Angel voor het eerst hoofdstel in-gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Angel voor het eerst hoofdstel in-gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 18:36

Vandaag vroeg opstaan na een irritante nacht van een broertje dat voortdurend ligt te huilen Heel erg irritant dus. Dus was ik vanochtend nog een beetje moe Slapen . Toen heb ik meteen Angel en Tess gevoert.

Toen ben ik zelf aan mijn ontbijt begonnen. Niet veel bijzonders maar wel lekker Vingers aflikken Heb nog gedoucht en toen heb ik mijn rijkleding aangetrokken.

Heb toen Angel voor het eerst haar bustrensje ingedaan die ik gisteravond bij Ooteman had gekocht. Ging wel goed, toen hebben we met haar nieuwe western-hoofdstelletje een half uurtje gereden. Toen ik daarna haar bitje uitdeed zat er wel een beetje bloed aan. Volgens mij kwam dat omdat ze voor de eerste keer een bit inhad. Daarna haar bit goed schoongemaakt.

Heb mijn nieuwe ledervet gepakt en heb het hoofdstelletje en staartriem gedaan. Hangt er nu weer mooi bij.

Toen werd ik opgebeld, Silvia en Melissa kwamen effe rijden. Was erg leuk. Heb toen zelf ook nog gereden.

Verder zijn nu de hooinetten opgehangen. Teske vond het blijkbaar erg lekker Lovers Angel was ook superbraaf met rijden Lovers

Leuke dag dus gehad. Morgen lekker naar Bruin. Hebben we grote-schoonmaak-dag Lachen

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:17

wel appart dat er bloed op het bit zat heb je haar mond goed gecontroleert? anders zou ik als ik jou was voortaan iederekeer vaseline in haar mond hoeken smeren en dan pas gaan rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:18

Ja haar mond heb ik goed gecontroleert voor het rijden. Ik zal er dan wel vaseline opsmeren.