Stal Virtual Zone Horses

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-06 15:42

Wie is bekend met de stal Virtual Zone Horses in het brabantse Achtmaal? Ze hebben verschillende paarden te koop staan, heeft iemand al eens zaken gedaan met deze man(nen) en hoe is dit bevallen? Ik vond het er namelijk best goed uit zien...

Zie ook www.virtualzonehorses.nl


figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 17:09

Zaten die niet eerst in Wouwse Plantage? Volgens mij heb ik er al eens een topic overgelezen en was dat positief....

Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-06 19:33

Uit de info op de site begrijp ik inderdaad dat ze eerst ergens anders zaten, waar weet ik niet. Ik heb via de zoekfunctie geprobeerd ze op te zoeken op bokt, maar ik kon niets vinden. Ik weet alleen dat die mannen Peter en Jan-Bas heten, geen achternamen, dus heb ik ook alleen op naam van de stal gezocht. Misschien hadden ze toen een andere naam?

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 19:34

Ik vind die site zo vreselijk onprofessioneel! Zou er zelf niet zo snel naar toe gaan.

Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-06 19:40

ok, nederlands is niet helemaal correct op de site, maar ik vind het belangrijker als ze in hun omgang met paarden en het kopen/verkopen professioneel zijn, in plaats van een mega mooie website...

Casca
Berichten: 4066
Geregistreerd: 11-02-05
Woonplaats: Almelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 19:43

ik ben het eens met britty hoor... ik vond ook dat ze goed met de paarden omgaan (zoals ze op de site hebben gezet) maar je moet het dan nog wel in het echt zien... hun manier vind ik wel super

*\o/* Duchess of Esbi Z2+3 *\o/* en ook springen B+20 *\o/* en zelfs, wie had dat ooit gedacht: B SGW + 4
Dieni & Foxy& Het 2013 van Dieni

kiana
Berichten: 1646
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:14

Juist omdat de site misschien onproffesioneel is, zou ik er aan kijken !
T'zijn fijne jongens en ze zeggen zoals het is, niet meer en niet minder.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:17

Ik ken ze, nouja de paarden. Die worden regelmatig bij ons gekeurd! Aardige jongens wel altijd druk, druk.. Als je een leuk paard gezien heb zou ik zeker eens bij ze gaan kijken. Zijn goed te vertrouwen hoor (let alleen wel op de prijs, soms zijn de prijzen echt belachelijk hoog)

pjb
Berichten: 8
Geregistreerd: 30-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 23:43

Fijn dat er ook mensen zijn die ONS hierover tippen!

Trouwens wel leuk om te lezen maar goed.
Geen idee wie het interreseerd of wat het boeid maar onze achternaamen zijn de Boer en de Jonge. Wij zaten inderdaad eerst in de Wouwse Plantage, hadden de paarden daar in pension staan. Nu dus verhuist en zelf een stal die al weer bina 4 maanden ram vol staat!

Even reactie op he!

Nederlands: Dat is ons vak niet! Paarden dat is ons werk, dat moeten we kunnen en jah dat er wat fouten in staan... als je het maar begrijpt!

Sam Sam, wees nu eerlijk, je paard in een bos laten inrijden, met flinke spooren en een zweep die niet gemaakt is om te aaien, niemand die het paard vast houd dus vertrekt die met alle gevolgen van dien. Lekker professioneel en doordacht plan! Wel leuke foto's trouwens en een leuk paard die sam. Maar goed met een paard wat je zelf, en niet door een ander, zadelmak maakt, na 2 maanden op wedstrijd, nooit op vreemd terrein geweest, en dan van paarden winnen die getraind worden door GP ruiters, welgeteld 10 punten los van de 2e, 2 wp en 1e eindigen, erg onprofessioneel niet? Mijn moeder leerde mij, kijk eerst naar jezelf alvorens naar een ander te kijken!

Casca : Je mag op stal komen kijken! Er zijn hier (bokt) nog mensen die ons goed kennen, ook pensionklanten, dus dan weet je zo of we werken zoals het op de site staat.

Kiana : Bedankt! klopt helemaal!

Luckey: Ik ken je verder niet maar wat je weet weet je via andere mensen, de paarden worden snel genoeg verkocht dus zijn de prijzen dan echt zo belachenlijk hoog?!

Mocht iemand vragen hebben of zo, mail dan gewoon ons persoonlijk. Wil je referenties voor iets specifieks kunnen we je altijd met andere klanten van ons in contact brengen. Daarnaast alle paarden bij ons op stal momenteel zijn er via andere klanten! Zegt ook wel wat toch?

kiana
Berichten: 1646
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 00:16

pjb schreef:
.

Kiana : Bedankt! klopt helemaal!



Ik zei dat je vriendelijk was, krijg nu toch mijn twijfels........
Nee hoor, ik snap je emotie.
Blijf jezelf dat maakt je sterk in wat je doet.


StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 00:56

Jullie komen ook goed op mij over.

Alleen de link die je geeft: Wiccas ruitersport, daar ging ik eens neuzen.

Zie ik daar een foto van mijn site , en/ of mijn advertentie gehaald, om hun eigen zadel mee aan te bieden onder een andere merknaam.
Ik reageer daar op in hun gastenboek, maar deze reacties worden eerst bekeken voordat ze worden geplaatst.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

pjb
Berichten: 8
Geregistreerd: 30-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 08:54

Wij zijn niet kwaad of zo, maar vind die veroordeling van Samsam echt nergens over gaan. Maar goed gelukkig vinden de meeste dat! Van Wica dat weet ik niet eigenlijk, gewoon even een mailtje stuuren, zeg maar dat je via ons op haar site kwam, mischien gaat het dan sneller de reactie, je weet maar nooit. Enne verder mensen die willen discutieeren, Achtmaal, koffie, stoel, warm... Kom maar langst!

pjb
Berichten: 8
Geregistreerd: 30-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 09:02

Britty, dat andere over ons kan je vinden als je op titel zoekt, pg 280 ergens, virtual zone horses wie heeft ervaring met ze. Ook positief

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 09:06

pjb schreef:
Sam Sam, wees nu eerlijk, je paard in een bos laten inrijden, met flinke spooren en een zweep die niet gemaakt is om te aaien, niemand die het paard vast houd dus vertrekt die met alle gevolgen van dien. Lekker professioneel en doordacht plan! Wel leuke foto's trouwens en een leuk paard die sam. Maar goed met een paard wat je zelf, en niet door een ander, zadelmak maakt, na 2 maanden op wedstrijd, nooit op vreemd terrein geweest, en dan van paarden winnen die getraind worden door GP ruiters, welgeteld 10 punten los van de 2e, 2 wp en 1e eindigen, erg onprofessioneel niet? Mijn moeder leerde mij, kijk eerst naar jezelf alvorens naar een ander te kijken!


Jezus wat een lange tenen zeg! Ik heb nooit wat over je rijden gezecht, alleen over je site. Ik zou een professionele site met zulke pennypraat nooit serrieus nemen, maar dat is mijn mening. Ik zou zeggen, neem je moeders advies ter harte en begin niet zo vals van je af te slaan als je een pietsje kritiek krijgt, je zou het ook positief kunnen opvatten en er wat mee doen!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 09:41

Leuke site guy's
Een duidelijke site met veel info over de paarden. Geen puh of air, maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Als ik een paard zocht, dan zou ik bij jullie een kijkje nemen.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 09:46

Samsam schreef:

Jezus wat een lange tenen zeg! Ik heb nooit wat over je rijden gezecht, alleen over je site. Ik zou een professionele site met zulke pennypraat nooit serrieus nemen, maar dat is mijn mening. Ik zou zeggen, neem je moeders advies ter harte en begin niet zo vals van je af te slaan als je een pietsje kritiek krijgt, je zou het ook positief kunnen opvatten en er wat mee doen!


Ik wou het net zeggen. In plaats zo te happen kan je ook wat met de kritieken doen.

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 09:59

SamSam: Hoezo nou weer pennypraat?

Ik vind juist dat alles heel duidelijk word uitgelegd en dat het heel duidelijk is wat hun werkwijze en omgangsnorm met de paarden is.

Ik zou hier zeker wel kunnen gaan kijken voor een paard.

Jimmy el Caliento ~ Rose Dancing Nimmerdor ~ Rose Dancing Cazador

Babootje

Berichten: 26008
Geregistreerd: 25-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 10:07

Samsam schreef:
pjb schreef:
Sam Sam, wees nu eerlijk, je paard in een bos laten inrijden, met flinke spooren en een zweep die niet gemaakt is om te aaien, niemand die het paard vast houd dus vertrekt die met alle gevolgen van dien. Lekker professioneel en doordacht plan! Wel leuke foto's trouwens en een leuk paard die sam. Maar goed met een paard wat je zelf, en niet door een ander, zadelmak maakt, na 2 maanden op wedstrijd, nooit op vreemd terrein geweest, en dan van paarden winnen die getraind worden door GP ruiters, welgeteld 10 punten los van de 2e, 2 wp en 1e eindigen, erg onprofessioneel niet? Mijn moeder leerde mij, kijk eerst naar jezelf alvorens naar een ander te kijken!


Jezus wat een lange tenen zeg! Ik heb nooit wat over je rijden gezecht, alleen over je site. Ik zou een professionele site met zulke pennypraat nooit serrieus nemen, maar dat is mijn mening. Ik zou zeggen, neem je moeders advies ter harte en begin niet zo vals van je af te slaan als je een pietsje kritiek krijgt, je zou het ook positief kunnen opvatten en er wat mee doen!


Oei Oei, lange tenen parade zeg (allebei).

Vind overige de site wel leuk. Juist de "pennypraat" geeft mij het idee dat de jongens met gevoel voor hun paarden bezig zijn.
De taalfoutjes komen bij sommigen misschien wat onprofessioneel over, maar ieder zijn vak nietwaar?
Misschien zouden "de jongens" even naar hun site kunnen laten kijken door een bevriend taalwonder. Dan is dat probleem ook uit de wereld.

Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-06 10:20

De enige reden waarom ik informatie zocht, was omdat ik inderdaad wel een aantal hele leuke paarden op de site had zien staan, met inderdaad een hele duidelijke beschrijving.

Ik heb alleen nooit een hele hoge pet op van handel, ik ben in het verleden een aantal keren wat minder aardige mensen tegen gekomen uit dit vak en heb weinig zin om nog eens mijn neus te stoten. Jullie stal leek mij tamelijk nieuw, vooral als ik dan kijk naar jullie foto's lijken jullie me nog tamelijk jong. Dus uit een vorm van zelfbescherming, doe je dan toch navraag over mensen...

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 11:01

Ik ben het met de kritiek van Samsam op de site helemaal eens.
Het komt niet bepaald professioneel over als travers en appuyementen onjuist gespeld zijn.
Als je geen ster in Nederlands bent, laat dan iemand je teksten nakijken voordat je ze plaatst.

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 11:12

Ik ben het wel met Luckey eens. Heb zelf ook eens contact gehad met de heertjes en moet zeggen dat dat aardig moeizaam verliep. Er stond een hele mooie merrie op de site maar stond niet veel info bij en ook niet of er papier bij zat etc. Heb toen info gevraagt maar elke keer werd de vraag op of er papier bij zat vermeden. Toen ik de prijs hoorde nam ik toch aan dat er papier bij zat maar na wat heen en weer mailen was dat uiteindelijk dus niet het geval en had het paard ook nog ocd? (was het dacht ik) gehad. Paard was nog niet zadel mak en er werd een belachelijke hoge prijs voor gevraagt. En het wat ik nog raarder vond was dat er bij stond dat het paard ingereden zou worden en dan ongeveer .... zou kosten ik wilde hem groen hebben maar kreeg dezelfde prijs te horen

En zeg niet dat hij snel verkocht was want heb hem nog meerdere malen te koop zien staan op mp

dat wil niet zeggen dat je er geen leuk paard vandaan kan halen maar mijn stal zou het niet zijn
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 31-01-06 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt

sidneylover

Berichten: 2115
Geregistreerd: 27-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 11:17

Ik vind het een goed verzorgde stal en ze gaan er ook goed om met de paarden, paarden zien er ook erg goed uit.

beccieloeken
Berichten: 135
Geregistreerd: 29-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 11:26

ik moet eerlijk zeggen dat ik lang getwijfeld heb of ik bij hen eens wilde gaan kijken op stal, en ik heb echt veel spijt dat ik het niet gedaan heb want de site sprak mij enorm aan... heb ondertussen al wat tegengekomen met die paarden die ik op een andere stal gekocht heb :s

wilde ook graag een andalusier kopen maar enkel een die uit de bekende fokkerij in "Jerez de La Frontera" (spanje) en wist niet of ze daar contacten mee hadden...
en bij mij lukte het niet om hen een mailtje te sturen (ondertussen lukt de link wel maar ik heb nu al een ander paard gekocht)dus nja...dan maar geen andalusier

mijn witte engel "Rex de Carmen"

qimmetje
Berichten: 26
Geregistreerd: 21-12-05

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 11:41

Ik heb mijn paard bij Peter en Jan-Bas op stal staan en dat bevalt mij zeer goed! Ze gaan ontzettend goed en professioneel met paarden om en ze zijn nog eens betrouwbaar ook!

Junior2019
Berichten: 2265
Geregistreerd: 24-04-05
Woonplaats: ergens

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 11:50

ja ik zou ook het een en het ander kunnen schrijven maar nee laat ik het NIET doen krijg ik misschien spijt van


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: araber, Hanjan, joyce83, JudithDario, Majestic-12, RoRo44 en 32 bezoekers