Een buitenrit met hindernissen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Een buitenrit met hindernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 15:07

Vandaag gingen Sera met Samier en ik met Bassie naar buiten. Het was heerlijk weer dus daar lag het niet aan Schijnheilig

We waren druk aan het kletsen, terwijl we over het dijkje heen reden met aan 1 kant een sloot...niks aan de hand todat...een groepje kinderen het leuk vond om rotjes af te steken Boos! Frusty
Toen maakte Bassie een zijsprong bijna de sloot in...stak ie nog een rotje af en voordat ik kon ingrijpen (was alles aan het proberen zodat we niet in de sloot zouden eindigen) galopeerden we de dijk over. Toen we bij een stuk gras kwamen kon ik hem op de volte trekken en gelukkig stopte hij vrij snel.
Samier was overigens niet geschrokken die liep hoogst verbaast naar Bassie te kijken toen Sera achter mij aankwam *LOL*

Wij weer verder...de dijk was halverwege afgesloten dus moesten we een omweg maken over de straat. Staat een rij geparkeerde auto's, maar ik had niet gezien dat er eentje weg wilde...precies op het moment dat wij voorbijliepen startte hij zijn auto, Bassie sprong met 4 benen de lucht in van schrik *LOL* Doet ie normaal nooit Verward maar goed gelukkig bleef het bij die luchtsprong.

Op de terugweg gooide hij plots zomaar zijn kont de lucht in, ik weet nu nog steeds niet waarom maar ja het zal wel Haha!

Verder is ie heel lief hoor Tong uitsteken

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:14

Wie haalt het nou in zijn hoofd om nu rotjes af te gaan steken Boos!
Wel fijn dat het verder allemaal goed is gegaan (op die rare sprongen van Bassie na dan Knipoog).

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48402
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:38

Ineke goes RODEO..........Haha!:D

Gelukkig maar dat het goed is afgelopen zeg... Lachen

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 02:47

Rotjes nu nog? Stelletje idioten.

Hij zal wel van die startende auto zijn geschrokken omdat ie toch al wat gestresst was denk ik?

Gelukkig voor jullie beiden dat het zo goed afgelopen is!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 07:21

muriel en ik hadden dat afgelopen zaterdag ook.
we gingen een stukje rijden en toen moesten we over een brug nou geen probleem maar er zaten drie k*t jogies in en die gooide rotjes onder de brug.
nou nik moest me even uitluchten dus na 5 minuten geschreeeuw was ik klaar en die joichies hadden echt zoiets van: jeetje wat een blerkous.
hihihi

Chippy

Berichten: 129
Geregistreerd: 13-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 19:28

Tindra schreef:
Wie haalt het nou in zijn hoofd om nu rotjes af te gaan steken Boos!


Je heb van die 'lieve' kindertjes..