Betreft marcel..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 20:21

Ik hoop dat deze topic blijft staan en niet wordt dichtgegooid, het kán persoonlijk worden maar dat is niet aan mij.

Ik weet dat er een aantal zijn die prive over Marcel praten, inclusief ik en liz maar dat weet hij, maar liz en ik weten dat er meerdere zijn al gelooft hij het niet. Hoe blijft iemand in de waan dat ze hem wel mogen Verward (sommige misschien wel) terwijl het anders blijkt.
Nou ja wat vinden jullie van marcel? (marsje op bokt btw)
<HR>
Ik vind hem echt zeikerig, hij loopt álles aan mij te vertellen, zegt continu dat hij bij bokt weggaat omdat hij voelt dat ze hem niet mogen, hij overdrijft alles (is aangerand omdat hij vast werd gehouden heeft sjans gehad toen iemand zwaaide enz.) nou ja, daarvoor moet je hem persoonlijk (via de chat) kennen. Ik weet ook dat er heel veel zijn die hem een pedo vinden. Maar nu jullie mening graag.

Tnx


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:26

hihi rianne goeie
op msn had ik hem geblokkeerd eerst jij toch ook of was jij dat niet? omdat ie zo oud is en hij kletst echt kei veel met jongeren enzo dat is eigenlijk een beetje veeeel ste over dreven beetje pedofiel eigenlijk
en bart gooi dit er please niet af oke? dank je wel alvast
en rianne jij mag je mening hebben hij verschijnt telkens weer op me msn beeld maar niet echt zeure maar hij wil niks zeggen enzo en vind zichzelf knap (best wel zei ie) haha
al es een foto gezien?
maarja

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:30

Ik heb niks gezegt, helaas kan ik dit bericht niet verwijderen maar ik mag hier mijn mening niet geven dus Lips are sealed Lips are sealed
Ik vond het gewoon niet leuk dat ie mij beschuldigt van vanalles maarja. Boos!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-07-11 21:05 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:33

haha hij zeurt NU op dit moment ook op msn

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:43

Wil ik dit allemaal weten?

Nope, dacht het niet.

Zoek dit lekker ergens anders uit ofzo. Ik zie het nut van dit topic niet echt in...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:47

okee dit is het geprek van de dag!!

hihih
ook ik heb hem op icq eraf gegooit Haha!

tja wat vind ik van hem?? Schijnheilig
oud, vaag,denken interresant te doen.

natuurlijk mogen mensen die niets met paarden hier op bokt zitten da´s helemaal niet erg maar van marcel heb ik toch wel het vermoeden dat hij hier en op bpp zit omdat er ergens ander helemaal niemand met heb typ (chat,sms,reageert)

nou dit was mijn mening over marcel. Vingers aflikken
ook ja hij is ook nog erg Gaaaap

tja....

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:51

bart is niet langs gekomen tralalala
marsje is de irritanste bokker van de wereld tralala en marcel waarom ga je niet weg omdat je bokt tog stom vind haha

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:51

Jongens jongens jongens......
Gaan jullie nu niet een beeeetje te ver?
Wat maakt het nou uit? Hebben jullie nou echt zo'n last van Marcel?
Doet ie nou echt zo veel verkeerd? Is ie nou echt zo vervelend?
Ik dacht het niet!
Ik vind het erg laag van jullie om dit op deze manier hierop bokt te gooien.
Als je iemand niet aardig vind, hoeft dat toch niet te betekenen dat je maar op diegene af hoeft te geven? Dat je diegene met nare PB-tjes moet bestoken?

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:53

Helaas.. Dit bericht kan ik ook al niet weg krijgen Boos! Lips are sealed

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-07-11 21:06 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:54

Jesus, exlover.

Lees je eigen berichtje nog eens door en denk er dan ff aan hoe oud je ook alweer bent..

Zes?

Pfff, grow up!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:58

He ik heb nooit gezegd dat ik bokt dom vind.
Ik heb bokt altijd heel gezellig gevonden
En ik vind paarden wel leuk ja. Ook al rijd ik niet ofzo, maar ik vind het gewoon leuke beesten. En ik probeer er meer over te leren.

Maar ja, met dat rassen raden bij plaatjesforum werd ik ook al uitgelachen

Geen onderschrift.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:04

Dat zeg je nu maar dat zei je niet tegen mij, maar laat maar ik zeg al niks meer. Boos!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:04

Citaat:
Op 2001-07-11 20:51, schreef jantina:
Jongens jongens jongens......
Gaan jullie nu niet een beeeetje te ver?
Wat maakt het nou uit? Hebben jullie nou echt zo'n last van Marcel?
Doet ie nou echt zo veel verkeerd? Is ie nou echt zo vervelend?
Ik dacht het niet!
Ik vind het erg laag van jullie om dit op
deze manier hierop bokt te gooien.

okee ik geef toe een beetje kinds Knipoog

maar ja ahg

het leven is een groot feest en iedereen is uitgenodigd.
( dus ook marcel)

of ik met hem in gesprek is een tweede *LOL*
Als je iemand niet aardig vind, hoeft dat toch niet te betekenen dat je maar op diegene af hoeft te geven? Dat je diegene met nare PB-tjes moet bestoken?




tja....

hrslvr
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Leerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:08

Hoi stelletje meuten,

Hebben jullie nix beters te doen dan over Marcel te zeiken, jezus Slapen Laat hem lekker mee forummen als hij wil dat kan je hem toch niet verbieden... Als je vind dat hij zit te zeiken ofzo dan moet je niet meer met hem praten maar dan doe je dat toch niet op zo'n manier dan ben je pas echt zielig en dan zit je pas echt te zeiken. Dit is gewoon een zwaar laffe streek die jullie flikken. En over dat pedo gedoe... Dat slaat al helemaal nergens op. Heeft Marcel soms ooit gezegt dat ie jullie wil gaan verkr88 ofzo??? D8 het niet hè. Ik chat nu al bijna 2 jaar met Marcel en ik kan het nog steeds goed met hem vinden... Tuurlijk heeft ie ooit wel eens saaie dingen te melden maar ik kan er 100 anderen in mij ICQ lijst opnoemen die nog veel saaiere dingen te melden hebben en die 1000 keer zo hard zeiken. Om een lang verhaal kort te maken: Jullie zijn zelf een stelletje zeikerds en ik ben blij dat ik ook nog een eigen leven heb en niet constant over andere mensen hoef te zeiken!


Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:14

Ik vind het heel laag dat jullie het zo op bokt gooien! Praat er gezellig met elkaar over, en laat bokt er even buiten! Bokt is voor iedereen.
Persoonlijk vind ik Marcel best aardig maar ik weet ook wat jullie met dat zeiken bedoelen maar trek het je niet aan want marcel heeft het al best moeilijk met zichzelf(verschrikkelijke onzekerheid). Alles wat hij probeert is aardig te doen misschien op een manier die niet iedereen waardeert. Maar zeg dat dan rustig tegen hem en leg t m uit is het beste voor iedereen en hij kan er ook wat van leren. Trek niet te snel conclusies of negeer marcel gewoon. Dit is niets anders dan laf

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:20

Zoals ik al eerder zei (maar dat is niet doorgekomen ofzo?!?!?) snap ik het nut niet van deze discussie.

Als je verder nog ergens mee zit dan regel je dat maar op een andere (volwassen) manier. Maar doe dat niet via een open forum.

IMO nogal laag dit Boos!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 22:34

wat een onzettend stelletje kinderen zijn jullie stel je niet zo aan en vecht het uit via PB Pam vertel hem dan in een PB dat je z'n pb's niet op prijs stelt maar gedraag je niet zo onwijs kinderachtig meeeeen echt het nivo van BPP

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 22:43

agossie arme marcel toch

ik vind ut ook een zeikerd hoor
oww jeetje ik kan niet op msn komen boeie
en volgens mij mag niemand mij op bokt neej vind je ut gek
en al die zeik dingen mot ik aan horen

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 22:44

laat iedereen gewoon
als je hem niet mag negeer hem gewoon Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 23:00

Jesus, zitten hier alleen maar zes jarigen ofzo? Ik had trouwens ook van jou wel wat meer volwassenheid verwacht, Nimber Boos!

Topic lag stil en was IMO afgehandeld Frusty

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 11:17

Toch weer iemand die dacht te moeten reageren Frusty Snapt men het nou echt niet zolang er geen slotje op zit? Verward

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Julia96_, astrea, Damon26, GoogleAdsense, GrapeshotBot, kimberly1995, Laibadji, leanneXXnona, Littera, Lizzy__87, M_Vainqueur, Orchideee, SemrushBot, tengeltje11, TessaxQuincy, Winna en 238 bezoekers