ik voel een depressie opkomen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

ik voel een depressie opkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 17:56

afgelopen twee weken liep ik stage in het ziekenhuis

ik hielp een oudere dame van het toilet afen weer naar haar bed toe.
aangezien de deur niet zo breed is liep ik half achter haar

de dame deed nogal hyper voorzichtig en ik zei tegen haar:"loop maar gewoon door hoor , ik zorg wel dat ik bij u blijf"

wat kreeg ik als antwoord:"ja maar anders komt uw buik in de knel"

ze dacht dat ik zwanger was Boos!

nou ja wel weer motivatie om gezond te leven Haha! , maar opbeurend is het niet

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 18:46

Zoiets maakten wij gisteren ook mee in de winkel Een collegaatje van mij heeft een klein buikje en gistermiddag kwam een klant bij haar en vroeg of ze zwanger was. Bedenk daarbij dat het meisje 16 jaar is en nog nooit een vriendje heeft gehad. Ze moest het mij even melden, met ingetrokken buik. Maar zoiets is al eens eerder bij ons in de winkel gebeurt, bij een iets oudere collega, die helaas geen kinderen kan krijgen. Over tact gesproken......

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 23:28

Mij is ook al meerdere keren gevraagd of ik zwanger was, erger nog, het kon niet anders dan dat ik zwanger was Knipoog
En dan borrelen mijn moederschapshormonen weer op, maar na al die jaren is er nog steeds geen ooievaar langsgeweest hoor Knipoog
Onlangs benaderde mijn nieuwe buurvrouw me nog met de vraag of ik zwanger was, ze wist niet waar ze moest kijken toen ik het ontkende Knipoog

Overigens heb ik dus idd echt een zwangerschaps bouw, ik ben niet tonnetje rond, maar die buik die zet het eerste op zo'n beetje samen met mijn dijen, mijn moeder heeft hier ook last van maar die heeft intussen wel 5 kinderen op de wereld kunnen zetten Knipoog

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 00:22

ik ben dus wel vrij stevig maar het meeste verzameld zich op mijn buik
maar ja , ik ga gewoon deze dame in mijn achterhoofd houden , elke keer als ik zin in iets te snacken heb of wat dan ook
even terugdenken naar mevrouw van kamer 9 en weg is de trek

groetjes sonja