Grappa krijgt praatjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Grappa krijgt praatjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 20:59

Ik was vandaag vrolijk aan het wandelen met Grappa. Niets bijzonders, hij is het gewend, hij is verkeersmak, alleen was hij vandaag wel weer erg vrolijk en fris. Op een gegeven moment komen we op een bospad en aan het einde draaien we om om weer terug naar stal te gaan. Ik klik met mijn tong om hem wat te laten draven om te kijken of hij hier ook regelmatig liep, ineens springt hij de lucht in, met 1 voorbeen gestrekt mijn kant op. Meneer kwam boven me uit en ik kreeg even wat respect voor hem. Gelukkig is 1 ruk en nee zeggen voldoende om hem gedwee achter me stil te laten staan. Maar zo zie je maar. Ze kunnen nog zo braaf en rustig zijn, eens komen ze wel los en worden ze brutaler. Op de terugweg gelijk maar wat NH oefeningen gedaan en die deed hij braaf. Ik hoefde mijn schouders maar breed te maken en hij stond gelijk stil.
Dit belooft wat voor de toekomst, ik denk niet dat hij zo braaf en rustig blijft als wat hij altijd is geweest. Ik denk dat hij nu voldoende zelfvertrouwen krijgt en laat zien dat hij eigenlijk een heel groot boefje is.