Een lach en een traan.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Een lach en een traan.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 20:47

De traan is omdat Fuego is verkocht! Aan hele leuke mensen in Drente die er lekker mee gaan buitenrijden samen met een Quartermerrie die ze hebben. Zo vanuit huis de bossen in, super hoor. Heeft hij weer een merrie waar hij lekker mee kan flirten Kwijl Maar ik vind het ook weer heel moeilijk, hij gaat zomaar met iemand anders verder leven, zonder mij... Huilen
Afbeelding

De lach is voor het nieuwe paard die zijn stal zal vullen. Sommige zullen hem wel kennen; A Rugged Enterprise van FlyingHigh. Lovers
Hier op de foto 1 jaar oud en hij wordt nu in mei 2 jaar. Dus een jaartje wachten met rijden maar wel weer heerlijk om leuke dingen te doen en een paard op te voeden. Dus over een jaartje begin ik weer opnieuw maar wel met een superpaardje! FlyingHigh, weet wat je wegdoet!!!! Extreme duivel
Ik zal gauw een paar recente foto's van hem maken.

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 21:35

hoi,

van harte gefeliciteerd Knipoog
Maar is natuurlijk geweldig dat Fuego een goed tehuis krijgt !

en de foto... kan ik nog niet zien Scheve mond kruisje... morgen nog maar eens kijken Knipoog

groetjes

op de avatar zie je Sallyman!

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 21:48

Ah, wat geweldig voor Fuego! Hij zal het je vast eeuwig dankbaar zijn.
en heel erg gefeliciteerd met A rugged Enterprise! Ik kan niet anders zeggen, een prachtig paard.

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 22:30

Ik blijf het een mooi kleurtje vinden Lachen

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 22:50

Snifffffffffffff, wat heb ik gedaan......... ik zal 'm missen Huilen , die knuffel- Frummel van me, maar ik heb een geweldig goed gevoel hierover. Ik kan me geen lievere bazin voorstellen voor hem. Frummel en Vera gaan een prachtige combi worden Cool !!

Vera, gefeliciteerd met je nieuwe ventje en dat jullie maar heel veel plezier gaan maken de aankomende 25 jaar Haha! !!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 23:09

Oei wat is die A Rugged Enterprise mooi! Mooie kleur! Ik ben erg benieuwd naar meer foto's! Haha!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 23:12

Voor meer foto's van Frummel.........klik dan even op mijn www knopje, voor een rechtstreekse link naar mijn site.....daar staan nog meer foto's van hem!! Nog wel.......Lachen

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 23:18

FlyingHigh schreef:
.....daar staan nog meer foto's van hem!! Nog wel.......Lachen


Je gaat ze er toch niet afhalen! Het is de zoon van je merrie, die moet je lekker laten staan! Knipoog Ik zorg wel er wel voor dat je affentoe veversing krijgt

Maar ig ben ik ontzettend blij met deze kleine bink en ik zal heeeeeeel goed voor hem zorgen Lovers Nog twee nachtjes slapen...... Dromen

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 23:18

Lijkt me heel moeilijk om je paardje te verkopen, maar volgens mij gaat hij het er super naar zijn zin hebben Vera!
Ook van harte met je nieuwe paardje! Staat hij al bij je thuis?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 23:23

XoNo schreef:
! Staat hij al bij je thuis?


Nee, ik moet nog twee nachtjes slapen. twee nachtjes dat ik Fuego hier nog op stal heb en twee nachtjes dat ik de nieuwe aanwinst ga halen.
Toevalligerwijs komt Fuego om de hoek te staan waar Rugged nu staat. Tong uitsteken
Dus Fuego breng ik weg, dan kan ik ook nog zien waar hij komt te staan en dan haal ik Rugged op.

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 23:29

Afbeelding

Dit is een veulenfoto van hem, wat een snoepie, he Knipoog

En hier eentje met zijn mammie
Afbeelding

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 23:44

gefeliciteerd super mooi paardje!!
Je laat hem toch wel hengst he!! (of is ie dat al niet meer:?)
oh en flyinghigh ben net ff op je site geweest enne..... Made in Holland is een pracht paard!! Kwijl Kwijl ben helemaal verliefd!! Lovers zeg je gaat toch zeker met hem dekken he! Misschien dat ik m'n merrie wel wil laten dekken door hem wie weet!!(maar dat duurt nog wel even!)
groetjes Naiomi

BESCHERM DE DIEREN TEGEN DE BEESTEN!!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 23:59

naiomi schreef:
Je laat hem toch wel hengst he!! (of is ie dat al niet meer:?)


Ik wil hem heel graag hengst houden en gelukkig is hij dat nog steeds! Met zulke papieren zou het zonde zijn om hem te castreren. Extreme duivel
En Naiomi, Made in Holland is in het echt ook schitterend, dat heb je goed gezien! Kwijl Als ik paints fokte dan zou ik hem zeker in de gaten houden want dat wordt een toppertje

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 08:51

Gefeliciteerd Vera (en Karen). Fijn dat je voor Fuego een pasend huis hebt gevonden en goed dat je de stal meteen weer opvult. En dan nog wel met zo'n snoepie.

Erg leuk dat je een jong paardje hebt gekocht. Dat jaar is zo om. En je kan zoveel met een paard doen zonder te rijden. De voldoening is ook zo groot als je zo'n jonkie ziet opgroeien.

Wij hebben dit weekend onze eerste echte buitenrit gemaatk met Buffy (die over een paar maandjes 4 wordt). Hoe trots kan je je voelen Lachen !

Succes met je nieuwe paardje.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:22

Naiomi, tuurlijk blijft Made In Holland hengst! Volgend jaar mag hij met de eerste dames even spelen. Voor dit jaar hadden we al 6 merries in de rij staan, maar als ik naar zijn kiwi's kijk, moeten die dames nog maar mooi even een jaartje wachten, hihihiiii, arm beest......

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:24

Marianne schreef:
Erg leuk dat je een jong paardje hebt gekocht. Dat jaar is zo om. En je kan zoveel met een paard doen zonder te rijden. De voldoening is ook zo groot als je zo'n jonkie ziet opgroeien.

.


Halteren!!!! Vera moet heeeeeeeerlijk gaan halteren op de wedstrijden, showmanship at halter gaan doen en volgend jaar is het al een wedstrijd- zeker paard wanneer je er eens opkruipt. Mijn hulp heeft ze om te helpen bij de wedstrijden........... *LOL* .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:10

Gefeliciteerd met je nieuwe paard.
Nu MOET ik toch wel eens komen kijken bij je Bloos

geef Fuego nog maar een knuffel van me. Huilen Lovers

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:59

hai vera laat het pb tje maar Knipoog haha, (the ranch) Vind hem erg mooi Kwijl , hoop hem inderdaad een keer in het echt te zien. Ik ben nog steeds opzoek naar een QHmerrie, maar ooit zal het bij mij ook wel lukken Schijnheilig

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:28

Vera,
heel veel succes met je nieuwe paardje. En Fuego komt prima terecht als ik het zo lees!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 16:29

FlyingHigh"]
[quote="Marianne schreef:
Erg leuk dat je een jong paardje hebt gekocht. Dat jaar is zo om. En je kan zoveel met een paard doen zonder te rijden. De voldoening is ook zo groot als je zo'n jonkie ziet opgroeien.

.


Halteren!!!! Vera moet heeeeeeeerlijk gaan halteren op de wedstrijden, showmanship at halter gaan doen en volgend jaar is het al een wedstrijd- zeker paard wanneer je er eens opkruipt. Mijn hulp heeft ze om te helpen bij de wedstrijden........... *LOL* .
[/quote]

Hihi, wil ik zeker gaan doen Kwijl
Moet ik wel eerst even een cursusje volgen want in halteren en showmanship heb ik me nooit verdiept Bloos *LOL*

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 16:30

Marianne schreef:
Gefeliciteerd Vera (en Karen). Fijn dat je voor Fuego een pasend huis hebt gevonden en goed dat je de stal meteen weer opvult. En dan nog wel met zo'n snoepie.

Erg leuk dat je een jong paardje hebt gekocht. Dat jaar is zo om. En je kan zoveel met een paard doen zonder te rijden. De voldoening is ook zo groot als je zo'n jonkie ziet opgroeien.

Wij hebben dit weekend onze eerste echte buitenrit gemaatk met Buffy (die over een paar maandjes 4 wordt). Hoe trots kan je je voelen Lachen !

Succes met je nieuwe paardje.


Jeetje, is Buffy alweer bijna 4 jaar!?!?!?! Wat gaat de tijd snel......

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 16:39

vera"]
[quote="FlyingHigh"][quote="Marianne schreef:
Erg leuk dat je een jong paardje hebt gekocht. Dat jaar is zo om. En je kan zoveel met een paard doen zonder te rijden. De voldoening is ook zo groot als je zo'n jonkie ziet opgroeien.

.


Halteren!!!! Vera moet heeeeeeeerlijk gaan halteren op de wedstrijden, showmanship at halter gaan doen en volgend jaar is het al een wedstrijd- zeker paard wanneer je er eens opkruipt. Mijn hulp heeft ze om te helpen bij de wedstrijden........... *LOL* .
[/quote]

Hihi, wil ik zeker gaan doen Kwijl
Moet ik wel eerst even een cursusje volgen want in halteren en showmanship heb ik me nooit verdiept Bloos *LOL*
[/quote]

Ik kom je in maart nog eens opzoeken en in een uurtje tijd heb ik je een prive- halter cursus gegeven....... Cool . Maak je geen zorgen, je komt als een echte prof de bak in!!! Haha! .......

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 17:02

FlyingHigh"]
[quote="vera"][quote="FlyingHigh"]
[quote="Marianne schreef:
Erg leuk dat je een jong paardje hebt gekocht. Dat jaar is zo om. En je kan zoveel met een paard doen zonder te rijden. De voldoening is ook zo groot als je zo'n jonkie ziet opgroeien.

.


Halteren!!!! Vera moet heeeeeeeerlijk gaan halteren op de wedstrijden, showmanship at halter gaan doen en volgend jaar is het al een wedstrijd- zeker paard wanneer je er eens opkruipt. Mijn hulp heeft ze om te helpen bij de wedstrijden........... *LOL* .
[/quote]

Hihi, wil ik zeker gaan doen Kwijl
Moet ik wel eerst even een cursusje volgen want in halteren en showmanship heb ik me nooit verdiept Bloos *LOL*
[/quote]

Ik kom je in maart nog eens opzoeken en in een uurtje tijd heb ik je een prive- halter cursus gegeven....... Cool . Maak je geen zorgen, je komt als een echte prof de bak in!!! Haha! .......
[/quote]

DEAL!!!!!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 20:36

Jos schreef:
Gefeliciteerd met je nieuwe paard.
Nu MOET ik toch wel eens komen kijken bij je Bloos

geef Fuego nog maar een knuffel van me. Huilen Lovers


Dank je, Jos Lovers Je bent natuurlijk van harte welkom!
Ik zal Fuego een dikke knuffel geven, ik ga zodirekt naar hem toe, zijn laatste avond hier bij mij thuis Verdrietig
Gelukkig is er een vriendin bij me en gaan we samen even lekker tutten met hem. Lovers
Morgen laad ik hem in de trailer en gaat hij een nieuwe toekomst tegemoet! Lachen
Ik zie er best wel tegenop hoor........ Scheve mond

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:58

Vanmiddag heb ik Fuego voor het laatst uit onze paddock gehaald en in zijn stal gezet, moest ik toch verdorie een traantje weg pinken Huilen .
Gauw maar een extra lekkere slobber voor hem gemaakt want de liefde van deze King Cool gaat door zijn maag.
Tja zijn laatste nachtje bij ons in Krommeniedijk, het is even slikken maar we krijgen er wel een enorme kanjer voor terug (Frummel), een echt vriendje Lovers voor Bailey, dat ze maar veel plezier samen mogen hebben!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers