western dag equitana op 13 maart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 18:23

Ik kan de 13e niet Huilen Mijn leraar 'Burgerrechten' heeft een tentamen (supermoeilijk!!!) gepland voor de 14e en dan ook al om half negen 's ochtends. Dan kan ik dus de dag ervoor niet rustig naar Duitsland. Ik ga dus maar een andere dag, terwijl ik eigenlijk voor de westerndag wilde gaan... *boehoe*.. Lekker is dat
Ik ga trouwens twee dagen, denk ik, want ik heb gehoord dat je lang niet alles in een dag kunt zien en ik wil toch wel de rust hebben om lekker sloffend rond te struinen (en veel te kopen Haha! )

spotless

Berichten: 421
Geregistreerd: 12-09-02
Woonplaats: Bispgården, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 19:01

Helaas Gera, aan twee dagen heb je ook niet genoeg. Twee jaar geleden zijn wij 3 dagen geweest en toen waren er maar liefst iets van 13 Vingers aflikken Kwijl Party!! hallen. En werkelijk ALLES is er; van hekken tot stallen tot bodems tot voer, tuigage trailers, vrachtwagens, allerlei (ras)verenigingen, vakantie enz. :list::list: En dan wil je ook nog het een en ander aan demo's bewonderen. Tijd te kort dus.
Dit jaar gaan we met een groep van WSW, helaas maar 1 dag Huilen , maar wel de donderdag *LOL* . Monty zien natuurlijk, van die man krijg ik nooit genoeg. En Jean Claud Dysli is er ook, heeft hij ons laten weten. Kan bijna niet wachten Lachen

Groetjes Marion

Ferrymaid
Berichten: 32
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 19:10

Hallo, ik zit er ook zwaar over te denken naar Essen te gaan en heb een poging gedaan om een hotel te boeken. Dat is niet gelukt en daar ik eigenlijk geen idee heb hoe ik dat verder aan moet pakken is mijn vraag. Wie heeft er ervaring of goede tips voor overnachtingen?

Alvast bedankt voor het meedenken,

groetjes Irene

spotless

Berichten: 421
Geregistreerd: 12-09-02
Woonplaats: Bispgården, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 19:31

Twee jaar geleden hebben wij overnacht bij de RainbowHill Ranch die ongeveer 45 min van Essen vandaan ligt (incl. file...). Deze mensen hadden toen ook een stand op de Equitana en we zijn aan het eind van de dag achter hen aan gereden. Toen we 's avonds aankwamen was het al donker en hadden we geen flauw idee waar we waren. Hoog was het wel want er lag nog sneeuw ! De volgende morgen zagen we pas wat een prachtige lokatie: bijna bovenin een schattig klein dal - geweldig.
Leuke appartementjes voor 2 - 4 personen. Lieve mensen, die zelfs wat Nederlands spreken, 's avonds een welkomstdrankje (erg lief maar ik had zoiets van kunnen jullie niet ... we waren die ochtend om een uur of 7 vertrokken, hadden een uurtje of 4 gereden en daarna de hele dag op de beurs rondgesjouwd.... Gaaaap Slapen ), 's ochtends verse broodjes met heerlijk beleg.
Daarna weer vrolijk de file in, drie meiden in een grote amerikaanse Pick-up met country muziek op volume 10 Haha! (anders kon je horen hoe vals wij zongen) Beregezellig dus.
Ze hebben een site: www.rainbowhill.de maar die is niet erg recent. Als je op hun logo klikt krijg je wel adresgegevens e.d.
De overnachting koste toen ongeveer DM 85,00 (per appartement).

Groetjes Marion

Ferrymaid
Berichten: 32
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 23:38

Helemaal te gekke tip, heb ze gelijk gemailed. Hartelijk dank en ik zal je op de hoogte houden of het lukt. Jjiiiiiiiiiiiihaaa Haha!

Irene