paard weg door vriend!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
skinky

Berichten: 58
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Noordwijkerhout

paard weg door vriend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 23:29

Ik heb nu al een aantal malen een topic gezien waar in gevraagd werd of je je paard weg zou doen om je relatie te redden. In mijn (ons) geval had ik niks met paarden, maar is m'n vriendin haar paard nu "kwijt" omdat ik haar paard gebruik om mee te mennen.
Ze is haar paard dus niet kwijt omdat ze moest kiezen tussen mij en haar paard, maar omdat ik gekozen heb voor haar paard!

Ervaringen???? Extreme duivel


flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:42

Tja, het is weer het andere uiterste he? Knipoog Gelukkig beperkt mijn vriend zich tot af en toe borstelen (als ik de stal aan het uitmesten ben Boos!), af en toe van de wei halen of erop zetten. Ow, en een heleboel mooie foto's maken natuurlijk Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 00:51

Eindelijk iemand die precies begrijpt hoe je dit soort problemen adequaat aan moet pakken Haha!


Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 01:29

Is ze daar blij mee????
Kan me voorstellen dat ze het gevoel heeft een blauwtje gelopen te hebben. Dat haar relatie haar boven haar paard verkiest. Lovers

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 01:40

Homiafortuna schreef:
Dat haar relatie haar boven haar paard verkiest. Lovers


Net andersom Knipoog
Haar partner verkiest het paard boven haar! Haha!
Tenminste als ik het goed begrijp! Superoplossing lijkt mij zij!
Veel plezier met mennen!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 01:44

Dus als ik het goed begrijp heb je de eigenaar van het paard laten vallen voor het paard Haha!

Als mijn partner dat doet dan heeft hij wel een klein probleem Knipoog

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:08

Whahaha, dat is een goede Tong uitsteken

Was het paard van je vriendin, of van jullie allebei?

skinky

Berichten: 58
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 13:44

Ik geloof dat jullie het niet helemaal snappen. Ik ben nog steeds ontzettend gelukkig met mijn vriendin, maar heb daarnaast ook nog een paard erbij. "Vroeger" ging ze dresuren en springen en "mocht" ik uitmesten, in en uit de wei zetten enz. Nu gaan we lekker SAMEN Lovers mennen.
Nu is het alleen ruzie maken wie mag borstelen en wie moet uitmesten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 15:27

Heeeeeeeeeeel herkenbaar. Dick had ook niks met paarden, maar ging steeds meer met de mijne doen. Op een gegeven moment moest ik zo'n beetje smeken of ik alsjeblieft wat met m'n eigen paard mocht doen Haha!
Toen hebben we er maar een tweede paard bij gekocht.
Misschien voor jullie ook een idee? Mag je allebei borstelen EN uitmesten *LOL*

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:27

Goh Son, toch jammer dat we Jurjen nooit zo ver gekregen hebben. Al wil hij er wel weer een keer op, maar hij moet van mij wachten tot het weer wat warmer wordt en Sheril weer wat minder fris is.

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:28

Boehoehoe Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig , dat WAS dus mijn paard!!!!!!

Eerst heb je en paard, dan krijg je een vriend en vervolgens heb je geen paard meer...

Nee hoor,
Ik vind het hartstikke leuk dat mijn ventje, die helemaal niks met paarden had toen ik hem leerde kennen, ineens overstag is gegaan en zich heeft opgegeven voor een cursus koetsiersbewijs!

We hopen inderdaad straks als alles in orde is lekker samen op pad te kunnen gaan met onze aanspanning Lovers !
Zo kunnen we allebei genieten van mijn paardje, want die is er en die blijft Haha! , vriend of geen vriend!

Maar ik hoop inderdaad niet dat het zover komt dat elke dag als ik op stal kom mijn paardje is verdwenen...
Dan is een 2e paard toch wel een hele goeie optie!

Enne, dit gaat de goeie kant op, want nu zit 'ie ineens ook op Bokt Haha! Haha!
Eerst onzin, dan toch wel leuk, en voor je het weet... verslaving! Haha!

skinky

Berichten: 58
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 21:34

He Sonja, lekkere ben jij zeg! Breng mijn vriendin even op een idee. Zit ze straks de hele tijd te zeuren dat ze een 2e paard wil. Ik weet niet hoe jullie het doen maar 2 paarden is voor ons toch echt te duur!
Ik zal binnenkort wel een dobbelsteen kopen, kunnen we dobbelen wie er met het paard op stap mag. Knipoog

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 22:42

HAHAHAHAHA Haha! ik vind dat wel een hele goeie, gelukkig is mijn vriend nog niet zover dat hij wil gaan rijden of mennen. al heeft hij het er wel al over gehad. (Oo trouble in the air }> )

en skinky je kun ook altijd nog kop of munt gooien Knipoog

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 23:28

Ikke = jaloers op jullie!!!

Sinds Fitz steeds harder door de bak ging rennen met Marco erop heeft hij het helemaal gehad met Fitz en is het paard 'onbetrouwbaar'.
Ja, uh, als je je benen dan om het paard heen klemt gaat ie nou eenmaal steeds harder..... Haha!

Maar skinky, een goed gesprek met mijn eega kan misschien geen kwaad.
Zie jij Fitz al voor de kar Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 00:22

hahaha kan ik me die van mij nog niet voorstellen. hij vindt paarden wel leuk nu.. na 11 jaar... en lijkt hem ook gaaf om in de bossen te crossen.. helaas vindt ik dat hij dan echt les moet hebben en daar heeft ie geen zin in hihi duurt hem te lang. hij ziet nu ook wel in na een paar keer op die van mij gezeten te hebben dat het niet zo maar gaat..maar lessen nemen dat kost te veel tijd. dus gelukkig vindt hij mijn paardjke wel leuik en gaat ie ook wel eens mee , maar ik hoef niet bang te ziojn dat ik ineens mijn paardje niet thuis vindt omdat hij aan het rijden is. best lekker zo dus.

anders moeten we echt een 2e paard kopen en daar hebben we geen geld voor

groetjes mejet

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 01:00

Hahaha dit is en goeie ja!

Ik heb mijn vriendje ook al eens voorgesteld om zijn motorpark te verkopen en een grote tinker voor hem te kopen maar hij trapt er helaas niet in. Tong uitsteken

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 16:36

hahaha dobbel ze! Ik heb er geen last van gelukkig! Mijn liefie is ook dol op ze en rijdt, maar daar is alles mee gezegd..... Ja vast houden doet hij ook nog voor me....... en aaien. Maar gelukkig claimt hij Sar niet hahaha

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 19:45

Ik ben eigenlijk meer voor een 2e paard dan voor die dobbelsteen als ik ook nog wat heb in te brengen Haha! !

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:56

Nouvel schreef:
Ik ben eigenlijk meer voor een 2e paard dan voor die dobbelsteen als ik ook nog wat heb in te brengen Haha! !


Ik weet nog wel een leuk donkerbruin dressuurpaard te koop voor je Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

skinky

Berichten: 58
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 23:00

Fitzroy, ik hoorde net uit betrouwbare bronnen dat ene Marco met een donkerbruin dressuupaard gaat mennen. Is dat hetzelfde paard als je nu te koop aanbied?? Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 00:34

rina schreef:
HAHAHAHAHA Haha! ik vind dat wel een hele goeie, gelukkig is mijn vriend nog niet zover dat hij wil gaan rijden of mennen. al heeft hij het er wel al over gehad. (Oo trouble in the air }> )


Jij hebt meerdere paarden, dus geen recht van spreken Knipoog Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dito, Katootje7791 en 104 bezoekers