Leuke jongen verrassen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Leuke jongen verrassen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 22:37

Wat doe je.. als je heel veel om iemand geeft, als je van iemand houdt, en die gene heel leuk vind..?
Ik ben van plan om iets heel leuks, liefs, onvergetelijks te doen voor een jongen die ik wel zie zitten.. Er is zo veel gebeurd, waardoor we allebei niet meer zeker waren of we nu wel verder met elkaar moesten gaan. Maar nu willen we het wel.. alleen.. nouja, hij houd zich een beetje afzijdig tot ik laat zien wat ik voor hem voel, en andersom. Heeft iemand een goed idee.. voor valentijnsdag?
Laatst bijgewerkt door sl0wm0ti0n op 07-02-03 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

"What we call human nature, is actually human habit.."


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:47

Op de valreep bellen, van radio 538 *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:50

haha koop een taart en spring eruit Haha! ik weet het echt niet, stuur gewoon een kaart? neem hem mee uiteten? of naar de bios

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:53

Sorry, is een beetje flauw, maar ik zou even een 'r' toevoegen in je titel. VER-ASSEN is vast niet je bedoeling met zo'n leuke jongen!! Haha! Haha! Haha!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:54

Moeilijk.. ik was ook al aan het denken (zie topic valentijnskado)
Kijk eens op valentijnsdag.pagina.nl daar zijn veel originele kados te vinden! succes!

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:55

Ik heb iets voor Auk gekocht dat lekker duur is en hoop dat het daarmee lukt om het eindelijk bij haar door te laten dringen hoeveel ik van haar hou! ME LOVES AUK 4 EVER
Wil je weten wat het is of keuren of ze het leuk zal vinden stuur effe een pb *LOL*

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 23:01

Joleen schreef:
Op de valreep bellen, van radio 538 *LOL*


Dat vind ik nou zoooo triest, als iemand dat bij mij zou doen is dat echt een afknapper!

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 23:49

Dennis v m schreef:
Ik heb iets voor Auk gekocht dat lekker duur is en hoop dat het daarmee lukt om het eindelijk bij haar door te laten dringen hoeveel ik van haar hou! ME LOVES AUK 4 EVER
Wil je weten wat het is of keuren of ze het leuk zal vinden stuur effe een pb *LOL*


Cliché helaas, maar liefde kun je niet kopen he...Dus waarom moet het iets duurs zijn?
Ik vind juist die kleine dingetjes leuk, met grote giften voel ik mij eerder bezwaard.

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 00:09

Steef"]
[quote="Joleen schreef:
Op de valreep bellen, van radio 538 *LOL*


Dat vind ik nou zoooo triest, als iemand dat bij mij zou doen is dat echt een afknapper!
[/quote]

Oh men herinnert me weer aan een typisch Ilona-voorval. *LOL*

Ik fietste naar school, en ik fiets altijd hard door. Hoor ik ineens gehijg achter me van een vent (niet helemaal honderd was 'ie...) die me dus kwam inhalen en naast me bleef hangen. Die vroeg dus vanalles aan me, of ik ook naar Barneveld ging, hoe ik heette, waar ik heen moest enzo. Ik dus kort antwoorden. (gelukkig was in bijna op de afslag). Hij maar honderduit banketstaaf en ik had zoiets van "creeeps".

Dus ik zei dat ik af moest slaan, zegt 'ie :" Luister je weleens naar op de Valreep op 538?" Ik dus: "Heel soms" Hij:"Nou, dan ga je daar vanavond heenbellen en dan zeg je dat je vandaag op het fietspad zo'n leuke jongen (pardon? Hijw as echt zo lelijk als de nacht Lips are sealed ) hebt gezien en dat je niet weet hoe 'ie heet.... Of 'ie contact met je wil opnemen....."

Ik sloeg af en keek echt zo: Bloos Frusty Loser.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 00:16

Hey joh waarom heb ik dat verhaal nooit gehoord? Had ik nog kunnen lachen, wat ik btw nu ook heel hard aan het doen ben Haha!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 00:36

uhm het is niet groot het is alleen duur door het merk en trouwens duur valt best mee, en ik heb het voor haar over. Duur is trouwens eigenlijk helemaal niet, want het is voor valentijn en haar verjaardag bij elkaar.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 00:47

Hahaha, geloof me, dat had je niet gezien willen hebben..... Je had serieus in je broek gezeken!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 09:10

marel"]
[quote="Dennis v m schreef:
Ik heb iets voor Auk gekocht dat lekker duur is en hoop dat het daarmee lukt om het eindelijk bij haar door te laten dringen hoeveel ik van haar hou! ME LOVES AUK 4 EVER
Wil je weten wat het is of keuren of ze het leuk zal vinden stuur effe een pb *LOL*


Cliché helaas, maar liefde kun je niet kopen he...Dus waarom moet het iets duurs zijn?
Ik vind juist die kleine dingetjes leuk, met grote giften voel ik mij eerder bezwaard.
[/quote]

Ja, helemaal mee eens.. Je berichtje komt een beetje anders over dan bedoeld denk ik.. Je zegt namelijk dat je iets hebt gekocht dat lekker duur is, en dat je hoopt dat het DAARMEE EINDELIJK lukt etc etc.. Verward Verward
Hoop niet dat het zo bedoeld is als dat het er staat?..

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 13:09

Nouvel schreef:
Sorry, is een beetje flauw, maar ik zou even een 'r' toevoegen in je titel. VER-ASSEN is vast niet je bedoeling met zo'n leuke jongen!! Haha! Haha! Haha!


Ik zag het ook ja Haha!
Kan toch niet de bedoeling zijn....
Ver-assen, niet best

Knipoog

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, Brittneyx, daanbrego, Elegance_, GoogleAdsense, IASCrawler, LuCa88, Noukie123, redbutton, rollyjogered, Roquen, Sigge, YandexBot en 220 bezoekers