en toen belande hij in de sloot...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mikkel
Berichten: 13
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 20:55

ik ging vanmiddag toen het gelukkig ff droog was buiten rijden. gewoon ontspannen een uurtje stappen. door de regen was het namelijk best glad. mik was ook heel ontspannen, ik denk dat hij het heerlijk vond. dus wij stappen op een normaal heel rustig weggetje, komt er een groep (het waren er echt heeeel veel!) motorrijders voorbij. mik schrikt eigenlijk nooit ergens van, hij is 100% verkeersmak, maar die motors maakte me toch een herrie! dus mik schrikt zich kapot en neemt een superspurt. gelukkig kon ik hem nog net houden! wij stappen rustig verder. op een gegeven moment kom ik op een weggetje met aan allebei de kanten een grasberm en een slootje. mik is ondertussen alweer helemaal gekalmeerd. WAT zie ik de hoek om komen richting mij?? WEER die motoren! nou, ik dacht dat mik een hartaanval zou krijgen! hij begon te steigeren en te slaan naar die motoren! ze zouden ook niet ff wat minder gas geven he?? ik probeer mik rustig te houden, loop ie achteruit, dus ik spoor hem aan. maar door het gladde gras van de berm glijd hij uit, zo de sloot in! ik viel van hem af, net niet in de sloot. pas TOEN stopten die motorrijders en er kwamen er een paar naar me toe voor hulp. ik was erg geschrokken, maar die arme mik nog veel erger! hij stond daar in die sloot te shaken! gelukkig stond hij wel op zijn benen, en konden we hem er makkelijk uit krijgen. de sloot was gelukkig niet diep. maar... mikkel liep kreupel! dus ik bel mijn vader, die komt ons ophalen met de trailer. gelijk de veearts gebeld, want toen we thuis kwamen liep hij nog erger kreupel. volgens de veearts hebben de pezen in zijn achterbenen een klap gehad. komende maand en misschien nog wel langer elke dag een halfuurtje stappen en afspuiten... arme mikkel... Verdrietig
groetjes laura

mikkel, kanjer in de dop1


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:07

aaah wat stom
die kijken ook niet uit he want die weten niet wat de gevaren zijn als een paard schrikt zielig joh voor mikkel hopelijk komt ie er snel weer bovenop was vandaag met ex over de weg gestapt lekker joh zo buiten.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:16

Och jeetje he, kan me voorstellen dat je je helemaal rot geschrokken bent Boos! .
Snap ook niet dat die lui dan niet ff minderen als ze zien dat er een paardje in paniek raakt Extreme duivel
Vind ook wel dat sommige motoren wel heel veel herrie maken.
Ik hoop dat het gauw weer beter gaat met Mikkel en dat hij er geen trauma aan over houd Scheve mond\
Beterschap!!!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:17

zielig voor die arme Mik!! Balen zeg, hoop dat die snel weer opknapt!!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 22:34

Aaah, gossie. Ik kan me voorstellen dat jullie allebei erg geschrokken zijn! En ik snap ook niet van die motorrijders dat ze het niet even rustig aan konden doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brittms, Jet, Ptl4ever, Salinah, snorkel1986, vilheide, wisja en 115 bezoekers