Hondenkoekjes (biscrock) en hondenchocolaatjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Hondenkoekjes (biscrock) en hondenchocolaatjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 23:06

Ja jullie zullen wel denken wat een idioot, maar die dingen zijn best lekker. Die chocolaatjes smaken gewon naar chocola alleen iets minder smaakstof en suiker ed. En die koekjes naar volkoren brood me een smaakje. Maar probeer maar eens, ik zweer het het is lekker.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 23:28

haha ik ken het Haha!
vroeger toen ik in groep 2 zat ofzo, en me moeder me van school haalde, was ze net naar de winkel gegaan om hondenkoekjes te kope, en dan at ik dat soms Bloos
ze zijn echt niet vies, smaakt gewoon naar uhh volkoren koekjes Vingers aflikken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 23:34

Tja dit zit NIET in de familie zullen we dan maar zeggen, het gaat je heel veel geld kosten wil je me die dingen laten eten Haha!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 23:35

je gaat er niet dood aan hoor Haha!
en ze zijn echt niet vies !

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 23:38

Als het goed was voor de mens en ook voor de hond, waarom hebben ze het dan niet gewoon voor de mens ook uitgebracht? Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 00:11

Toen ik stage liep in de dierenwinkel vraten ze die dingen ook zo op voor de ogen van de klanten, je had ze moeten zien kijken... Goud waard!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 00:28

haha
ze zijn kei lekker als meer mensen die zouden eten, zouden ze die heus wel maken hoor. In honden koekjes en chocolaatjes zitten alleen veel minder toevoegingen van extra dingen omdat deze ongezond zijn voor de hond. De mens vind dit juist lekker en vragen daarom meer smaak, denk dat dat een reden is. En na een paar van die chocolaatjes had ik wel genoeg en werd ik een beetje misselijk.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 02:47

Sypheron schreef:
Als het goed was voor de mens en ook voor de hond, waarom hebben ze het dan niet gewoon voor de mens ook uitgebracht? Knipoog


Even off-topic, maar chocolade is verschrikkelijk slecht voor een hond, ook als die verwerkt zitten in hondenkoekjes oid.

Geef dus nooit, maar dan ook nooit chocolade aan een hond, de hond kan er dood van gaan.
Ze weten alleen nog niet in welke hoeveelheid het schadelijk is/wordt, maar dat dat het is, is zeker.

On-topic, ik eet die dingen dus echt niet he.
Proef ook geen paardenvoer oid wat sommige wel doen.
Als het voor mensen bedoeld was, zou het ook wel voor mensen op de markt zijn...

pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 08:10

Ja ik ken het ze zijn lekker Haha! , ik heb in een dierenspeciaalzaak gewerkt en at ze regelmatig hihi.
Zeg Dennis v m heb je wel een visvoer (die vlokken geloof van het huismerk van Pet's Place) geprobeerd die zijn ook lekker, die smaken gewoon naar eetpapier *LOL* .

En Chrystal-gek die honde chocolaatjes zijn niet slecht voor de hond in die chocola hebben ze die stof (ben ff die naam kwijt) eruit gehaald dus je kan ze gewoon geven aan de hond.

Wie heeft er wel eens meelwormen op?
Ik wel en ze zijn ook lekker, ze smaken naar walnoten Haha!

Gwen

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 09:24

gadver nee meelwormen NEVER! De chocolaatjes zijjn inderdaad niet schadelijk anders zouden ze niet eens verkocht mogen worden. Alle stoffen die schadelijk zijn zijn eruit gehaald.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 10:37

Oooh die gewone droge hondekoekjes ... lekker!

Tot een paar jaar geleden at ik die nog, kocht ik zakje voor de samsonhond van mijn oma en dan was het delen ... eentje voor hem eentje voor mij. Vork

Beestje is er nu helaas niet meer en om die koekjes nu voor mij alleen te kopen gaat me net iets te ver Lachen.