foto's van manege peerds :P

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

foto's van manege peerds :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 20:44

heej,
zaterdag weer een helleboel foto's gemaakt en ook van het rijden van judith (LMsWinnetou) die staan in haar topic!
ook een paar foto's gemaakt van manege peerds Tong uitsteken

Afbeelding
op dit paardje reed ik, ze heet winnetou...zoals je kunt zien is de combi digi en binnenbak niet echt goed Boos!

Afbeelding
nog een keer Winni, maar nu na het rijden!

Afbeelding
Dit is cupido!

Afbeelding
springtalentje Frisco!

Afbeelding
nog een springtalentje genaamt zippo! kreeg de foto niet gedraait! Boos!

Afbeelding
nieuwe haf op de manege genaamt achgossie...die naam Misselijk

[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/LA00397(1).JPG[/img]
nog een nieuwe pony...heeft nog geen naam!

Afbeelding
liggende Jose!

Afbeelding
mooie kopie van liggende Hugo!

en als laatse, ikke met liggende Huug! Haha!
Afbeelding

lekker veel foto's en er komen er nog meer! Haha!
springfoto's van vandaag!
xxx laura


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:48

Ze hebben een lekker schoon dik strobed en zien er goed uit hoor. Complimenten voor de Manege!

Je suis Charlie.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:48

Die Hugo is echt gaaf!
Mooie paards Tong uitsteken daar hoor!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:49

Heey lau, wat een leuke foto's!! Haha! Vooral die pony op de bovenste 2 foto's is errug mooi!! Tong uitsteken (winnetou!! Haha! Haha! Haha! ) haha, maar de rest is ook leuk hoor! Jij naast huug, wat schattig.

*geen onderschrift*

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:49

haha wat een mooie beestjes zitten ertussen zeg Haha! en jij hebt wel een hele luxe en mooie manege zo te zien Haha!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:52

Cassidy schreef:
Ze hebben een lekker schoon dik strobed en zien er goed uit hoor. Complimenten voor de Manege!


Jaja, das de Larense Manege hè!!! Lachen

*geen onderschrift*

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:52

Mooie stallen zeg!! Ziet er goed verzorgd uit. Ik zie volgens mij alleen loshangende riemen bij het liggende paard op de 2 na laatste foto, of heb ik het mis.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 20:58

rinnie1982 schreef:
Mooie stallen zeg!! Ziet er goed verzorgd uit. Ik zie volgens mij alleen loshangende riemen bij het liggende paard op de 2 na laatste foto, of heb ik het mis.


bedoel je bij Jose?
nu ik erop let zie ik het ook!
zal wel los gegaan zijn, als medewerkers van de manege dat zien doen ze die meteen vast hoor, hebben ze gewoon nog niet gezien. Haha!

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:35

Wat een leuke paarden en pony's allemaal zeg!
Kvind Butterfly of Mayflower wel heel erg leuk bij die nieuwe pony passen Haha!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:38

Stoere foto's! Die van Jose is leuk!!!!!!!!!!! En natuurlijk van Winnetoe +:+ ow na het zijn allemaal schatjes!!!!!!!! Haha!:D:D
Prima manege heheh:))

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:39

how ik bedoelde bij Winnetoe geen Clown maar Lovers!!!
Foutje! Valt me nog mee dat Jose 1 oor naar voren heeft! Lief hoor:D

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 21:46

littleroosie"]
Wat een leuke paarden en pony's allemaal zeg!
Kvind Butterfly of Mayflower wel heel erg leuk bij die nieuwe pony passen Haha!
[/quote]

ik zal het doorgeven! je kan namelijk namen inleveren! Haha!
Zou je trouwens denken dat die pony al 17 is?? Verward

[quote="Ross schreef:
Valt me nog mee dat Jose 1 oor naar voren heeft! Lief hoor:D


even uitleg: Jose is vroeger mishandeld geweest! toen ze hier kwam was ze super bang voor het zadel en zakte ze gewoon net zolang door totdat ze op de grond lag als je het zadel op dr rug wou leggen! nu is het al veeeel minder maar ze is af en toe nogal agressief! als je dr wilt aaien gaan dr oren plat in dr nek! Af en toe bijt ze ook maar meestal bijt ze in de deur want ze is verder niet gemeen!

allemaal bedankt voor jullie lieve reacties Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:04

Die nieuwe pony & frisco zien er errug leuk uit

In het echt vallen er wel wat dingen tegen van jou manege, maar op de foto's ziet alles er heel mooi uit Haha!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 19:22

Idd Steffi, ik ken nog wel wat mooie verhalen over de Larense Haha! Best een goede manege hoor, maar er mankeert ook wel het e.e.a. aan. Ik heb het er naar m'n zin gehad, maar vind het totaal geen gemis dat we daar weg zijn. Vooral dat de pony's tegenwoordig in stands staan vind ik absoluut geen verbetering! En ik zie dat die containers er nog steeds staan?! Die dingen waren 3 jaar geleden al gammel en vochtig...

Ik heb daar vroeger ook gereden, ben er nu al een tijd weg, ken al die pony's niet meer, maar Jose en Cupido ken ik nog wel!
De angst van Jose voor het zadel kwam trouwens ook door een paar vette drukkingen Lips are sealed (Dan prop je er een gelpad onder en dan moet het maar goed zijn ) Ik vond haar altijd een beetje zielig.
Cupido is Cool Heb ik me altijd kostelijk mee vermaakt op de hei, wat een scheurijzer kan dat zijn, geweldig! Met Cupido ben ik nog een keer onderuit gegaan in de buitenbak, uit de bocht gevlogen Haha!
Is Oliebol er nog? En Simon en Sabrina (die 2 witte draken!)? Rowan en Tristan? Even denken hoor, wie had je nog meer.... Nafnaf, die fjord? Myra en Candy? Floris en Banjer zijn er zeker niet meer?! Die waren toen al oud en stijf...

Nulla tenaci invia est via

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 19:27

wat een leuke namen zoals oliebol Haha!
ziet er leuk uit hoor en die van jou met hugo is leuk!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 19:33

Die is ooit met oud&nieuw op stal gekomen, dus tja, dan noem je zo'n pony Oliebol he

(Echt Oliebol! Geen censuur! *LOL* )

Nulla tenaci invia est via

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 19:35

wat heb tie Frisco een leuk koppie Lovers

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 19:40

Manege paarden zien er goed verzorgt uit joh !
Mooie stallen ook lekker buiten

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:38

Die hoofdjes van frisco en hugo echt super!!!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 20:42

Margreet schreef:
Idd Steffi, ik ken nog wel wat mooie verhalen over de Larense Haha! Best een goede manege hoor, maar er mankeert ook wel het e.e.a. aan. Ik heb het er naar m'n zin gehad, maar vind het totaal geen gemis dat we daar weg zijn. Vooral dat de pony's tegenwoordig in stands staan vind ik absoluut geen verbetering! En ik zie dat die containers er nog steeds staan?! Die dingen waren 3 jaar geleden al gammel en vochtig...

Ik heb daar vroeger ook gereden, ben er nu al een tijd weg, ken al die pony's niet meer, maar Jose en Cupido ken ik nog wel!
De angst van Jose voor het zadel kwam trouwens ook door een paar vette drukkingen Lips are sealed (Dan prop je er een gelpad onder en dan moet het maar goed zijn ) Ik vond haar altijd een beetje zielig.
Cupido is Cool Heb ik me altijd kostelijk mee vermaakt op de hei, wat een scheurijzer kan dat zijn, geweldig! Met Cupido ben ik nog een keer onderuit gegaan in de buitenbak, uit de bocht gevlogen Haha!
Is Oliebol er nog? En Simon en Sabrina (die 2 witte draken!)? Rowan en Tristan? Even denken hoor, wie had je nog meer.... Nafnaf, die fjord? Myra en Candy? Floris en Banjer zijn er zeker niet meer?! Die waren toen al oud en stijf...


je hebt hellemaal gelijk!
Het is een leuke manege maar er mankeren best veel dingen aan!
ik loop er ook altijd over te zeuren Haha!

over jose: ik heb gehoort dat ze vekeerd zadelmak is gemaakt BOEM zadel erop, singel vast en erop springen maar! Boos! en dat ze al zo was toen ze op de manege kwam! maar ja, hoeft niet waar te zijn!

Cupido is er nog, pas nog mee op hol geslagen op de hei Haha!
NafNaf is er ook nog, 14 is ie nu!
Oliebol staat er nog maar is onlangs verkocht!
Myra is er ook nog..
Rowan is al heel lang weg, 3 jaar ofzo!
tristan is ook al een aardig tijdje weg!
sab en sim zijn er nog Clown
Floris en Banjer heb ik niet gekent, wel over gehoort! (rij er nu +- 2 jaar!)
Candy heb ik ook niet gekent, maar dat was toch die valse? die je hellemaal dood trapte in stal ofzo?

Ken je Robin nog?
die loopt 1 uurtje per dag in een beginners lesje!
vind ik zielig, die pony moet met pensioen...hij is al 30 ofzo Boos!


x_eva_x

Berichten: 803
Geregistreerd: 14-12-02
Woonplaats: Tholen, zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:46

die frisco heeft echt een mooi hoofdje!!

L1 + 5 met m'n paardje Rigley

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:47

Margreet schreef:
Idd Steffi, ik ken nog wel wat mooie verhalen over de Larense Haha! Best een goede manege hoor, maar er mankeert ook wel het e.e.a. aan. Ik heb het er naar m'n zin gehad, maar vind het totaal geen gemis dat we daar weg zijn. Vooral dat de pony's tegenwoordig in stands staan vind ik absoluut geen verbetering! En ik zie dat die containers er nog steeds staan?! Die dingen waren 3 jaar geleden al gammel en vochtig...

Ik heb daar vroeger ook gereden, ben er nu al een tijd weg, ken al die pony's niet meer, maar Jose en Cupido ken ik nog wel!
De angst van Jose voor het zadel kwam trouwens ook door een paar vette drukkingen Lips are sealed (Dan prop je er een gelpad onder en dan moet het maar goed zijn ) Ik vond haar altijd een beetje zielig.
Cupido is Cool Heb ik me altijd kostelijk mee vermaakt op de hei, wat een scheurijzer kan dat zijn, geweldig! Met Cupido ben ik nog een keer onderuit gegaan in de buitenbak, uit de bocht gevlogen Haha!
Is Oliebol er nog? En Simon en Sabrina (die 2 witte draken!)? Rowan en Tristan? Even denken hoor, wie had je nog meer.... Nafnaf, die fjord? Myra en Candy? Floris en Banjer zijn er zeker niet meer?! Die waren toen al oud en stijf...


Die containers vallen best mee hoor!! Er gaat binnenkort bij de stallen achter veel verbouwt worden, en bij de binnenstallen is t al een stuk mooier geworden. Maar de paarden staan er wel lekker bij. Cupido en Oliebol zijn er nog ja. Oliebol is verkocht en geniet nu van zn oude dagje. Maar afentoe rijdt hij nog mee bij de voltige ofzo. Simon en Sabrine zijn er ook nog steeds jah! Nog steeds even ontdeugend, simon wel wat minder. Rowan en Tristan zijn terug naar de eigenaren van wie ze waren voordat ze op de manege kwamen. Nafnaf nog wel en myra ook. Candy al heel lang niet meer. Floris en Banjer idd ook niet meer. Floris leeft niet meer, Banjer nog wel, maar staat in t weiland.

*geen onderschrift*

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:50

oeps tegelijk met laura

*geen onderschrift*

XxreneexX

Berichten: 660
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:51

mooie paardjes hoor
volgens mij best grote stallen
of lijkt dat nou maar zo Verward

}>

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:59

Ik herinner me Jose ook met flinke drukkingen, dat zal ook niet bepaald bijgedragen hebben aan haar vertrouwen...
Rowan had in de tijd dat ik er was al blessures, dat paard was niet geschikt als manegepaard, kon dat werk echt niet aan. Met Tristan heb ik ook nog leuke dingen gedaan, zonder zadel achterstevoren springen
Nafnaf ben ik ook wel een paar keer vanaf geketst, kan die nog zo rottig bokken en je dan suf aan staan kijken als je in het zand ploft?
Is Oliebol verkocht aan een particulier (dat heeft ze verdient!) of aan een andere manege?

Simon en Sabrina, aparte portretten zijn dat! Leuke pony's! Heb ik me ook wel mee vermaakt Clown

Candy vals, tja... Ze had wel een gebruiksaanwijzing ja Haha! Geen pony voor een manege iig.

Agossie, leeft die oude Robin nog steeds?! Die was al hoogbejaard toen ik daar nog reed!

Ach ja, die goede oude tijd... *proest*

Nulla tenaci invia est via


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers

cron