B of L1?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

B of L1?

B blijven starten
10 (45%)
L1 gaan starten
12 (54%)

Totaal aantal stemmen: 22



gillian

Berichten: 4397
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

B of L1?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 18:27

ik zit met een dilemma....
ik wil heel graag naar de NK in Kootwijk voor Friese paarden in september.
nu heb ik mijn punten om over te gaan naar de L1 maar in de B eindig ik overal bovenaan.
als ik nu in de B blijf, maak ik een grotere kans om door te mogen naar de NK, maar dan kan ik niet meer vaak weg ivm de hoeveelheid winstpunten (heb er nu 6 in 3 wedstrijden).
als ik L1 ga starten kan ik wel vaker weg maar dan maak ik minder kans om door te mogen.
ik wil graag op 2 maart in esbeek starten maar ik moet deze week inschrijven, in de klasse B of L1.... wat zal ik doen?
B blijven en dan alleen de selecties rijden of L1 en dan wat vaker starten?
hellup!!!
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!


Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 18:45

Ik zou als ik jou was gewoon nog even lekker B blijven rijden. Als je genoeg tijd hebt om verder te komen en nog door te rijden met dit paard, kun je mooi proberen kampioen te worden van Nederland!!
Succes!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 19:05

ja, je ziet namelijk veel dat ruiters nog net ff voor een kampioenschap ene klasse hoger starten! bij dressuur heb ik niet zoveel verstand van maar bij springen staat een kamp. al snel zwaarder dan op gewoon concours! wat krijg je dan.......ehhhh dat het slecht gaat!
ik zou lekker B blijven! dan maar ff geen wedstrijd! doe je HC ofzo

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 19:08

Als je heel veel waarde hecht aan dat kampioenschap B blijven rijden of heel hard trainen en winnen in het L1 Tong uitsteken
Ik ga zelf met een noodgang L1 starten(vandaag mijn vijfde puntje gehaald). Dat zou ik 30 maart doen, maar dan wil ik graag indoor SGW lisse rijden, ga morgen dus even rondbellen of ik nog wat anders kan regelen voor 1 april Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:54

als je in de b steeds 2 wp haalt, en je paard kan een beetje netjes wijken en de middengalop is niet een super groot probleem dan zou ik lekker voor de l1 gaan hoor
vooral omdat je niet vaak weggaat in de b en dat in de l1 wel kan
en je gaat er nu wel heel erg van uit dat je het nk rijden kan, stel dat je nét dan je dag niet hebt of je paard is kreupel
dan ben je al die tijd in de b gebleven voor nix eigenlijk
nee ik zou echt voor de l1 gaan, waarom zou dat niet lukken

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 14:18

heeft je paard al ervaring? hoe oud is hij?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 15:01

september is nog zooooooooooooooooooooo ver weg
ik zou naar de L1 gaan!

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 15:23

Ik zou naar de L1 gaan, maar allee as i weet dat m'n paard er ook ecth aan toe is! veel succes! ennuh...lekker kampioen worde he? Knipoog

Mijn werk als bruidsfotograaf: http://www.ireneleusink.nl
Mijn werk als marketeer: http://www.promo-en-zo.nl

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 15:26

ik zou ook L1 gaan starten nu, en dan gewoon zoals je al zie lekker wat wedstrijdjes gaan rijden, dan heb je in september zeker wel een kans denk ik hoor voor het NK!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 13 bezoekers