kamer in breda gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

kamer in breda gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 21:25

In september ga ik studeren aan de nthv in breda en zoek daarom een kamer (ik woon namelijk 2,5 uur heen en 2,5 uur terug van breda!). Het maakt me niet uit of het een studentenflat is of bij een gezin in huis! Als iemand een ideetje heeft: Kommaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr!!!!!!!! Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 21:29

Ik zou ff kijken bij www.kamernet.nl, maar wees voorzichtig met het verstrekken van je persoonlijke gegevens!! Heb ik namelijk een keer problemen door gehad!
Verder zijn er nog een hoop sites voor studenten die een kamer zoeken. Ga naar Google, en typ raak: op kamers, kamers, studentenkamers etc..Dergelijke trefwoorden! Kijk ook eens op de NHTV of ze geen studentenhuisvestingsbureau hebben!!
Succes met zoeken!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 06:09

Ik huurde destijds via Borgs Onroerend Goed. Een particulier bureau. Ik had binnen 3 weken een kamer in de binnenstad. Misschien kunnen ze jou ook aan een kamer helpen.
Hun telefoonnummer is 076 5224627
Ik heb goede ervaringen met hun. Er kwam geregeld iemand langs om te kijken of alles in orde was in huis... Goede service en vriendelijke mensen.
Succes met zoeken!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:48

Het is de laatste tijd best moeilijk om iets te vinden. Ons kamphuis is ook een tijdje 'studentenhuis' geweest. Maar wij doen het niet meer.

Anders bel een met de NHTV, die kunnen je als het goed is verder helpen.