wat is het ergste wat je ooitis over komen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

wat is het ergste wat je ooitis over komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 21:50

Nou wat is het ergste wat je ooit is over komen met paard of pony een brand, ongeluk enz

So close,
no matter how far.


PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 08:52

bij mij mn ongeluk

So close,
no matter how far.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 09:28

bij mij nog niets een pony van vakantie waar ik op reed was wel door een hond aangevallen, 1 trap, 10 meter galop en ik had hem weer in de hand.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 10:09

ow

So close,
no matter how far.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 10:13

Wat voor een ongeluk had jij dan?

Avanti

Berichten: 13902
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 10:18

Elise is 2 weken geleden in de sloot gevallen dat was behoorlijk drama ja. Scheve mond

kimkimmer

Berichten: 42
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 10:18

eeen paard verkracht bij ons op stal dat vind ik heel erg en ik vind het ook eng want straks verkracht hij mij of iemand anders

-xxxxxxxxxxxxxxx- kim
I LoVe MeIkE
I LoVe MeIkE

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 10:21

Het ergste tot nu toe... Toen Yorghos 4 jaar was heeft hij een zware koliekaanval gehad. Hij moest toen halsoverkop naar Utrecht en onderweg kwamen we in de file terecht. Een stel motorrijders is toen voor ons uit over de vluchtstrook terug gereden naar de dichtstbij zijnde afslag zodat we door konden rijden.
In Utrecht aangekomen hoefde Yorghos gelukkig niet geopereerd te worden, maar hij heeft wel een dag of 6 daar moeten blijven. Gelukkig is hij weer helemaal opgeknapt.

* To Belg, or not to Belg *

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 10:22

De ziekte en dood van mijn 5 jarige merrie. Verdrietig

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 10:49

De strijd en het overlijden van Jona op 18 november...

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:11

het allerergste wat me gewoon ooit is overkomen.. is dat gol overleed....
dat kan je gewoon niet in woorden beschrijven...

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 12:55

Het ongeluk in de trailer, en vanaf een 2 meter hoge berg bijna achterovergevallen Scheve mond

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 14:36

RockyLover schreef:
Wat voor een ongeluk had jij dan?

k zal het ff kopieeren van wat ik ooit heb getypt

Ik heb op 3-5-02 een ongeluk gehad met Pinto,

Ik was met 2 vriendinnen (Anouk en Monique) in de bossen gaan rijden ik op Pinto hun op de fiets. Het was kei leuk tot het veranderde in een NACHTMERRIE Ik reeed over een bospad en plotseling struikelde Pinto Ik verloor meteen mijn evenwicht omdat ik het niet verwacht had en ik viel maar Pinto viel mee: Resultaat hij lag boven op mij, Snel kwamen Anouk en Monique aangerend en duwden Pinto omhoog. Toen stond Pinto weer op zijn beentjes en toen hielpen ze mij met opstaan. Ik pakte Pinto's zadel vast om te gaan staan maar al gauw merkte ik dat er iets niet goed was en ik begon heel hard te huilen en riep het is gebroken HELP mn been is gebroken. Nou toen ging ik zitten met een deken en een jas onder mijn been en ondertussen waren we aan het bedenken wie we moesten bellen. We besloten Carel ( de manege eigenaar) te bellen want wist de weg in het bos het best. Monique had ik op Pinto weggestuurd omdat als Carel mij niet kon vinden kon Monique de weg wijzen. Ik had ondertussen samen met Anouk naar Mama gebeld en gezegt dat mijn been gebroken was en dat Carel onderweg was Mama ging richting de manege. Er kwamen mensen voorbij Anouk rende het hoofd pad op om hun om hulp te vragen hun kwamen snel kijken en ja hoor die dachten ook dat het gebroken was. Ik kon niet aan Carel en Mama waar ik was ik kon niet uitleggen want ik was overstuur. Dus ik belde Mama om te zeggen dat er iemand was en dat die misschien wist waar ik was en dus ik gaf die persoon aan de telefoon. Nou even later was Carel er al. die had mij op getilt en in de auto gezet, Anouk moest met 2 fietsenhelemaal naar de manege lopen. Ik was op de manege , Mama was er de auto stond klaar en we gingen naar het zieken huis, Daar te zijn hadden ze foto's ervan gemaakt enb het was zwaar verbrijzeld de dokter dacht dat het niet meer te zetten was alleen met pinnen, toen is het uiteindelijk gewoon gezet en ik moest een nacht in het ziekenhuis blijven ik heb van 3 mei tot in eind juli in het gips gezeten ik heb 1 maand tot mijn lies in het gips gezeten en toen vanaf mijn knie. Ik moest de 1e 2 weken heel stil liggen eigenlijk mocht ik niet van mn bed om te plassen. Maar uiteindelijk is alles goed gekomen nu kan ik weer paardrijden terwijl de dokter heel erg hoopte dat ik ooit nog zou kunnen lopen nu kan ik weer paardrijden. Dat was mijn verhaal.

So close,
no matter how far.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 14:37

kimkimmer schreef:
eeen paard verkracht bij ons op stal dat vind ik heel erg en ik vind het ook eng want straks verkracht hij mij of iemand anders


das erg

So close,
no matter how far.


PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 14:39

das erg als een paard word verkracht

So close,
no matter how far.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 14:41

Dat mn paardje 2 jaar geleden verkocht werd en ik niet weet waar die nu is...

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 14:47

oh das ook niet fijn van niemand hier is het fijn wat ik zo allemaal hoor

So close,
no matter how far.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 16:45

toen Imir bij mij op schoot overleed(ruintje op een stage bedrijf)

en toen ik van een merrie afviel en 5 wervels van zijn plek had

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 17:01

kimkimmer schreef:
eeen paard verkracht bij ons op stal dat vind ik heel erg en ik vind het ook eng want straks verkracht hij mij of iemand anders


Degene die zoiets doet moet toch wel erg zieke gedachtes hebben? Weten ze wel wie de dader is en hoe zijn ze erachter gekomen? Loopt hij nog bij jullie op stal rond?

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 17:48

5 jaar geleden lag mn toenmalige verzorgpaardje 's ochtends dood in de stal... Hartaanval.. :'(

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 18:04

dat ik een blauwe plek aan m'n knie heb opgelopen, tja erg dramatische dingen heb ik dus niet meegemaakt haha.

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 18:16

Um Ongeluk met Dusty.. Roos glas in de hoef...en verder dat er pony's gewond waren of verkocht werden

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 18:17

Tja, mijn ergste paardenervaring weegt niet op tegen de afschuwelijke dingen die jullie mee hebben gemaakt (dood, verkrachting... dat lijkt me echt afschuwelijk, wil er niet aan denken!!) maar vandaag had ik echt een pechdag met mijn verzorgpaard. Ik word echt knettergek van haar gevaarlijke en achterlijke gedoe en omdat ik me echt moedeloos voel heb ik er ook maar meteen een topic over geopend
[WN] Paard in staking, wat doe je er tegen?? Huilen

Ze is een ontzettende sterke en koppige Quarter en heeft gewoon totaal geen respect en discipline. Ze doet wat ze zelf wil en vertikt het bijna altijd gewoon om een stap te verzetten en daarnaast is ze ontzettend lomp: Mijn vinger is weer eens gekneusd op dit moment en ik zit weer onder de blauwe plekken, omdat ze steeds tegen je aan butst, gaat steigeren vlakbij je en gewoon echt geen rekening met je houdt. Ik werd er zo moedeloos van.. Huilen

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 18:21

Afgelopen zomer belde mijn stalhouder dat het paard wat ik net drie maanden had, dood in de wei lag..., zoiets vergeet je echt nooit meer.

Wat niet is kan nog komen...

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 18:32

Ik wou naar de manege rijden en ik zag een gat telaat Huilen
Daar lagen we dan natasja (mijn haf) en ik rolde de (diepe) sloot in.
Lig ik daar onderwater ik merk dat het nat is.
Niemand die ons ziet.
Natasja stond alweer (gelukkig) en ik stap op ik d8 ff kijken als ze kreupel is dus ik wou ff in een rustige draf.
Nou ze scheurde in volle gallop naar de manege.
Nog een geluk dat mijn telefoon het nog deed.
Ik bellen naar huis als ik een droge broek mang Knipoog
Doei,
[naam]

Doe maar gek, alles is al zo "normaal"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Arlette1991, eshz, Noor17, vierhoef en 28 bezoekers