Stal, film en Harald.. week 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Stal, film en Harald.. week 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 15:54

Even een verslagje van week 2 dat ik Harald mag verzorgen. Dit keer op zaterdag heeft Ilona even op Fleur gereden (die af en toe wat tegenspartelde Schijnheilig ) Verder niet veel gedaan, alleen even stallen uitgemest van 4 paarden samen met Ilona (Ilona 2 3/4 en ik 1 1/4 Bloos).
Weer in het strohok stro pakken waar ik dus weer een dode muis zag.. maar deze had volgens mij voor zijn dood nog een feestmaal gehad want hij had een behoorlijk buikje. Of hij stond op ontploffen van de bacteriencolonie die zich heer en meester had gemaakt over zijn maag inhoud Scheve mond
's Avonds nog even lekker met Ilona naar de bios geweest: Catch me if you can (Leonardo di Caprio en Tom Hanks) Erg goede film moet ik zeggen, gebasseerd op een waargebeurd verhaal, wat Ilona volgens mij op een gegeven moment iets te veel werd toen ze haar ogen dicht had (Was ze geconcentreerd aan het luisteren? Flauwgevallen van Leonardo's nieuwe looks die er niet beter op worden? Of was ze toch stiekum even in slaap gevallen? Wat ze trouwens tegen alles in ontkent.)

Zondag gingen we weer naar stal, jaja 10 meter lopen nu Haha!. Toen hebben Ilona en ik Jur gelongeerd en allebei even op SuperJur met SuperW gezeten met de dikke buike (zonder zadel). Gewoon even 2 rondjes op der buik.. ben er een paar keer bijna afgeglijd... Bloos Dit alles met mijn nieuwe rijbroek en staljas natuurlijk Cool Binnenkort volgen er ook foto's. Stallen van Jur en Voice uitgemest en toen wilde Ilona net Harald gaan rijden, toen de Harald's baas kwam en vroeg of we zin hadden om nog even een uurtje te gaan mennen in het bos. Cool! Alhoewel het wel behoorlijk koud was hebben we ons lekker ingepakt met jassen, petten (de boktcap is lekker warm Marije Knipoog) en dassen. Harald aangespannen en toen zijn we vertrokken richting bos. Toen we eenmaal goed onderweg waren duwde Ronald me de teugels in de hand en mocht ik ook een tijd sturen, dat was erg gaaf en Harald is ook superlief door echt perfect en supernauwkeurig op de teugel te lopen! Een keertje had ik toch een beetje een diep gat niet op tijd gezien en stuiterde ik bijna mijn stoeltje uit (beginnersfoutje denk ik want Ilona en Ronald zaten nog gewoon in hun stoel alsof er niets gebeurd was). Terug op stal hebben Ilona en Ronald Harry weer voor het span vandaan gehaald en heb ik eerste even zijn stal schoongemaakt zodat hij lekker op schone stro kon slapen. Lachen
Ilona en Ronald bedankt voor weer een superweekend!


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 15:57

leuk zeg roy dat je het zo naar je zin hebt tussen de paarden een vriend die in de paarden zit is echt hardstikke leuk ondervind ik nu

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:50

Hahaha leuk verslag.

Ik ga er maar niet op in dat ik echt NIET sliep.... *zucht*

Leuk was dat, dat je voor het eerst hebt gemend en gelongeerd, je deed het echt super, ben trots op je!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 19:27

Gewoon even 2 rondjes op der buik..
??????????

Wordt moeilijk ik zit meestal op de rug mar onder het paard hangen. Nou ja logisch dat je er bijna afglijdt

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 19:48

Dennis v m schreef:
Gewoon even 2 rondjes op der buik..
??????????
Wordt moeilijk ik zit meestal op de rug mar onder het paard hangen. Nou ja logisch dat je er bijna afglijdt


Keep the smarttalk for yourself...
Jij zit toch eigenlijk ook VOOR je pc in plaats van erachter? Je stijgt toch ook niet op als een vliegtuig als je op een paard stijgt... zucht.

Maar het was iig erg leuk om te doen ja, was ook helemaal vergeten dat ik gelongeerd had zelf Schijnheilig

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 22:46

Hey leuk dat je het zo gaaf vind allemaal joh... Zo zie je maar wat er allemaal gebeurt Tong uitsteken

keep calm, I'm engaged!!! <3

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 22:53

over smarttalk gesproken: teugels zijn leidsels bij het mennen Haha! en ergens in je tekst staat "geglijd", moet dat niet gegleden zijn Knipoog

Maar hartstikke leuk dat je zoveel plezier met de paarden hebt!! keep up the good working and fun!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 22:55

Hahaha, ik had dat geglijd ook al gespot, maar dacht 'ik zal maar niets zeggen' *PUH*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 23:01

jaaaaaaaaaja Knipoog


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 23:04

Boeien, voor mij is het gewoon geglijd Tong uitsteken hihi
En trouwens Leon, het is ook "Keep up the good work" Knipoog
En zo kunnen we denk ik nog wel even bij elkaar door blijven gaan Tong uitsteken

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:36

hmmz nou vooruit Knipoog

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:20

leuk he. die tuigers !! Party!! Erg leuk om die verhalen van je verzorgpaard te lezen..
En dat mennen, als je er eenmaal aan begint ben je niet meer te stoppen
lekker doorgaan zo !!
*LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:15

Hahaha, als hij het niet doet, dan schop IK hem wel vooruit!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 01:13

Berichtje nummer 5400 Haha! weeeee
En nee mag je niet schoppen Boos!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 08:57

Roy hardstikke goed van je!!! Party!!

Mijn Peter heeft maandag ook weer even op de terugweg van de buitenrit op de gelderse merrie van mijn vriendin gezeten, groot paard dus dat past wel. Tong uitsteken
Hij zit nog niet zo stevig in 't zadel als jij (eigenlijk hetzelfde als in een luie stoel *LOL* ) maar zijn rijkunst wordt heel langzaam beter...

Steeds meer mannen in de paardensport jaaaaaaaaaa!!!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 22:59

hihi, Bij jullie verslagjes moet ik altijd lachen. Het lijkt me echt zo gezellig, grappig en leuk! Vooral zoals jij die dingen beschrijft Sypheron Haha! Veel succes verder met je paardencarriere Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 23:24

Wij ZIJN gezellig, grappig en leuk Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 23:35

Ja dat kan wel wezen maar ik heb nog steeds geen foto's van Voice Tong uitsteken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 00:36

haha die komen wel hoor Haha! En Feetje, dank je wel Haha! Het is toch goed beschreven? Tong uitsteken (Je moet eens oude warreports van Unreal Tournament lezen of irc logs.. dan lig je pas dubbel, tenminste als je snapt waar het over gaat Tong uitsteken)

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 18:55

euh.. Sypheron.. Ik snap niet waar dat over gaat Haha! Ben af en toe ook wel een beetje blonT ennuh... het enige spel wat ik kan spelen is The sims. Harry Potter vind ik al lastig genoeg...Haha! Dus ik snap niet waar het over gaat maar mijn broer zal het vast cool vinden...

We want foto's!!! Ook van Harald en Voice en Sypheron op Harald enz....

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 22:54

oh jeej als dat maar goed gaat Haha! Eerst had de eigenaar tegen Ilona gezegd dat ik Iloon Harald maar eerst goed moest inrijden voordat ik er eens opkon, maar afgelopen weekend vroeg hij of ik er al op had gezeten hihihi, ik laat Ilona hem toch eerst even inrijden voordat ik me erop waag Tong uitsteken Maar die pics komen er zeker hoor! En dat duurt niet lang meer Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kascar, senna21, wonderlover en 111 bezoekers