Toch Oorlog? Amerika officieel hulp gevraagd..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Toch Oorlog? Amerika officieel hulp gevraagd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-03 18:31

Niet leuk dus, nu worden we er toch bij betrokken,

Dit hoorde ik net op het nieuws.. ik vind het echt niet leuk..het slaat ook nog eens nergens op..Zet een hek om Irak heen en kijk over 10 jaar weer eens..
Die Bush is volgens mij net zo'n psychopaat als die Saddam, bah wat moet er nou worden van onze wereld.. ze weten volgens mij niet wat ze aanrichten met een oorlog..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 18:34

Bush vind ik zo'n eikel! Moet je kijken wat een kernwapens die man zelf in 'zijn' land heeft liggen! Pfff.... Een vieze, egoistische flikker is het, die de macht van de wereld in z'n handen wil hebben.

Die oorlog komt er wel hoor, of wij nou helpen of niet. Bush drijft zijn zin wel door. Maar als het aan mij ligt doet Nederland NIET mee. Ik ben heel erg tegen iig.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 19:41

tja het was mij wel duidelijk...ie bush wil alleen maar oorlogje spelen, al roerpen andere landen en vooral hun bewoners even hard NEE, hij doet het toch wel en trekt iedereen met zich mee.......

waarom worden die amerikanen niet eens wakker en zetten ze bush niet af? ik wil clinton terug.....of elke andere gozer die eerst zijn problemen in eigen land eens oplost en zich niet bemoeit met een ander, we mogen opns toch ook niet met hem bemoeien?

hij dentk echt dat hij de wereldleider is....

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 20:01

Bush is zo stom! Ik wil geen oorlog en er niet bij betrokken raken! Waarom nou weer oorlog. Volwassen zeggen wel altijd praten lost meer op. Nou laat ze dood ook zeggen tegen bush enzo!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 20:04

wanneer was die demonstratie in leeuwarden ook alweer? vanavond of later?

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 20:34

Ik ben zo verschrikkelijk tegen die oorlog. En laten we ons er dus absoluut niet in gaan mengen. Bah hoor nu al dat het Nederlandse leger ook wordt getraint nu op het beschremen van Nederland van de bruggen enzo. Nou lekker zeg we halen het geweld dus gewoon naar ons eigen land. Ik klink misschien heel negatief, maar ik zie hier wel de 3e wereld oorlog beginnen....

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 21:05

Afbeelding

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 21:46

Afbeelding

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:10

Het is toch niet te geloven hè Frusty !
Gisteravond was er bij ons op de (duitse) tv, de uitslag van een opinie-peiling in de div. europese landen. Het ging erom hoeveel % van de bevolking van een bepaald land vóór een oorlog tegen Irak was. In Nederland stond maar liefst 46 % van de bevolking achter Busch Huilen !!! In Engeland is dat meen ik, zelfs 55 % ....

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 09:29

duh, echt niet! laatst was er een onderzoek en toen was meende ik iets rond de 20% voor, maar toen had de nos dat omngedraaid en toen leek het of 80% voor was....

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 12:02

Alle door de VS gebruikte argumenten om Irak aan te vallen zijn net zo goed toepasbaar op tal van andere landen. De gevaarlijkste en grootste voorraad van het gehele Midden-Oosten is in Israëlische handen. Daar zou je natuurlijk tegen in kunnen brengen dat Israël democratisch is en daarom niet zo gevaarlijk met die wapens in handen. Nou, ik vraag me af of we wel zo blij mogen zijn met Sharon en zijn fundamentalistische godsdienstfanatici aan de atoomknop. Datzelfde gevoel heb ik overigens net zo goed bij mensen als Saddam, Poetin, Bush en de Chinese leiders. Moeten we die dan allemaal maar eens gaan aanvallen?
Clinton is er naar mijn overtuiging vrij goed in geslaagd om Saddam in de gaten te houden door af en toe een bommenwerper op een wapenfabriek af te sturen. Totale bezetting van Irak achtte hij niet nodig. Waarom moet Bush dat nu plotseling wél? Zijn de omstandigheden in Irak zó gewijzigd, dat Irak nu wél een gevaar voor de wereldvrede is ?
Hebben de geheime diensten nu nieuwe informatie op basis waarvan Saddam gevaarlijker is geworden en op basis waarvan zijn regime nu wél moet worden afgezet? Gegeven het broddelwerkje dat de Britse geheime dienst kortgeleden als ware de nieuwtjes heeft geopenbaard en dat vooral bestond uit jarenoud knip en plakwerk waarin Clinton en Blair destijds géén reden in zagen om Irak te bezetten, waag ik dat te betwijfelen..

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 12:46

Tja ik wil ook geen oorlog...maar wat gebeurd er als wij niets doen?

Saddam heeft toch een dorpje van 5000 mensen (eigen volk) door gifgassen......en ze moeten ook uitkijken waar ze bombaderen, met al die fabrieken...

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 13:18

Ik hoop niet dat dat gebeurd.
Waarom moet die gast altijd oorlog hebben Boos! snap niet dat ze in deh land geen andere willen.
Waarom willen ze oorlog als er nog niets zeker is?

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 14:13

Ik haaat bush! Boos! Ik wil helemaal geen oorlog!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 14:31

Klinkt misschien behoorlijk raar, maar van mij mogen ze aanvallen. Voordat ze nog meer kernwapens geproduceerd hebben, want dan krijg je nog een veel groter probleem.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 14:32

Dennis v m schreef:
Klinkt misschien behoorlijk raar, maar van mij mogen ze aanvallen. Voordat ze nog meer kernwapens geproduceerd hebben, want dan krijg je nog een veel groter probleem.


Precies als Amerika er niets tegen doet....dan kan het best zijn dat Saddam alles vergiftigd.......en misschien ook wel alle Landen.....

Aanvallen die hap!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 16:08

Wat is dit nu voor onzin Verward
Bush doet niets anders als met oorlog dreigen. Tot-nu-toe hebben die controleurs -bij mijn weten- nog niets gevonden, maar ik kan me goed voorstellen, dat die Saddam Housein ook bezig is met het voorbereiden van een oorlog! Dat zou ik in zijn plaats ook doen! Dit hele gedoe is sinds die 11de September 2001 weer opgelopen, tot die tijd was het toch aardig rustig?!! Die Bush is in mijn ogen gewoon een mannetje wat er op loopt te geilen dat het oorlog wordt Boos! !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 16:10

Maar hoe verklaar je die 5000 doden?
Die zijn eventjes vergiftigt door een Proefje van Saddam....


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 16:33

Het enige wat Bush wil doen naar mijn mening, is het werk van zijn papa afmaken, die is er toen niet meer aan toe gekomen. Hij is een machtswellusteling. Dit hele verhaal gaat nergens meer over, Busk lijkt wel een schietgrage cowboy.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 16:35

Tja... dat is natuurlijk niet zo mooi Scheve mond ! Wel denk ik dat de man zich in het nauw gedreven voelt en aan het expirimenteren geslagen is, waarbij het dus fout ging Verdrietig ! Let wel, ik wil hier niet mee zeggen dat ik die Saddam zo´n lekkere jongen vind Misselijk !!
Ik ben zeer zeker van mening dat ´ie iig voor geen meter deugd en Irak een stuk beter af zou zijn, als ze die man niet meer als leider zouden hebben Extreme duivel ! Ik ben alleen van mening dat het haantjes-gedrag van Bush, er toe bijdraagt dat het uit de hand gaat lopen! Die man heeft maar 1 ding in z´n kop en dat is oorlog!! Ik krijg bij die man dus absoluut niet de indruk dat hij naar wat voor argumenten dan ook wil luisteren, zodat ´ie z´n tanks, wapens, soldaten en wat-weet-ik-nog-meer op kan ruimen. Nee... hij vind het allemaal wel mooi zo Boos! !
Volgens mij is Bush gewoon echt van mening, dat hij op de tweede plaats, ná God komt Lips are sealed !! (Pipo, ik ben het met je eens!)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 18:01

Ik durf te wedden dat jullie vreselijk raar op kijken als jullie weten hoeveel van zulke wapens saddam heeft. Dat is altijd al zo´n leipe gast geweest. En als die niets te verbergen heeft, waarom komen er dan nooit vrachtauto´s behalve TOEVALLIG als er controleurs komen.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 18:04

Nee joh, ze hebben die vrachtwagens gewoon omdat ze dan spulllen mobiel moeten houden, dus als een fabriek schoon gecontroleerd is, dan dag later staat die zelfde fabriek weer vol met doodelijke dingen....

Was Saddam ook niet die al die honden liet sterven? voor een proef?

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 18:39

In hoeverre de dreiging van Saddam vandaag de dag een reëele is, kan niemand beoordelen. Van de samenstelling en de omvang van Saddam biologische en chemische wapenarsenaal is bijzonder weinig bekend. De wapeninspecteurs moeten daar nog uitsluitsel over geven.
Daarnaast kan niemand van ons Saddams politieke strategie beoordelen. Waar zijn oorlogen tegen Iran en Koeweit, die inmiddels al meer dan een decennium geleden hebben plaatsgevonden, inderdaad uitingen waren van agressief expansiestreven, houdt hij zich nu al lange tijd koest. Dat koesthouden is voor mij een bewijs dat hij zijn lesje heeft geleerd en vooral angstvallig zijn eigen machtspositie probeert te continuëren. Hij weet dat hij moet toegeven aan inspecteurs die hem op de lip zitten en dat hij kort gehouden wordt door al meer dan 10 jaar voortdurende massale spionage vanuit de lucht. Elke handeling van zijn militairen wordt al jaren en jaren door de Amerikanen in de gaten gehouden. Saddam weet dondersgoed dat het nog één keer inzetten van massavernietigingswapens door Bush beantwoord wordt met de atoombom, hetgeen voor hem suïcide betekent. Alleen dat feit al zou hem weerhouden van het inzetten van zulke wapens. Of is er iemand van mening dat Saddam suïcidaal is? Of dom? Domme en suïcidale mensen zijn echt niet in staat om 36 jaar de baas te spelen in een land.

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 19:46

Het schijnt nu ook dat aanwijzingen over biologische en/of chemische wapens uit een zogenaamd rapport gewoon lettelijk overgeschreven zijn uit een rapport uit de Golfoorlog 12 jaar geleden, door een student gemaakt Frusty
Hoezo worden we een beetje voor de gek gehouden hier

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:32

Ik ben ook ontzettend tegen de oorlog, maar ze moeten wel degelijk iets tegen die Saddam Housein gaan doen hoor. Ik word behoorlijk gek van die vent, alltijd vechten over een stukje land! Boos! En oorlogen? Die zullen we helaas altijd hebben. Dat is de natuur van de mens!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Akshay, BoJessie, corinec, Daphx93, GaitMonster, GoogleAdsense, linoleum, moeshie, Petra_O en 67 bezoekers