Rot weer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 16:58

Gisteren zou ik rond half acht of zoiets op Niño gaan rijden. Rex is al een paar dagen onregelmatig. Hij komt nu niet op de wei, maar m'n moeder stapt wel elke dag even op 'm (aan de hand gaat dat niet als hij zo fris is). Toen we er net waren wou hij meteen z'n stal uitstormen toen de deur open ging. Hij was de hele tijd aan het klieren op stal maar even later was m'n moeder toch in de bak aan het stappen. Niño gepoetst, opgezadeld en ook naar de bak gegaan. Het bazinnetje van Niño zou zo weggaan. Als 't hard ging regenen moest ik afstappen en naar stal gaan. Doet zij ook als 't echt hard regent, anders wordt hij link. En ja hoor, ik had een paar rondjes gestapt, Mozart en z'n bazin kwamen net naar de bak en het begon te regenen. Dus ik stap af en neem Niño mee naar stal. Je moet dan een stukje over de stenen tussen twee loodsen door. Niño vond 't eng en begon zich flink druk te maken. Mozart en Rex reageerden daar op. Ik zag Rex ineens heel hard richting stal galopperen met m'n moeder erop. De bazin van Niño pakte hem over en we kwamen toch allemaal heel aam bij de stal. Even binnen staan wachten en weer terug gegaan naar de bak. Even een paar rondjes gestapt en aangedraafd en het begon weer te regenen. We wouden eerst nog even kijken of Rex weer een beetje recht liep. Er was bijna niks meer aan te zien. Daarna weer naar stal gegaan want het begon nu echt kei hard te gieten. De bazin van Niño pakte hem maar meteen van me over en hij deed weer precies hetzelfde toen hij de bak uit was. Daar reageerden Rex en Mozart weer op. M'n moeder was nu wel afgestapt. Dan heb je al helemaal niks over 'm te zeggen. Hij stond flink te steigeren in de bak, maar ze kreeg hem uiteindelijk toch naar stal.
M'n moeder en ik zijn daarna bij het baasje van Mozart op visite geweest. Ze heeft 4 hele mooie katers. Eén kruising, één hele chique(weet ff niet meer wat voor ras 't is), één Somali en één Main Coon.
Vanavond mag ik weer op Niño rijden. Hopelijk is het dan wat beter weer, ander kunnen we weer niet rijden Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pallatin, Pierus, Runa, Supertje, vidya, Zick_Zack en 92 bezoekers