ik heb een grandioos,geweldig idioot paard!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

ik heb een grandioos,geweldig idioot paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 17:29

Haha! oftewel gestoord Tong uitsteken Vingers aflikken
vandaag zou ik even dressuur rijden op het veld dat zo'n 600 meter verderop ligt tegen het robbenoordbos aan!dus ik ga het erf af stap rustig die kant op,maar tobias stopte na 100 meter en vertikt om een pas verder te zetten! Schijnheilig eerst keek ie naar de overkant waar kinders aan het spelen waren en toen keek ie vooruit en begon te draven, naja passage gewoon!!!!!! Tong uitsteken geweldig! net een hengst!zat voor geen meter, maakte zicht super groot,uit zijn neus te blazen, staart in de lucht!en toen stond ie weer stil!ik vond het een geweldig gezicht, daar houd ik wel van Haha!

en dan moet je eens raden waarom ie dat deed.......
haha om een kippenmestberg haha, lachwekkend toch! rijd er zowat elke dag langs, want die berg ligt er al een tijd. en nu was het opeens zoooooo eng Haha! maar hij vertikt het dus om door te gaan! en maar te blazen, ik te lachen(jaja en dat in mijn eentje Knipoog ) nou toen begon het nog leuker te worden Haha! Tong uitsteken Koe haha meneer gaat lekker steigeren, en ikke grote lol, vind het zo gaaf als ie zich zo voordoet. maarja meneer ging lekker overeind en te slaan met zijn voorbenen Tong uitsteken jammer dat niemand even een foto had gemaakt Verdrietig
maarja opeens steigerde hij en keerde die zich al steigerend om en knal, daar ging ie, haha nou ik in de stop gezet! hallo tobias, dat is de verkeerde kant op!!!!!!! Dromen ziek ofzo?! Sigaar Tong uitsteken Haha!
dus weer terug en de hele tijd te steigeren. ik had ook geen zweep bij me dus ik wilde nu wel weer is richting het veld waar ik een half uur eerder al had kunnen zijn Tong uitsteken haha nou uiteindelijk in galop ervoorbij gekregen! zo leuk! want hij vond het zo eng en ik sloot hem op tussen mijn benen en teugels en dan weet ie niet wat ie moet doen! dus hij ging leuk changementen maken om de 2 passen ofzo haha echt grappig! idioot beest heb ik ooK! Haha!
toen ik op het veld kwam stond er een container.......oh die was ook zo eng! maarja ik kon daar helemaal niet rijden want ze hadden net mest in de grond gedaan! dus dat rijd ook neit zo lekker! dus toen maar naar het robbenoordbos gegaan en een rondje gereden! was wel leuk! was lekker druk! hij doet dan zo onschuldig! Lovers tis echt een schat!
Lovers

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."



Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 17:47

heyyyyyy,

Ik had er wel bij willen zijn. Ik had dan wel een foto van je kunnen maken. En ik vind het ook cool om te zien. Dus ja! Mij paard leek vandaag ook wel een mongooltje.

Nou doeiiiiiii,

-xxxxxx- Alicia

En hoefjes van mijn rare paard Nikki...... Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tieme en 26 bezoekers