M'n groompaardje + baasje tijdens losrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

M'n groompaardje + baasje tijdens losrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 20:34

Hier een lesgenootje van me met haar paardje tijdens het losrijden (ze moest echt stilstaan anders is het een grote waas zoals welbekend met digitale camera's Knipoog )

Ze had een nieuw rijjasje gekocht, toch een keurig stel zo samen? Lachen
Dit keer eindigden ze als 2e met fnrs wedstrijden, momenteel stormen ze nog door de proefjes heen, dus het gaat goed Knipoog Ik vind het netjes voor zo'n jong paardje Lachen (Hij wordt in april 4 dacht ik).

Afbeelding

Afbeelding

En ik geloof dat ik intussen de vaste groom ben Knipoog
Blijkt dus dat van mensen met eigen paarden wel ingevlochten paarden worden verwacht met FNRS proeven, dus zijn mijn vlechtkunsten gewenst Knipoog

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:04

idd voor een 4jarige ziet het er zeker goed uit.. en wat een mooi beestje ook een leuk stel samen Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:20

hoe heet ze?! en rijd ze ook nog bij een vereniging?! ja be ff benieuwd of ik de naam ken!
leuk beest trouwens zijn koppie heeft wat weg van mijn pony! mooie kol e sneb!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 22:56

reddytobias schreef:
hoe heet ze?! en rijd ze ook nog bij een vereniging?! ja be ff benieuwd of ik de naam ken!
leuk beest trouwens zijn koppie heeft wat weg van mijn pony! mooie kol e sneb!


Voorlopig rijd ze alleen nog fnrs bij poelenburgh, maar we spraken gisteravond al over hippix en aanverwanten Knipoog Want ik vroeg haar wat ze ging doen als ze zo snel door de proefjes bleef gaan, die raken ook eens op Knipoog Dus wellicht dat je haar nog eens tegenkomt.