springmateriaal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kimberley_o

Berichten: 87
Geregistreerd: 10-10-01

springmateriaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 10:17

haidio...

ik sta nu op een stal met een binnebak Haha!
en ze hebben daar geen springmateriaal ...
wat ik dus HEEL erg jammer vind
nu hoorde ik dus dat de vereniging waar ik rijd ook in die binnebak komt te lessen, ik helemaal blij... er is dus de ene week springles en de andere week dan is er weer dressuurles...
dus ik dat bestuur opbellen om te vragen of de springspullen naar de binnebak verhuist mogen worden (ze hebben tog meer dan genoeg staan.)
en zeggen ze dat ze het nog niet weten dus ik bel 2 weken later weer op , weten ze het nog steeds niet Verward
nu had ik afgelopen vrijdag nog een keertje gebeld Gaaaap
en toen hadden ze ene smoes dat de paarden zich opgesloten voelen als je in een binnebak gaat springen Verward Verward (wat is dat nou voor iets raars?)
kortom : ze hebben er gewoon GEEN zin in!
nu komt er dus GEEN springmateriaal...
nu ben ik zelf maar even wat aan het verzinnen , balken daar is niet zow moelijk aan te komen maar hebben jullie een idee hoe je staanders kan maken Verward (gewoon simpele)


siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 12:37

Jah die vrag heb ik ook. Want ik ben nou al een tijdje bezig om iets te verzinnen voor goede staanders en dat je er ook nog hoge hindernissen van kan maken.

Siƫsti van de Rythpluim

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 13:41

Je kunt met tonnetjes proberen te werken, maar ja daar kun je natuurlijk niet echt hoge hindernissen van bouwen.. maar ik weet ook niet of dat de bedoeling is?

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 17:25

Je neemt vierkante palen. Maakt er gaten in voro de lepels.
De onderkant van de staander kan je op diverse manieren maken. Wij deden het altijd zo: 2 dikke balken. In beide tik en zaag je er een stuk uit zodat ze netjes tot ene plat kruis gemaakt kunnen worden. Daar maak je de staander zelf op vast.
Beetje creatief en het is niet zo heel moeilijk. Iemand die kan lassen, die last zo een onderkant in elkaar. NOg makkelijker.

kimberley_o

Berichten: 87
Geregistreerd: 10-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 21:08

ehm de bedoeling is toch wel minimaal 80 cm hoog...
dat van die palen kan ik wel proberen..
ff aan me vader vragen Vingers aflikken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Finesse, jugito, WendyKtH en 141 bezoekers