Morgen komen er mensen voor Tammy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Morgen komen er mensen voor Tammy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-03 19:54

Ik heb mijn shetje Tammy vanmiddag op marktplaats te koop gezet. Eigenlijk gewoon om eens te kijken of er vraag naar was. Ik heb inmiddels 5 shetjes hier lopen en dat wordt teveel. Tammy is niet de geschikte pony om verder mee te fokken omdat ze 0 benen heeft.

Ik kreeg net een mailtje van mensen uit Rotterdam. Hun dochtertje zit in een rolstoel en ze willen met een karretje rijden. Ik heb meteen fotos gestuurd en ze vroegen meteen of ze morgen konden komen kijken.

Wow dit gaat wel erg snel !
Ze komt daar op een pensionstal en overdag op de wei. Echt een leventje wat perfect bij haar past. Ik ben eigenlijk wel blij voor haar als het door mocht gaan. Maar ik heb haar al sinds ze 3 maanden was dat wordt dus even doorbijten mocht het doorgaan.


Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 19:59

Hey dat klinkt hartstikke leuk joh!! Hoop dat Tammy een leuk
nieuw huis krijgt! In ieder geval veel sterkte morgen...

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 20:12

Zal altijd wel moeilijk zijn zeker als je ze al vanaf zo jong hebt meegemaakt, maar als ik het zo lees komt ze wel heel goed terecht Knipoog

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje


brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 20:34

Volgens mij gaat ze echt super terecht komen, bij een gezin die veel liefde gaat geven! super!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:19

Ik denk dat dit echt een heel mooi plaatsje voor haar gaat worden. Ik heb er gewoon een goed gevoel over. Maar heb nog helemaal niet het besef dat het nu toch wel heel erg dicht bij gaat komen dat we die muts moeten gaan missen............

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 23:16

eey!
HEt sis altijd moeilijk denk ik..maar als ik dit lees denk ik: Dei pony word door dat meisje helemaal doodgeknuffeld en goed verzord dus ze komt goed teruecht he? Knipoog
Veel sterkte dermee

Mijn werk als bruidsfotograaf: http://www.ireneleusink.nl
Mijn werk als marketeer: http://www.promo-en-zo.nl

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 04:57

Dat is zeker snel gegaan! Afscheid nemen is altijd moeilijk maar het klinkt alsof ze bij die mensen een goed thuis zou krijgen.
Succes morgen.

* To Belg, or not to Belg *

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 10:06

Ben erg benieuwd naar je bericht van vandaag. Kan wel snappen dat het moeilijk voor je gaat worden! Ik zou er ook niet aan moeten denken om die kleine muts van mij weg te moeten doen. Maar wat de rest al zegt.... ze komt vast goed terecht en dat weet jij ook.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 10:10

Als ik haar een goed tehuis kan geven dan kan ik misschien in de toekomst weer eens een sneutje meenemen. En ik maak altijd de afspraak met mensen dat de shetjes altijd terug mogen komen. Op die manier komen ze niet in de handel terecht als ze er bijv op uit zijn gekeken. Ik denk dat deze mensen het veulen ook niet willen houden, die komt dan bij mij terug.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 10:11

Jurga schreef:
Ben erg benieuwd naar je bericht van vandaag. Kan wel snappen dat het moeilijk voor je gaat worden! Ik zou er ook niet aan moeten denken om die kleine muts van mij weg te moeten doen. Maar wat de rest al zegt.... ze komt vast goed terecht en dat weet jij ook.


Niets meer aan toe te voegen! We horen het vanavond wel denk ik Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 10:13

Ja dat is een goed idee,

veel sterkte ermee!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 13:49

Vanmiddag hoor ik of ze verkocht is maar ik denk het wel !
Hun dochtertje was ook mee en kan niet lopen. Ze heeft met Tammy op het karretje gereden en ook op Tammy gereden !
Dit was zo lief, Tammy deed geen stap verkeerd. Ik hoop dat dit doorgaat want ik had er een goed gevoel bij. Ik had haar bijna gratis meegegeven, maarja de onkosten moeten ook vergoed worden helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 17:36

Ben blij voor je dat het allemaal zo goed is gegaan. Heel veel sterkte voor je als Tammy wel naar Rotterdam gaat!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:08

Fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt *LOL* Meestal komt het dan wel in orde! Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 23:13

Ik heb er ook een goed gevoel over.

Maar vanmiddag kwam in eens pas het besef dat ze echt weg gaat. Ik kan me d'r echt nog niets bij voorstellen hoe leeg het zal zijn zonder onze muts.
Dat word komende week heel veel met haar op stap om nog zo veel mogelijk van haar te kunnen genieten........

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 10:04

HoHo, ze is nog niet verkocht hoor, ik heb nog helemaal geen bericht gehad dat ze haar kopen dus tot die tijd even afwachten !

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:15

Dat klinkt idd erg goed. Ik hoop voor jullie dat die mensen gauw iets van zich laten horen..

* To Belg, or not to Belg *

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:38

Ik hoop ook dat alles heel goed gaat jho! Haha!
ajuus!

Mijn werk als bruidsfotograaf: http://www.ireneleusink.nl
Mijn werk als marketeer: http://www.promo-en-zo.nl

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 16:38

Helaas het gaat niet door omdat ze drachtig is. Beetje vreemd omdat die mensen het juist zo leuk vonden dat ze een veulentje krijgt. Maar niks zo veranderlijk als een mens zal ik maar zeggen. Nu dus de andere mensen informeren dat ze langs kunnen komen.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 17:53

Joh hoevaak ik al niet mensen aan de telefoon of via de mail heb geproken, die het helemaal te gek vinden en blablabla en dat je ook echt denk dat zit goed, en daarna hoor je niks meer van ze, echt maffe mensen hoor. Zelfs iemand die met de trailer zou komen, routebeschrijving gemaild, nog gebeld, ze zouden s´avonds komen, ik de hele avond gewacht... niks!
Heb ik de volgende dag een mail... ze vonden hem toch te duur, nou dan breekt je klomp! Lips are sealed
Maar goed gelukkig zijn er nog serieuse mensen ook hoor. Haha!
Je moet ze alleen ff vinden. Knipoog
Succes verder met ´r.

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Charaz, Eve_16, paljaslaura, turtlelito, Utixo, Vagabondo, VWestra en 93 bezoekers