Ze hebben ingebroken.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Ze hebben ingebroken.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 00:48

De nacht van vrijdag op zaterdag hebben ze ingebroken bij mij in m'n auto. Ze hebben het rechter scheerraampje ingegooit en toen de deur open gemaakt. Ze hebben heel m'n auto overhoop gegooit en echt alles onderzocht. Uiteindelijk hebben ze m'n net Nieuwe Pioneer cd-speler eruit gejat en een zak met snoep. Voor de rest hadden ze ook de garantie papieren gevonden van de radio maar die in hun haast (dat vermoedde we, na wat aanwijzingen) vergeten mee te nemen. Ook het mapje met een stuk of 30 cd's en cd-hoesjes hebben ze laten liggen.Ze zijn waarschijnlijk betrapt en gevlucht. Toen ik het ontdekte, ik kan niet omschrijven wat ik voelde, het was pure woedde. Hoe haalde ze het in hun hoofd om aan mijn spullen te zitten, mijn spullen te vernielen en ongevraagt mijn auto te betreden. Dat de radio weg is, vind ik nog niet eens zo erg, maar het feit dat ze aan mijn spullen hebben gezeten en in mijn auto hebben gezeten dat zit me dwars. Mijn vriend heeft de auto meegenomen, het raampje laten repareren en al het glas weggezogen met de stofzuiger. Verder alles opgeruimt en een speciaal klepje voor het gat van de radio gemaakt, zodat de sporen van braak weg waren. Vandaag heb ik er pas weer in durven rijden! Ik ben zoo boos.!!!

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 01:39

Bij mij is inmiddels al twee keer hetzelfde gebeurd. Gelukkig neem ik mijn frontje altijd mee, en weten ze meestal niet wat ze met mijn paardenzooi in de achterbak aanmoeten (schrikdraad apparaat enzo) dus is de schade beperkt gebleven tot een paar cds (David Bowie *sniff*)

Erger was toen een paar dronken lui alletwee mijn spiegels er af trapten... was nl niet verzekerd en de ruiten wel ;D

Ik neem aan dat de verzekering netjes je ruitje & radio vergoed?

Toen ik in Ierland woonden hebben ze een keer mijn hele deur weggebogen om een 10 jaar oude radio te jatten.,... hoe verzin je het. 800 pond schade...