Herman Brood (54) overleden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 16:40

Vanmiddag rond half 4 is bij het Hilton in amsterdam het levenloze lichaam van zanger/kunstenaar herman brood gevonden. Herman heeftzelfmoord gepleegd, door van het dak van het Hilton te springen. Op zijn lijf trof men een briefje: "Ik heb er geen zin meer in, maak er een feest van, en misschien tot ziens"


Zelf ben ik "eigenaar" van een portret dat herman voor mij heeft getekend (ik heb een keer met hem zitten praten in een restaurant waar ik stage liep).
Toevallig zeiden we van de week, als die vent nu eens dood zou gaan, wordt het misschien nog wat geld waard, maarja.

Herman heeft zijn hele leven speed gebruikt, maar zijn lichaam was er inmiddels imuum voor geworden.
Hij was aan het afkicken, maar kennelijk viel hem dat toch te zwaar.

Over reacties dat herman een enge gekke vent is, absoluut niet. Herman in een hele aardige "normale" man. Zijn wilde haren en ongeschoren bek is imago

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: stef op 2001-07-11 16:47 ]</font>


Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:41

ik vind het niet gek met al die drugs en drank! Wel zielig, maar hij had in een afkixck centrum moeten zitten. Arme vent. Huilen

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:47

Dat meen je niet!! Serieus?? wow, ik dacht dat die kerel nog wel een tijdje op deze aardkloot rond bleef hangen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:48


ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:50

Aaaaach...vooral zielig voor zijn dochter, lijkt me vreselijk je vader zo te moeten verliezen! Scheve mond\

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 16:51

2 dochters en een zoon suzanne..... Verdrietig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:51

Als die link er niet bij stond had ik het niet geloofd!!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:52

Een vriend van m die heeft ook boeken over m geschreven dacht al dat ie niet lang meer zou leven, dit zal wel raar klinken maar dit heb ik echt ergens van gehoord of gelezen, dat weet ik niet meer.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:52

ow, ik kende alleen Lola van naam. Sjeetje, wat vreselijk voor hun zeg. Scheve mond\

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 16:54

hoezo zou je het anders niet geloofd hebben sjuimpje? Is op de radio, staat op teletekst (Radio 3 is volledig herman brood vanavond)
BTW, link doet het niet bij mij

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:54

woww, dit had ik niet verwacht.....
meer weet ik er eigenlijk niet over te zeggen zit met mijn smoel vol tanden

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:56

Ja, ik had ook iets van dit geloof ik niet, maar toen ik de link las geloofde ik het.
Ik vind het wel naar voor zijn familie en vrienden

Geen onderschrift.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:57

Klinkt banketstaaf maar oliebol happens and today happens to be a oliebolty day.. Misschien is het voor zijn kinderen wel beter zo... Desalniettemin heeft Amsterdam een kleurrijke bewoner verloren.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 17:18

Ik heb nog helemaal geen radio geluisterd vanmiddag, ben de hele middag buiten geweest...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 17:40

ja ik hoorde het al was meteen stil vond 'm wel cool men zei dat hij allange tijd ziek was van al die oliebol op de radio was ook een gesprek met een vriend van 'm ze waren bezig met een nieuw nummer

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 17:45

Misschien ben ik de enige maar ik hoorde het dus om 5 uur op t nieuws op m'n werk, en met 2 collega's kwam ik niet meer bij. Als je Herman Brood heet kun je toch wel iets beters verzinnen? Ach ja, ik ken m niet persoonlijk, en ik vond t een banketstaaf. Om 10 uur sochtends al met een kegel rondlopen, dat iemand je moet vasthouden, en om t kwartier naar t toilet om je neus te 'poederen', das niet echt mijn straatje. Zeg nu niet dat dat mee viel, want dit heb ik van mijn vader zelf, en ik heb het zelf ook gezien.
Gewoon een heel zielig mannetje...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 18:12

Zo!!! Dat had ik echt niet verwacht!

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 18:15

Ik had ook niets met hem... Kende hem vaag. Maar ja, ik vondt hem ook erg vaag! Aparte kerel. Heb wel eens interviews met hem gezien dat ik dacht, weet Herman nog wel wat er aan hem gevraagd wordt?
Hoe moet dat nou met Koko zijn papegaai, die hij overal mee naar toe nam?

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 18:18

Ach, bied je aan zou ik zeggen. Ik was net tijdens het leren voor mijn toetsen in slaap gevallen, word wakker van een schreeuw van mijn pa dat het eten klaar is..(dag, mooie droom) en dan vertellen ze me doodleuk dat Herman Brood van het Hilton is gesprongen!!! Ze lagen echt dubbel hier en ik met mijn duffe slaapkop dacht: HUH???? ZAL WEL.... Maar goed, wat schetst mijn verbazing..ahum...het staat ook al op Bokt! Wereldnieuws blijkbaar, maarre..ik had ook niks met die vent! Ilo.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Paradera

Berichten: 35
Geregistreerd: 07-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 19:20

Hey was wel een rare man, maar ik vind het echt erg voor zijn familie en dan vooral voor zijn kinderen.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 19:32

vreselijk,hij gaat wel in stijl echt iets voor hem,aparte intressante man,op tmf was vanmiddag ook een programma aan hem gewijd.
gecondoleerd aan de familie en vrienden Huilen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:53

tja sorry maar ik kan dr geen traan om laten.het feit dat hij kinderen heeft verwekt en gewoon doorbleef gaan met drugs gebruiken maakt het dat ik hem een nul vind .en in stijl?zelfmoord plegen is niet stijlvol.................je maakt alleen maar meer levens kapot(weet dat uit ervaring)

soms is het beter om te zwijgen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:17

ik ga met sanderijn mee
hij doet zelf zijn familie enzo zoiets aan wat een egoist vind ik dit, zelfmoord, door gaan met de drugs arme kinderen
niks zielig voor HEM want hij deed het zelf

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

hrslvr
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Leerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:25

Hebben jullie gvd wel in de gaten dat jullie het nog steeds over een MENS hebben??? Dat is zo'n levend wezen met gevoel... En hebben jullie ook wel in de gaten dat zijn vrouw en kinderen ook MENSEN zijn... Moet je je eens voorstellen dat je eigen vader zelfmoord pleegt en dat je een paar uur later dit op internet leest!!! Sommigen van jullie moeten zich schamen en diep! Extreme duivel


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 169 bezoekers