Zoek paardentandarts omgeving Eindhoven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Zoek paardentandarts omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 21:01

Hoi, heeft iemand ervaring met een goede paardentandarts in de omgeving van Eindhoven? Ik sta dus op stal in Nederwetten, en ik wil Kore een keer na laten kijken, dat is naar mijn weten al zo`n twee jaar minstens niet gedaan. Volgens mij heeft ze geen duidelijk probleem, ze eet gewoon haar eten en hooi op, maar soms vraag ik me af of ze niet langzamer eet als eerst... Ik heb wel eens geprobeerd te voelen of ik haken voelde, maarja, ik laat het liever nakijken natuurlijk...

Iemand een goed adresje in/bij Eindhoven dus????????


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:26

er zit een vrouw in Goirle, die komt ook naar je stal toe, die is goed, heeft destiny gedaan

een hele goede is ook Harm Borgmans, DA en paardentandarts, praktijk zit in reusel, voordeel is dat ie dan in een opvoelbox staat een (indien nodig) praam op krijgt en de tandarts zn gang kan gaan, komt die vrouw bij je thuis, dan verdooft ze vrij gemakkelijk als ze wat vervelend zijn, maar destiny was wel extreem vervelend! andere deed ze gewoon zonder verdoving hoor!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 11:49

mmmmmmmm, ik vrees dat Kore het type is van, laat ik eens het plafond van dichtbij gaan bekijken, of laat ik mn halster en touw weer eens slopen! Met de smid is ze ook vaak best lastig, maar met een bitje in en een ferme stem gaat het wel. Ze is bang van het branden, de rook. Tandarts weet ik dus niet.
Iemand nog andere tips/ervaringen?

EmEm
Berichten: 625
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:33

Ik heb mijn paard onlangs na laten kijken door Mariele van den Berg. Ze kwam zelf naar de stal toe. Mijn paard staat in Handel en volgens mij deed ze wel meer paarden in de regio Brabant. Ze was rustig met de paarden en volgens mij ook kundig.
Meer informatie over haar is te vinden op www.paardentandarts.nl
Succes ermee!

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:45

Onze tandarts is een belg, kan de naam enzo wel ff opzoeken als je wil, maar de meeste tandartsen komen gewoon langs, hoor.

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 14:11

Jacco Ansems in Poppel, als je wilt kan ik het nummer wel voor je opzoeken, ik hoor het wel.

.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers