ik dan nog meer zou opvallen, dus bleef ik maar als een dove naar me monitor staren (met me rug naar de kamera)
Dus als jullie volgende week zaterdag iemand met een blauw vest rustig achter een computer zien zitten terwijl ernaast een bekende nederlander een andere bekende nederlander zit te intervieuwen met een hele cameraploeg erbij, is dat niet omdat die persoon zo geobserdeerd is door computers dat ze nergens van op kijkt, maar gewoon omdat ik me niet om durfde te draaien omdat ik anders recht in de camera keek... Bloos!ps:

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:18

haha echt wat voor jou hoor steef! Ik snapte echt niets van je verhaal, later wel hoor! beetje miscommunicatie, kwam ook doordat leonie druk bezig was met pirelli die zojuist een tand verloren had.. Zo hard had ze tog niet geslagen?? nee hoor grapje!
Maar wel cwl in ieder geval!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 00:43

Ik had echt weggerend zodra ik de camera's zag
Maar waarom zou dat niet op prijs worden gesteld als je die nummers vermeldt? Sando heeft toch ook meerdere keren bekend gemaakt welk nummer Joel zou gaan zingen? Ik wil wel weten welk nummer hij volgende week verziekt Haha!

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 08:18

haha wat gaaf! ben nu wel heel benieuwd welke liedjes hij gaat zingen Knipoog
lijkt me trouwens best genant, als ik jim was, en je zit gewoon rustig op school en er komt ineens zo'n hele camera ploeg!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 08:24

Je kon naar beneden kijken en je dan langzaam omdraaien. Kon je iig nog de schoenen van de 2 bekende nederlanders zien Knipoog

Maar, hoe is Jim eigenlijk in het echt?

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 17:58

Marije schreef:
Je kon naar beneden kijken en je dan langzaam omdraaien. Kon je iig nog de schoenen van de 2 bekende nederlanders zien Knipoog

Maar, hoe is Jim eigenlijk in het echt?


Haha... nou jim´s schoenen had ik daarvoor al gezien, want hij had net verteld dat hij ze van idols had gehad (de laarzen die hij ong. 2 weken geleden aan had)

Maaruh... het is best een aardige jongen hoor...

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 18:09

Ik ga opletten hoor Knipoog

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 23:41

nou kan me eigelijk helemaal niet voorstellen dattie niet arrogant is, maar ja wie ben ik om daarover te oordelen, ik ken hem immers helemala niet..

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 10:50

ach, je kunt gewoon vertellen hoor, wat het Thema is van zaterdag...
ben wel nieuwsgierig. Joel is zelf minder op de hoogte nu..... nu mag jij het hier op bokt zetten !! Knipoog

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 10:59

Haha je had het zeker te druk met bokken *LOL* Een echte boktverslaafde Schijnheilig Knipoog

Ik zal even opletten bij de volgende idols!

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 11:49

fred lover schreef:
nou kan me eigelijk helemaal niet voorstellen dattie niet arrogant is, maar ja wie ben ik om daarover te oordelen, ik ken hem immers helemala niet..


Tuurlijk begint hij een beetje arrogante trekjes te vertonen. Maar ik vraag me af wie dat niet zou doen als heel Nederland je kent, en half Nederland jouw geweldig vind?

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 11:51

Het thema van komende zaterdag weet ik niet. Dat wil hij niet vertellen. Het thema van de week daarop, waar het filmpje voor gemaakt is, is de Keuze van de Kijker. Kijkers mochten stemmen welke liedjes ze wilden dat hun idol zou zingen, daaruit zijn 2 liedjes gekozen...

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:46

Ik weet het wel *LOL*
Musicals Knipoog

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:50

Oja, en de daarop komende ook Knipoog