Hele vreemde droom!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Hele vreemde droom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 17:55

Ik heb een paar dagen geleden een hele vreemde droom( Dromen ) gehad:

Ik ging naar Peer en Ginger (mijn 2 verzorgshetlanders) en Stephanie (ariba_lover) zou ook komen. Toen was het een beetje onduidelijk... Ik ging Peer aaien, en toen stond de staldeur opeens open. Peer rende eruit, en racede/vloog( Verward ) weg. Toen ging ik kijken waar hij was, en ik zag plotseling Stephanie bij Peer liggen, op de grond. Peer lag te slapen (geloof ik). Steph huilde. Ik vond het heel vreemd, en ging terug naar de stal. Daar waren Steph en Peer weer! Ginger was opeens heel vervelend, liep te happen, oren in de nek, alles! Ik wist niet wat er gebeurde...

Toen was er opeens naast me een super deluxe grote stal, met 2 welshjes (geloof ik) erin. Alleen er lag niks op de grond aan hooi etc... Aan de muur hingen een stuk of 20 ponyhoofdstelletjes, roze onderlegd (diegene die Yankeestar aanbood bij EA, die vond ik onwijs gaaf, misschien komt het daardoor!) en heel veel dingen. Allemaal hoofdstellen, bandages, zadels etc...
Toen kwam de moeder van Yentl (het meisje van wie de pony's zijn) aangelopen, en ik vroeg hoe die stal er kwam. Ze zei dat hij niet van haar was, maar van een of andere rijke buren. Het was zooo weird *LOL*

En toen werd ik wakker Haha! Echt heel vreemd, vooral die roze onderlegde ponyhoofdstelletjes! !



P.S. Gevolgd? Knipoog

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:18

echt raar ja, maar wel leuke droom ik droom meestal dat ik word vermoord of achterna gezeten ofz, ook heel vreemd:S

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:37

Whahah.... Alweer over mij Knipoog
Had laatst ook een hle gekke droom... kan het me alleen niet herinneren.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:40

Ik was van de week op zoek naar het identiteitsbewijs van mij dochter omdat ik haar moet aanmelden op de middelbare school.Hele huis overhoop gehaald maar geen ID.Droomde ik 's nachts dat hij in mijn mapje van mijn rijbewijs zat.Ik ben meteen de volgende dag gaan kijken en: Ja hoor gevonden!

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:56

FlairS schreef:
Ik was van de week op zoek naar het identiteitsbewijs van mij dochter omdat ik haar moet aanmelden op de middelbare school.Hele huis overhoop gehaald maar geen ID.Droomde ik 's nachts dat hij in mijn mapje van mijn rijbewijs zat.Ik ben meteen de volgende dag gaan kijken en: Ja hoor gevonden!


Dat is handig Haha!. Ik wou dat ik s'nachts droomde waar mijn zoekgeraakte spullentjes lagen dat scheelde dan meteen weer heel wat uren zoeken overdag Lips are sealed Schijnheilig Haha!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:58

Interessante droom hoor! Misschien de moeite waar m te analyseren? Kan een hoop over jezelf vertellen zo'n droom.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 21:50

Jah, ik vond het echt vreemd... Heb vaker dromen over Steph, Peer en Ginger enz...

FlairS, dat is pas handig! Haha!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 00:23

Ik ben er zelf nog steeds verbaasd over.Zal wel met het onderbewuste te maken hebben ,maar het was een hele vreemde gewaarwording!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 07:17

wat grapig .........
laatst had ik gedroomd dat nederland onderwater liep en dat alle noordhollanders gek werden.....................beetje vaag en ook dat onze stallen in brand vlogen maar weet je.......afgelopen juni 2002 had ik gedroomd dat joris(onze poes ) overgereden werd en een week later gingen we bij mijn neef opp verjaardag en wat denk je ......
we werden opgebeld door m`n zusje want die was nog thuis, dat joreis overgereden was.........dus ik hoop dat al die dromenb niet waar zijn.