Toen Nappie nog een Nappertje was!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Toen Nappie nog een Nappertje was!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 20:44

Oef, eigenlijk vond ik hem best lelijk maar daarbij zo verschrikkelijk lief. Deze foto is genomen toen Nappes 3 jaar was, er zat totaal geen model in en hij kwam zo van het land af.............

Afbeelding

Vorig jaar in de sneeuw, net voordat hij kreupel werdt...........wat een ieliepielie paardje *LOL*
Afbeelding

Afgelopen zomer na 6 maanden stappen een flink stukje dikker en een stukje verkleurd
Afbeelding

Toch al erg veranderd in zijn voordeel, vinden jullie niet?!


brichelle

Berichten: 158
Geregistreerd: 30-03-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:46

Hij is echt veranderd, maar hij is wel leuk.

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:48

napoleon schreef:
Oef, eigenlijk vond ik hem best lelijk maar daarbij zo verschrikkelijk lief. Deze foto is genomen toen Nappes 3 jaar was, er zat totaal geen model in en hij kwam zo van het land af.............



Ik vind hem hier al errug mooi hoor! Hij is alleen nu nog mooier geworden. Echt een prachtkereltje hoor! Kwijl

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:54

Leuk om te zien hoe ze verkleuren he?
Bij mijn zus op stal staan Lipizzaners van allerlei leeftijden.
Pikzwart, donkergrijs met appeltjes, donkergrijs, wit met lichtgrijze appeltjes en spierwitten Pling
Hij is qua bouw wel een stuk veranderd hoor, is al veel meer uitgezwaard, mooi!

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:59

Ik vind hem op de eerste foto ook al erg mooi. Ik de kleur op de eerste foto trouwens erg leuk, combi zwart-grijs-bruin...

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 20:59

Cody schreef:
Leuk om te zien hoe ze verkleuren he?
Bij mijn zus op stal staan Lipizzaners van allerlei leeftijden.
Pikzwart, donkergrijs met appeltjes, donkergrijs, wit met lichtgrijze appeltjes en spierwitten Pling
Hij is qua bouw wel een stuk veranderd hoor, is al veel meer uitgezwaard, mooi!


Volgens mij heeft Nappes ook vliegenschimmel in zich ( als ik iets niet mooi vind is dat het wel Frusty ) hij heeft namelijk allemaal kleine donkere stippeltjes in zijn flanken...........

Gelukkig is ie nu idd wat aan het uitzwaren, alleen zijn hals wil nog niet zo, maar ik heb goede hoop

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 21:01

*LOL* je zou niet de eerste Lipi-eigenaar zijn die baalt als het ineens een vliegenschimmel blijkt Knipoog
Ik heb al meerdere mensen gehoord: "ojee het worden nu wel heel veel stipjes he" Bloos
Maar ach, het gaat erom wat er onder die stipjes zit toch?

Marja

Berichten: 1692
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 21:05

Die van mij wordt ook een vliegenschimmel Huilen
Ik vind het zo zonde, maarja niets aan te doen. Het stomme is dat het pas twee jaar geleden begon met een paar vlekjes, en nu ieder seizoen een paar meer. Helaas zijn het ook nog bruine vlekjes, of is dat altijd zo?

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 21:05

hij is zeker heel mooi veranderd hoor Haha! en een hele mooie kleur Kwijl ik hou wel van schimmels..

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 21:05

Cody schreef:
:)) je zou niet de eerste Lipi-eigenaar zijn die baalt als het ineens een vliegenschimmel blijkt Knipoog
Ik heb al meerdere mensen gehoord: "ojee het worden nu wel heel veel stipjes he" Bloos
Maar ach, het gaat erom wat er onder die stipjes zit toch?


Ben bang dat je gelijk hebt wat betreft die stippels Clown Naja maakt ook niets uit, trouwens ik had het kunnen weten, zijn moeder is in de zomer vliegenschimmel en in de winter heeft ze allemaal appels............ Verward en ja uiteindelijk maakt het me niets uit, zijn karakter is zo waanzinnig goed, daar krijg ik niet snel een tweede van Lovers

Marja, jouw Maestro ziet er idd niet uit als vliegenschimmel, maar volgens mij kunnen ze idd elk jaar meer vlieg worden. Nappes heeft op dit moment een paar spierwitte stippen over zijn lichaam zitten en in zijn flanken (als je goed kijkt) dus bruine stipjes. Maar zoals jij het beschrijft in je profiel, het is steeds weer een toverbal die verkleurd, elk jaar een nieuw cadeautje wat word uitgepakt daarom hou ik zo van schimmels, ik ben gewoon gek op cadeautjes


LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 08:29

aaaaah leuke foto`s hoor
echt een sweet paardje Knipoog
hij is veel lichter en mooier geworden,zeg Kwijl

Stop Wishing, Start Doing

LBroekhuizen Fotografie https://www.facebook.com/LBroekhuizenFotografie/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers