Foto's van mijn QH

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Foto's van mijn QH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 07:10

Ik hoop dat het hier mag blijven staan, aangezien het eigenlijk bij ITP hoort, maar sinds het westernfoto's zijn vond ik het hier ook wel passen Knipoog

Om te beginnen: Wie snapt dit?

VRIJDAG 7 FEB
April hangt lekker met d'r koppie over het hek te genieten van het zonnetje Cool
Afbeelding

ZATERDAG 8 FEB
April genietend van de....uh.....SNEEUW?????
Afbeelding

Verward Verward Verward Verward
Afbeelding

ZONDAG 9FEB
Wederom het koppie van April, nu weer in een lekker zonnetje
Afbeelding

En een paar onder het zadel foto's van vandaag:
Wat we hier aan het doen zijn weet ik niet maar het ziet er wel grappig uit Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 11:19

Leuk paardje zeg! Waarom hadden wij gisteren geen zon...

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

DubbelFun

Berichten: 88630
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 11:23

Niets zo veranderlijk als het weer Haha! , dat blijkt maar weer.

Leuk paardje en die paint daarachter heeft ook wel een hele bijzondere tekening Vingers aflikken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 11:31

Wat heeft ze toch een lekker bekkie. En vergeleken met de foto's die je eerder had geplaatst zitten er al lekkere bilspieren op! Hoe vaak en hoe lang rijdt je haar nu?

Je suis Charlie.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 12:35

Leuke foto's Pril Lachen
Sugarmiss, ze heeft laatst op ITP eens een foto van die Paint geplaatst Vingers aflikken Mooie tekening inderdaad! Haha!

En Cassi, ik kan niet pben, dus dan maar even hier: ik moet over 10 minuutjes de deur uit Haha! Ben maandagochtend altijd vrij tot 12.10 Frusty

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 17:03

Summertje schreef:
Leuk paardje zeg! Waarom hadden wij gisteren geen zon...


Is het niet gewoon omdat het in een heeeel ander land is Verward

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:00

Zou heel goed mogelijk zijn vera Haha!
Het lijkt wel of het daar altijd superweer is Scheve mond Ik heb tot nu toe alleen zonnige foto's gezien, en deze foto's van in de sneeuw, wat naar mijn mening ook wel zijn charmes heeft Haha! Wij hebben nagenoeg alleen regen in dit oord

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 19:43

Leuk paardje!
Wel grappig dat het echt de ene dag mooi weer is en de andere dag sneeuw. Hier zitten er meestal nog een paar dagen tussen met regen, kou en.......regen

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 21:54

Jullie hebben dus wel sneeuw gehad?!?!? Wij vielen er gelukkig net buiten En zo te zien hebben jullie nog aardig wat gehad ook...
Leuk paardje!! En ik kan zien waar jij in de arena hebt gereden Haha!

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 23:03

Ziet er leuk uit, kunnen we niet eens komen logeren? Haha! Haha! Haha!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 00:09

Cassidy schreef:
Wat heeft ze toch een lekker bekkie. En vergeleken met de foto's die je eerder had geplaatst zitten er al lekkere bilspieren op! Hoe vaak en hoe lang rijdt je haar nu?


Ze krijgt idd al iets meer spiertjes, alleen het is nog steeds een iel merrietje! Helemaal als je die mega reet van Joyce de Paint ernaast ziet Haha! 3 weken geleden zat ik er voor het eerst op en dit was de 7e keer. Per keer rijd ik haar ongeveer 20 minuten. Ze leert wel heel snel, ze stap, draaft en galopeert en gaat al achterwaarts. Ik ben ook al 2 keer met haar op buitenrit geweest. Ze blijft mijn favoriet Lovers

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 00:12

Pril"]
[quote="Cassidy schreef:
Wat heeft ze toch een lekker bekkie. En vergeleken met de foto's die je eerder had geplaatst zitten er al lekkere bilspieren op! Hoe vaak en hoe lang rijdt je haar nu?


Ze krijgt idd al iets meer spiertjes, alleen het is nog steeds een iel merrietje! Helemaal als je die mega reet van Joyce de Paint ernaast ziet Haha! 3 weken geleden zat ik er voor het eerst op en dit was de 7e keer. Per keer rijd ik haar ongeveer 20 minuten. Ze leert wel heel snel, ze stap, draaft en galopeert en gaat al achterwaarts. Ik ben ook al 2 keer met haar op buitenrit geweest. Ze blijft mijn favoriet Lovers
[/quote]

Tja Pril, je zegt het zelf: QH rule! Toch geen zin om helemaal over te stappen op western? Haha!

Je suis Charlie.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 00:13

Caballo schreef:
Jullie hebben dus wel sneeuw gehad?!?!? Wij vielen er gelukkig net buiten En zo te zien hebben jullie nog aardig wat gehad ook...


Ja we hadden idd behoorlijk wat sneeuw! Nou ja voor Texaanse begrippen dan. Mijn buurman zei dat de laatste keer dat hier sneeuw viel en ook bleef liggen was bijna 20 jaar geleden. Overigens was alle sneeuw tegen het eind van de ochtend al weer wer. Toch sta je wel even raar te kijken als je 's ochtends wakker wordt en het landschap is wit Haha!

[qoute]Leuk paardje!! En ik kan zien waar jij in de arena hebt gereden Haha!
[/quote]

Heee, ben je wel eens in Mansfield Park geweest? Ze hebben er altijd gave rodeo's! Alleen de bodem is echt mega zwaar.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 06:04

Pril schreef:

Heee, ben je wel eens in Mansfield Park geweest? Ze hebben er altijd gave rodeo's! Alleen de bodem is echt mega zwaar.


Nee, ik ben nooit in Mansfield Park geweest Ik zie op de 'bullchutes' de naam staan van het plaatsje Haha! En nu ik weet waar je precies in de buurt zit valt de afstand ook nog wel mee. Volgende keer als we weer eens in New Braunfels zitten, zullen we je toch eens op komen zoeken Knipoog

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers