Copyright op webpage

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Copyright op webpage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 19:19

Mmmm ik ben bezig met mijn homepage te updaten en vroeg mij af, kan ik makkelijk er voor zorgen dat fotos enzo niet met rechtermuis klikken over genomen kunnen worden? Je krijgt dan meestal zo'n balkje met OEPS dat mag niet ofzo....

Ik weet dat je dat aardig omzeilen kan als je 'm toch hebben wil maar toch...wie weet hoe dat moet?

FIJN WEEKEND ALLEN!!!

Ben je een Bokker of een Jokker....



Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 19:22

Ik heb wel 'n HTML-code voor je Knipoog Zal 'm ff pb-en.

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 19:53

Rechterklik verbieden vind ik erg irritant. Dat helpt trouwens ook niet, want ook zonder rechterklik kan je foto's kopieren. Enige manier is om op de foto zelf je naam (of naam van website) te zetten..

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:54

Little_Sun schreef:
Rechterklik verbieden vind ik erg irritant. Dat helpt trouwens ook niet, want ook zonder rechterklik kan je foto's kopieren. Enige manier is om op de foto zelf je naam (of naam van website) te zetten..


Het is ook meer om af te schrikken Knipoog Niet iedereen weet trouwens hoe dat moet hoor Lachen Als je er 'n niet al te vriendelijke tekst opzet helpt 't misschien 'n beetje }> Misschien kun je zelfs 'n eng plaatje erin zetten Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:27

Ik heb ook nog wel een HTML-code, maar daarbij krijg je geen schermpje oid, maar is de functie helemaal uitgeschakeld. Maar (uiteraard) kan je deze ook wel omzeilen, maar wel iets moeilijker volgens mij.
Ik pb hem wel even naar je.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:29

Vergeet niet dat veel mensen tegenwoordig met Internet Explorer 6 werken.
Dan heb je geen rechtermuisklik meer nodig, dan hangt er gewoon een diskette boven een plaatje om het te kopieƫren.

Als je echt niet wil dat het gejat wordt, dan kan je het beter in flash maken...

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:47

en nog steeds in flash, het is toch te kopieren. Maargoed, de meeste mensen weten niet hoe dat moet, dus..

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 01:31

Reuze bedankt voor het helpen, ging er net lekker voor zitten maar het wil toch niet helemaal werken bij mij, waar moet ik het precies neer zetten? Ik heb op een aantal plekken geprobeerd maar ik krijg of een scriptfout of je krijgt het script te zien op mijn site. Wat doe ik toch fout Verward

Ben je een Bokker of een Jokker....



Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:18

Die die ik pb't heb, moet je in de head zetten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amy495, Appeltje00, Chita, Eleeke, Imhrien, jazzejam, Lalladidoo, Patriesje, Petra_O, Roosch, Zebrastreep en 160 bezoekers