[AR]bezig met koetsiersbewijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

[AR]bezig met koetsiersbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 00:44

Ik ben nu sinds 5 weken bezig met het behalen van mijn koetsierbewijs..
En het wordt met de les leuker *LOL*
Ik had helemaal niets met mennen tot ik in oktober mijn tuigertje kocht..
Hij was al beleerd maar voordat ik op de bok achter hem kruip wil ik zelf eerst weten waar ik mee bezig ben natuurlijk..
Ik vind het helemaal geweldig worden.. Zodra het in de bak goed gaat gaan we de weg op.!!
Mensen die nog twijfelen om het wel of niet te gaan halen.. Gewoon doen !!!
Nog even een vraagje voor de andere menners.. Wat waren bij jullie de kosten van tuig... en wagen... En voor wat voor wagen hebben jullie dan gekozen.. Het is voor mij puur voor langs de weg.. om wat recreatief rond te rijden..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 10:24

Wij hebben een niet al te duur tuig, voor zover ik weet geen merk, maar het functioneert. Straks voor ons tweespan komt er een Van der Wiel. *LOL* Verder hebben we een marathonwagen van Frits Kool, echt super!!!!

Ik wil ook zo graag mijn menbewijs gaan halen, denk dat ik maar eens moet beginnen geld opzij te leggen.

Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 13:16

Ik ben nu ook bezig voor koetsiersbewijs met mij shettie! Maar het is idd echt geweldig!!!
Ben je de stof van het boek al aan het leren? Die verkeersregels zie ik echt tegenop maar voor de rest zie ik het best wel zitten!
Veel succes!!!!!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 18:09

Ik ben inderdaad dit weekend in het boek begonnen.. Bij de verkeersregels ben in nog niet eens ..
Ik heb het examen van de vorige keer erbij .. kan ik in ieder geval de belangrijkste punten aanstrepen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 23:11

Hahaha, ik had voor mijn vader toen ook een proeftoets gemaakt... Echt van die stomme dingen erin, zoals een koffievos is een.... paard dat koffie lust ed. Trapte ie gewoon in.... *LOL* Hij heeft het echter wel in een keer gehaald Tong uitsteken.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 23:17

Wat voor kleur heeft een wit veulen als het geboren wordt..

En er dan instinken dat ie donker is he..