Eindelijk heerlijk gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-01 14:33

Maandagavond eindelijk weer een keer les gehad van Pris. Ze doet het heel rustig en ben blij met haar.
Maar maandag lekker les gehad en Meis begon heerlijk rustig en ontspannen te lopen. Gisteravond had ik de poging om zelf haar rustig te krijgen en rustig te rijden.
Het is gelukt. In het begin wel veel spanning en onrust in het hoofd, maar na verloop van tijd ging ze rustig nageven en ontspannen. Doe nog heel veel in stap ontspanningsoefeningen maar gisteravond ook zelfs in draf. Was echt blij met het beestje. Was trots op haar.
Heerlijk. Ze was lief en aanhankelijk en knuffelig maar ze liep netjes (vondt ik althans)
Ik hoop deze week, als de bak goed is, een keer voorzichtig met haar te gaan springen.
Hopen dat het ook goed gaat.
Ik weet ik wil te veel en te snel.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 14:37

banketstaaf van je hoor roel, effe berichten gaan plaatsen om mij bij te houden Knipoog ! Ach, je weet wie het zegt! Maar mooi dat het lekker ging met Meis, ik zei toch al: alles komt wel goed! Wat wil je ook met zo'n leuk paard! ilo.
ps. Chack de 11e Jur eens uit zou ik zeggen, kan ik ook eens lachen Haha! Haha! Haha! !

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 14:37

Heee rustig aan het met dat springen???

EERST DRESSUUR???

Nee hoor grapje doe lekker rustig aan als ze heet en ongeduldig wordt stop dan gewoon. Dat is beter Cool .

Volgende week ben je weer de klos.
Party!!

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-01 14:42

Ben erg blij met jou Pris, dat meen ik. Je houdt echt wat van mij tegoed dat meen ik. Verder inderdaad doe ik rustig aan. Het helpt echt als er spanning is om dan terug te gaan in stap diep uitademen en tot rust komen en dan weer opnieuw beginnen.

Sorry Jurga ik kon het niet laten...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:58

Mooi man!

Wanneer krijgen we foto's te zien?

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-01 17:58

Ik zou graag willen, maar ik ken 'helaas' niemand die ff foto's wilt nemen en op bokt wil zetten. Ik heb nl. geen digitale camera. Dus... Helaas voor foto's maar een poosje wachten.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 10:51

HAHAH Roel ik heb een digital video camera en fotocamera as maandag ben je de l*l hihihiih

tenzij je het niet wilt?? Ikhoor het wel *LOL*

Extreme duivel Pris

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 11:05

Marco had toch al foto's van Meis gemaakt? Of niet? iig staat ze ook tussen de foto's bij de vele verslagen v/d meeting. Zonder Roel erop...
Wat was er trouwens met haar oor? Is dat nog een beetje snel over gegaan?

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 11:38

Gaaf Roel, dat het zo goed gaat! En ik hoop dat ze het reuze interessant gaat vinden, dat eerste sprongetje...
Heb je al gereserveerd voor de Nederlandse Kampioenschappen? Want Meis is vast een talent Cool !
Mijn zus woont trouwens in Utrecht, en als die ooit wil gaan leren paardrijden, stuur ik haar wel op Pris af... zo te lezen doet die het met geduld en neemt de tijd om iets uit te leggen?
Zal ik zelf naar Utrecht verhuizen om van haar les te nemen *LOL* ? Zie ik mijn zus (en de baby Lovers ) ook weer eens...
Over een jaar of zeven is die baby (mijn nichtje dus) vast al door mij overtuigd dat paarden helemaal te gek zijn en dat Pris goed les geeft *LOL* *LOL* *LOL*
Nog een paardengek in de familie zie ik wel zitten, helpen jullie me dan?
Doei en succes met Meis!
Groetjes, Dorine.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 11:40

heeheheh ik krijg helemaal rode wangetjes hoor.

Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-01 23:29

Voor Pris.. Ik vindt het wel goed als je de digi meeneemt maandag of zo.

Laui: Mayo er zijn foto's gemaakt maar inderdaad niet met mij.
Het oor was op zondag nog wel moeilijk te benaderen. Maar op maandag was het helemaal over. Ben blij toe...

Voor Dorine: Pris is heel geduldig en legt alles heel rustig uit. Ben wel erg over haar te spreken.
Ik heb haar ook al gezegd dat ze er iets mee moet gaan doen.
Verder heb ik geen nieuws.