Rijvereniging

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 13:11

Ik ga binnenkort mijn paardjes verhuizen van Drenthe naar Ouderkerk a/d Amstel! Sta momenteel ingeschreven bij RV in Drenthe (KNF), maar wil nu dus bij een RV hier in de buurt, maar weet niet welke! Iemand tips??
ps hoeft geen KNF te zijn, en hoeven in principe ook niets te organiseren (les enzo) gaat me alleen om de startkaart Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 13:16

de SPA amsterdam

Voorzitster AFM

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 13:57

Von, welke RV zat je hier dan bij?
Ik ben op zoek naar een verniging zonder lesse, en niet al te duur, maar die zijn schaars hier in Drenthe! Heb nu Vries op het oog, maar dat is NBVR en die hebben hier in de buurt (Coevorden/Hoogeveen) weinig wedstrijden!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 14:05

Zat via de KNF bij de Huneruiter, Havelte. Is helaas ook niet goedkoop, daarom wil ik nu ook overstappen op NBVR. Vries is op zich wel een goede optie, is idd goedkoop. Mijn instructrice zit daar ook aangesloten. Qua wedstrijden maakt dat toch niet zoveel uit, die van de KNF zijn meestal wel opengesteld voor NBVR. Er zit ook een KNF vereniging in Hooghalen, die is volgens mij niet zo duur, hebben een internetpagina http://www.hop.to/hr
Succes met zoeken..Yvonne

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 14:06

en dan heb je gelijk niet meer dat stomme gedoe van prijsuitreiking te paard!!!!bij de nbvr

Voorzitster AFM

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 14:12

Heb (gelukkig ??? Verward ) nog nooit een prijsuitreiking meegemaakt! Ben pas twee keer gestart en dat was niet echt een succes, maar ja wat wil je met een Tinker tussen de echte Clown paarden. Was wel te zien aan het cijfer voor verzorging: bij ene proef een 8 en bij de ander (10 minuten later) een 4!!! Maar ja ik doe het gelukkig puur voor de lol voor mij en mijn paardje. Die vindt het altijd errrug leuk om weg te gaan, heeft echt zo'n koppie van: leuk hier, gras smaakt hier ook lekkerder, en de andere paardjes zijn heeeel interessant (vooral Friezen vindt ze erg leuk), nadeel van deze coole instelling van Tinka is dat ze de proef loopt met een air dat ze op vakantie is! (commentaar van jury bij in vrije stap de rijbaan verlaten: paard valt bijna om!)

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 14:14

hahaha lachen. Ik laat mijn paard staan en de prijs ook, ga echt mijn leven niet wagen omdat de knf het zo leuk vind zo'n parade. laatst was ik mee op wedstrijd en alles liep te trappen en t bokken en te steigeren, leuk hoor. je paard zal maar iets oplopen van de gekkogheid van een ander, mij niet gezien!

Voorzitster AFM

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 14:27

Brenda, wat dacht je van de Markeruiters in Rolde? Is niet zo heel erg duur, dacht ik en kan gewoon zonder les.
Contributie is 75,= per jaar en 10,= extra voor secretariaatskosten.

Daar kun je dacht ik nog een keer voor rijden... Zij zijn trouwens wel KNF!

En Von, ik ken juist alleen rijverenigingen in Drenthe...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 14:28

mmmhhhh ik rij al 3 jaar KNF alleen bij het springen het je een prijsuitreiking te paard niet bij de dressuur ??

Pling maar voor de kinderen is het gewoon leuk die vinden het spannend. Maar ook daar wordt het parade rijden veeeel minder gedaan. Kost te veel tijd. *LOL*

Bij de kampioenschappen is het wel heel normaal dat de deelnemers paard en pony meerijden in de pararde. Nou dat is 1z keer perjaar dat overleven we wel. Haha!

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 14:28

Je hebt er hier in de buurt eentje welke ook geen lessen geven.
Zou je waar je ook in NL woont voor kunnne opggeven. Er zijn toch geen lessen ed.
De Paalhoeve in Kootwijk is het.

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 18:38

De Eenhoorn in Diemen is volgens mij ook niet duur. Is KNF.

Navragen is beter dan afvragen.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 18:53

Handige tip: als je weet waar je veel wilt gaan starten kun je het beste lid worden van de organiserende vereniging. Dat scheelt je bij de NBVR nog altijd 2,50/5,00 per proef en das toch weer mooi meegenomen.

Dus kijk eens waar veel wedstrijden zijn in de buurt en wordt lid van de vereniging die ze organiseert. Een NBVR-lidmaatschap komt op zo'n 75,- per jaar maar er zijn ook nog goedkopere verenigingen. 't ligt er misschien ook aan wat ze precies organiseren.

Misschien kun je het beste even op de site van de NBVR kijken en dan naar verenigingen en district West-Noord. Ik zou gewoon wat verenigingen in de buurt afbellen.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 07:44

Bedankt voor de tip!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Poldermenner en 47 bezoekers