Paspoort Quarter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 15:33

De NQHA is erkend door de EU als (hulp)stamboek van het AQHA. Kijk maar even op de site van de NQHA. Volgens mij staat daar het adres van Holstud in Stroe waar je de paarden kunt laten chippen (niet verplicht) en een paspoort kunt krijgen. Overigens komen ze ook aan huis. Er worden dus wel paspoorten gemaakt. Als je het niet kan vinden, geef maar een seintje, dan zoek ik het even op in het Journal.

Zelfs als je een minderheid van 1 bent, de waarheid blijft de waarheid. (Gandhi)
He who lights the match, will catch the fire one day.

Je zult maar een ééndagsvliegje zijn en je dag niet hebben.



10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 19:49

Je kunt ook direct naar Holstud bellen of zelfs e-mailen. Ik zal het straks even voor je opzoeken. Een paar uurtjes geduld nog svp.
Als je QH op het papier een DNA sticker heeft, dan stuur je even een e-mail naar de AQHA met het verzoek een kopie van de resultaten van het DNA-onderzoek aan je op te sturen. Duurt wel eventjes, maar als je het per mail aanvraagt wordt het sneller in behandeling genomen. Ik heb dat ook gedaan voor mijn paarden en kreeg het keurig thuis gestuurd zonder extra kosten.
Je moet wel precies alles vermelden zoals naam paard,registratie nummer, DNA nummer, naam eigenaar met ID, etc, etc.

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 21:33

Er was ook nog een ander e-mail adres van Holstud, maar misschien werkt dat nu niet meer.
Dit is wat ik vond:
NQHA@Horse-passport.nl
Zij mogen ook paspoorten uitgeven en chippen voor andere rassen.

Zelfs als je een minderheid van 1 bent, de waarheid blijft de waarheid. (Gandhi)
He who lights the match, will catch the fire one day.

Je zult maar een ééndagsvliegje zijn en je dag niet hebben.

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 21:33

Als je ooit een vergelijking moet maken dan heb je die DNA-gegevens nodig.

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 23:30

Sugarmiss, je was me net even voor. *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers