even voorstellen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

even voorstellen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 19:03

Hoi allemaal!

Ik wist niet zo goed waar ik dit berichtje moest plaatsen, dus als ik helemaal verkeerd zit, sorry Tong uitsteken

Mijn naam is Simone en ik kom uit Lelystad. Ik ben (bijna) 24 jaar oud en ik woon samen met mijn vriend Raymond en ons dochertje Lisa van anderhalf. Ook hebben we een hond, Malah. Zij is een Engelse Staffordshire Bullterrier.

Samen met mijn moeder heb ik een Oldenburger ruin van 7 jaar oud, Dancer. We hebben hem vanaf eind augustus 2002. Hij staat op een manege in Lelystad.

Ook hebben we een veulentje van bijna 1 jaar oud. Zijn naam is Valou en hij staat in Friesland nog lekker veulen te zijn samen met een vriendje.
Net als zijn vader Samber is hij bont!

Groetjes Simone Lachen

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 19:24

Welkom!dit topic past beter bij paardenpraat ofzo maar als ie erkeerd staat verplaatsen ze hem wel hoor Lachen
Zet je ook foto´s van het veulen en de ruin in je profiel?ben erg benieuwd naar die bonte.

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 19:38

Hoi hoi,

Dank je voor het welkom, kun jij mij even uitleggen hoe ik dat kan doen???? Foto's in mijn profiel plaatsen?

Ik ben echt een ramp met computers Boos!

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 20:58

Inmiddels heb ik gelezen hoe het moet, foto's plaatsen. Alleen kan ik momenteel op geen 1 site komen waar ik mijn foto's kan zetten Verdrietig

Ik probeer het morgen nog wel een keertje...... Boos!

Groetjes Simone

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:00

Ja,bovenaan de pagina staat een handleiding voor alles.
Veel plezier op bokt!

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:00

Hoi Simone,
Leuk dat je ook op bokt bent. Mijn gebruikersnaam is Dancer. Heb geprobeerd deze te wijzigen maar op een of andere manier kan/lukt dit niet!
Het is mij trouwens ook niet gelukt om foto's in mijn profiel te plaatsen.

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:41

welkom hier!! het is heel gezellie!

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 17:19

Hee Eveline! Wat leuk, hahaha Knipoog

Ja ik zag inderdaad al dat de naam Dancer al bezet was.... Haha!
Daarom de naam Dancer_Valou...

Ik ga zo nog maar een poging wagen om er foto's op te zetten, want inmiddels heb ik foto's van Dancertje.

Groetjes Simone

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 17:25

Ik heb al een verzoek gedaan om mijn username te wijzigen in Special Paint. Heb hier nog niets over gehoord. Hoop dat het gaat lukken

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 17:46

Foto's plaatsen lukte mij ook niet meteen... Via www.gofoto.nl is het uiteindelijk helemaal goed gekomen!
Maarreh... welkom dus, verslavend is het hier wel!

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 19:48

Inderdaad! Ik heb deze site pas sinds gisteren ontdekt en ik heb al een aantal uurtjes versleten met het alleen maar lezen van berichtjes.....

Ik ga nog even proberen op gofoto.nl en kijken of het lukt. Gisteren ben ik al ruim anderhalf uur bezig geweest met alleen al mijn avatar!!! zucht....

Gaaf paard heb je hoor Eveline, ik had haar nog niet zien lopen, maar het hele plaatje ziet er echt heel mooi uit.

Lekker weer vandaag he?
We hebben echt genoten van het zonnetje. Dancer vond het ook heerlijk om weer even een frisse neus te halen. Ik kan niet wachten tot het weer lekker zomer is....