Vandaag voor het eerst gestart (met suc6!)*fotos*!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Vandaag voor het eerst gestart (met suc6!)*fotos*!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 20:28

Vandaag ben ik met Jamy voor het eerst offieciel gestart in de B Lachen
Zaterdag had ik Jamy al gewassen dus ze was lekker schoon Lachen Vandaag was ik al om half 10 wakker van de zenuwen Bloos. Ik ben om een uur of 12 lekker naar stal gegaan samen met Kim die ook ging starten. We hebben ze ff goed gepoetst, ingevlochten, netjes alles bij geknipt, staart uitgepluist (zat vol met kleine irritante motjes). Toen ze klaar was heeft ze weer lekker op stal gestaan. Ondertussen waren Kim en ik aan het zenuwlijden (bestaat dat?) iig we waren onwijs zenuwachtig en liepen hele tijd heen en weer enzo Haha!

Om half 3 kwam mijn vader met de trailer, dus wij stro erin, spullen in de auto, paardjes klaar gemaakt en ze op de trailer gezet (atans dat was de bedoeling) Jamy liep er zo in, maar Meike was wel even een klein drama Verdrietig Ze wou steeds niet en liep weer naar achteren, of steigerde half de klep af. Met voer lokken lukte later wel en ze stond even op de trailer maar Jamy hapte naar haar ( ) Toen sprong ze weer achteruit er af. Kim liep toen maar even de stal in en liep achter een paard langs, maar hij trapte dus Kim kreeg een trap tegen haar knie Huilen nou snel een zalfje erop even bijgekomen (deed wel behoorlijk pijn maar ja ze ging toch door want ze wilde nog graag weg Lachen ) Uiteindelijk hebben we er een longeertouw achter gedaan en haar zowat in de trailer getild.

We waren een kwartiertje later omdat we niet hadden verwcht dat Meike zo moeilijk zou doen, maar alles liep op tijd en we hadden uiteindelijk nog genoeg tijd. Maar alles wat nog moest komen zou alleen maar kunnen mee vallen na die trap enzo.

Nou pony's was de trailer gehaald en opgezadelt (wat allemaal erg goed ging en dat viel ons weer onwijs mee Party!!) We zijn naar de inrijbak gelopen en ik ging een beetje losrijden. Jamy was onwijs braaf en ze reed precies zoals thuis dus dat was lekker een vertrouwd gevoel Lovers Ze was alleen iets sloom maar ja dat had ik liever dan dat ze alle kanten op vloog.

Ondertussen werd ik steeds zenuwachtiger en eindelijk mocht ik. Ik ging de bak in en Jamy was een beetje aan het rondkijken naar alles maar was erg braaf dus dat viel ook weer mee Cool

De proefjes zelf gingen heel goed (zeker voor het eerst op vreemd terein) In de eerste was ze iets sloom en als commentaar stond er dan ook bij stukken met middendraf dat ik meer impuls moest, en bij rijden in het algemeen stond dat ook. Lisette (waar ik les van krijg en die voor las) zei dat ik in de tweede proef meer voor het been moest rijden, dus dat had ik nog even geoefend tussen de proeven door.
Tweede proef had ze meer tempo alleen vond ik zelf de figuren iets slordiger gaan omdat ik zo bezig was met tempo... Ze ging een keer te laat in galop, een keer viel ze eruit, en een keer ging ze in stap toen ik ging doorzitten. Allebei de proeven bleef ze keurig laag met haar hoofd dus dat was ook geen probleem Lachen

Toen ben ik lekker gaan stappen en even iemand geregeld voor Jamy vast te houden want de prijs uitrijkijng begon al.
Nou daar kwam het hoor, ik stond er echt zo bij van o ik heb toch geen prijs dusse ... Nou eerste plaats was dus Lotte met Jamy met maar liefst 166 punten Bloos Haha! Lovers en op de tweede plaat Kim met Meike met 161 punten! met proef twee was het spannend zei ze maar weer was ik eerste en nu met wel 167 + punten en Kim weer tweede met 167 punten (eigenlijk gelijk en daarom was het ook spannend maar ik had in het algemeen beter gereden)

Ik heb nu 10 euro gewonnen aan waardebonnen en 2 rozetten Lachen Jamy is daarna helemaal dood geknuffeld door mij en ze wist niet echt wat er overkwam volgens mij Lovers

Toen paardjes weer naar huis gebracht en Meike ging nu veel sneller de trailer op gelukkig Lachen Ze verzorgt en op stal gezet en alles opgeruimd en naar huis gegaan.

Ik had nooit gedacht dat het zo goed zou gaan maar dus gelijk met onze eerste wedstrijd 2 wintstpunten en een leuke dag! Haha!

[ITP] Wedstrijd foto's!!! staan alles fotos van het losrijden en nog wat meer, fotos van de proef zelf komen nog, die moet ik even uit het filmpje 'knippen' Lachen
Laatst bijgewerkt door Jamy op 10-02-03 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt


Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:39

Goed zeg!
Gefeliciteerd Lachen !

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:51

Nog een keer gefeliciteerd en ik vind het heel knap van jullie. Ik hoop dat als ik ooit een keer ga starten dat ik ook zulke goede punten zal halen Knipoog .

B.t.w door wie werd Kim getrapt Verward .

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 21:04

Door Uk (of Only You net hoe je hem noemt, maar dat was behoorlijk hard met zijn ijzers en het deed ook erg pijn, maar Kim trok zich er niks van aan (gelukkig))

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:10

Jamy schreef:
Door Uk (of Only You net hoe je hem noemt, maar dat was behoorlijk hard met zijn ijzers en het deed ook erg pijn, maar Kim trok zich er niks van aan (gelukkig))


Vervelend een trap is altijd erg pijnlijk. Ik wist niet dat hij dat deed

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:14

Zoals ik al zei Lot, echt SUPER goed!!!! Ik zou ook heeeel trots zijn op Camil als onze eerste wedstrijd zo gegaan was. Haha!
Mijn duimen heeft toch wel geholpen zo te zien. Tong uitsteken Hahaha nee echt super joh!!
Volgende keer weer zo goed hè. Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:17

gefeliciteerd!!

Neem je Jamy ook mee met ponykamp???

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 21:24

Nee neem haar niet mee, misschien volgende keer Haha!
en iedereen bedankt Lovers
En Nath ik denk wel dat het duimen geholpen heeft Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:31

Jamy schreef:
Nee neem haar niet mee, misschien volgende keer Haha!


he jammer Lachen Had Jamy wel willen zien Haha!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:31

Gefeliciteerd Party!! Hartstikke goed voor de eerste keer en wens kim nog maar sterkte. Een trap kan heel vervelend zijn...

Ik zat trouwens om half tien al op mijn paard om los te rijden hoor *LOL* niet zeuren dus dat je toen al wakker was...Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 21:44

liberty"]
[quote="Jamy schreef:
Nee neem haar niet mee, misschien volgende keer Haha!


he jammer Lachen Had Jamy wel willen zien Haha!
[/quote]

Dan kom je gezellig een keertje hierheen Haha! Knipoog
En Gomir, normaal sta ik ook vroeger op voor de ponyclub maar nu was het vrijdag EN zaterdag avond laat Slapen Knipoog

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:46

Ik lag vrijdag vroeg in mijn bedje, want toen ik na de les van Herman thuiskwam was ik behoorlijk ziek(kreeg toch nog de griep die iedereen bij ons al had gehad...). Zaterdag was het wel laat, maar ik moest toch om tien over half tien starten...*LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 22:49

proficiat joh! m'n 1ste B-proef met Jafet ben Jaquar aan het begin van het winterseizoen ging ook al zo goed (180 pnt).
mar ja ik bne nu al M1 startgerechtigd.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 23:13

Jhee Lotte, wat goed ze voor de eerste keer!! In één woord: Geweldig!!

Hartelijk Gefeliciteerd!!

Ga zo door zal ik zeggen dan kan je zo naar de L! Succes!!


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 23:14

Wow dat heb je snel gedaan dan !

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 23:19

wie wat snel gedaan?

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131982
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 23:28

Knap hoor, gefeliciteerd !!!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 23:34

jaggie schreef:
wie wat snel gedaan?

jij in een winterseizoen naar de m1 stargerechtig (zo was het toch? of zit ik nu helemaal verkeerd te lezen Tong uitsteken)

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:36

ow zo idd, ja dat klopt. tsja gaat gewoon best wel flex he, en vind het onzin om dan te lang in een klasse te blijven, heb nu 3x L2 gestart en 3 x gewonnen en 5 winstpnt dus. a.s zaterdag heb ik m'n laatste L2 wedstrijd en daarna start ik in maart nog M1, 2 proeven in NB. en dan wachten we op het buitenseizoen, omdat er hier haast geen wedstrijden meer zijn.
vind het allemaal best wel spannend, tis allemaal nieuw voor me.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

suppie
Berichten: 406
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 21:47

Gefeliciteerd met je punten mijn pony is vanmiddag gechipt als alles in orde is ga ik ook starten maar mijn pony kan er nog helemaal niks van maar dat ga ik haar wel leren

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:17

door doen leer je het en 't gaat je vast en zeker lukken.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 20:32

Heel erg gefeliciteerd!!! Das een goed begin!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Princesj en 56 bezoekers