paardenvrouwen en hun kledingkeuze

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

paardenvrouwen en hun kledingkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 20:02

Met de jeugd hierzo zit het ongetwijfeld goed maar met sommigen... ik snap dat niet; hoe krijgen veel paardenminnende vrouwen het toch voor elkaar om er zo... zo paards uit te zien? Slecht in de kleren, minstens 10 jaar uit de mode, slonzig haar op het hoofd....

Waarom is die zelfverzorging zo achteruit gehold? Ik moet er niet aan denken om als een bouwvakker door het leven te gaan. Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 20:05

Misschien zie je alleen foto's van dat ze bij de paarden zijn en dat ze er voor de rest wel "goed" bijlopen? Ik hebg ook oude kleren aan als ik naar Snow ga en de scooterhelm zorgt er ook voor dat mn haren niet echt goed meer zitten *LOL* Maarja je vroeg naar de paardenvrouwen Knipoog Maar ik denk dat t daardoor komt, je krijgt dan natuurlijk een vertekend beeld van ze *LOL*

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 20:12

Valt mij ook altijd op, en ze hebben allemaal dezelfde 'stijl'... Allemaal dezelfde soort kleren (model jutezak), en kleuren zijn verboden, of in ieder geval frisse kleuren, en dan zo'n bos stro op hun hoofd Lips are sealed

Ik moet er ook niet aan denken om er zo bij te lopen (niet dat ik er nou fantastisch uitzie als ik op stal rondhobbel Tong uitsteken ) Mijn vriend heeft me al gewaarschuwd dat hij weg is als ik er zo bij ga lopen *LOL*

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 20:13

Ik ga mezelf ook niet helemaal staan opamekn hoor, als ik naar de stal ga! Je gata toch stallen uitmesten e.d, dan doe je toch niet de beste kleren aan!
Ik zie er in het dagelijkse leven ook veel netjesser uit dan in de stal...

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 20:15

Nou inderdaad, maar Pellie wees gerust jij zal bij lange niet 10 jaar uit de mode lopen Knipoog
Moet er zelf niet aan denken om dr zo bij te lopen, in mn vrije (zieke?) tijd misschien, maar buiten ga ik zeker niet in slonzige kleren lopen!!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 20:15

ik ben ook een echte ' paardenvrouw' als ik naar mn werk(springstal) ga heb ik n oude spijkerbroek aan en n warme trui, of een rijbroek als ik die dag wat moet rijden, verder stevige schoenen voor in de stal en om mee door de modder naar de wei te lopen!

maar klein detail, ik ben wel altijd beetje opgemaakt(vaak alleen mascara maar dan zie je er gelijk wat verzorgder uit), en altijd armbandjes enzo om, als ik mn eigen paarden ga rijden dan kijk ik wel een beetje of mn kleren niet erg vloeken bij elkaar en bij t dekje van mn paard en als ik niet in de buurt van de paarden ben en bv op stap ga of naar iemand toe ofzo, heb ik altijd leuke&modieuze kleren aan!dan zou je niet zeggen dat ik door de week in een oude broek&warme trui rondloop en met mn haar snel in een simpele staart!

maar ik ken idd vooral de wat oudere(of ja oud, boven de 30/35)vrouwen hebben soms zo' n slecht passende niet afkledende kleren aan, dat is zonde, dan heb je echt de neiging om te zeggen van he ga eens naar de kapper, lekker nieuw kleurtje in je haar, wat leuke goed passende kleding en je bent een heel ander mens!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 20:19

Ik loop er nooit op m'n elegantst Haha! bij want mode interesseert me totaal niet. Als het maar praktisch is en warm. M'n haar is behoorlijk lang dus heb ik het vaak in een vlecht omdat dat iets handiger is tijdens het rijden, stallen doen of werken (ben nog net geen bouwvakker van beroep trouwens Haha! , zit wel in de metaal).

Als mijn man niet zou willen dat ik er zo bij loop, kan hij gaan wieberen, want dan vind ik de relatie wel erg oppervlakkig Knipoog .

Ik denk dat ieder voor zich moet weten hoe zij er bij wil lopen, kan me er niet zo druk om maken.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 20:19

Op m'n werk heb ik wel representatieve kleding aan. Zodra ik echter in de buurt van paardjes kom dan trek ik toch liever een trui, stevige broek, stevige schoenen en een oude jas aan (ook omdat ik nogal magnetisch ben voor vlekken Lachen ).
En ja: dat past niet altijd even goed bij elkaar en is ook niet altijd even nieuw Knipoog.


joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 20:19

Hi, hi, als ik op stal rond loop heb ik meestal oude kleren aan, door het woeste poetsen e.d. zit mijn haar vaak slonzig (er vallen steds plukken uit mijn staartje omdat het nog wat aan de korte kant is door de laagjes) Ik ben wel eens netjes op stal geweest, en dan zie je ze echt kijken Knipoog
Overigens loop ik niet met grote scheuren in broeken en truien e.d. Mijn jas is helas een beetje een uitzondering, daar heeft Andrew een gat is gebeten toen hij brokjes door mijn jaszak wilde eten *LOL*
Als ik op een luxere stal zou staan zou ik er meer lol aan beleven chique op het paard te zitten, maar met al die modder en nattigheid wordt je toch alleen maar vies... Zonde!!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 20:32

Hallo, ik heb het over de paardendames in hun vrije tijd...!! }>
Laatst bijgewerkt door Pellie op 06-02-03 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 20:33

Ja, ik zie er bij de paarden ook heel anders uit dan bv op school. Bij de paarden daar ik meestal kleren die ik voor de andere tijd niet meer leuk genoeg vind, en aparte paardrij kleding natuurlijk.

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 20:34

Craignethan schreef:
Ik loop er nooit op m'n elegantst Haha! bij want mode interesseert me totaal niet. Als het maar praktisch is en warm. M'n haar is behoorlijk lang dus heb ik het vaak in een vlecht omdat dat iets handiger is tijdens het rijden, stallen doen of werken (ben nog net geen bouwvakker van beroep trouwens Haha! , zit wel in de metaal).

Als mijn man niet zou willen dat ik er zo bij loop, kan hij gaan wieberen, want dan vind ik de relatie wel erg oppervlakkig Knipoog .

Ik denk dat ieder voor zich moet weten hoe zij er bij wil lopen, kan me er niet zo druk om maken.


Ha! Jij bent er zoeentje!!! FOTO!!! }> }> Extreme duivel

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 21:00

Ha, ha, no way !!!

Oh wacht ik heb er eentje:

Afbeelding

Dat is pas gekleed op je paard zitten, had je niet verwacht he ? Haha!

Ik heb altijd een spijkerbroek, slobbertrui of t-shirt aan en "stevige" schoenen. De weinige vrije tijd die ik heb, wens ik niet te spenderen aan uiterlijkheden, omdat die me gewoon niet interesseren. Als ik uitga (wat overigens zelden gebeurt) kleed ik me voor de gelegenheid Knipoog

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 21:18

Mijn haar zit in een vlecht/staart/knot, met als het waait de helft los omdat het net te kort is om erbij te blijven.
Verders, zwarte/groene of bordeaux/paars achtige rijbroek
Lichtgrijze jas, trui of shirt: Wat bovenop lag in de kast. Dat boeit me nou echt niet

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 21:28

Ik loop ook altijd in mijn oude kleren bij het paard. Mijn haar zit dan ook niet altijd even goed, hoe wil je dat je haar goed blijft zitten in de wind enzo? Ga toch echt niet mijn goede kleren aantrekken naar stal, veel te zonde, bovendien zijn nette kleren vaak niet erg praktisch. En denk je nou echt dat het paard zich daar wat van aantrekt hoe je erbij loopt? Echt niet.
Op mijn werk loop ik ook in praktische kleren, is wel zo handig onder een overall en bij de schoorstenen waar ik vaak rondloop.

Sprakeloos

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 21:40

Mijn paardenkleren verschillen ook wel. Ik heb wel aardig goede rijbroeken, maar ook van die hele oude vale. Maar in mijn vrije tijd loop ik er wel aardig modieus bij geloof ik. Ik werkte eerst op een reisbureau en dan was ik echt netjes, zodra ik thuis kwam verruilde ik dit voor mijn oude kloffie. Dat was zo lekker, om dan gewoon die stinkkleren aan te kunnen.
De ene keer loop ik in een nette spijkerbroek, de andere keer volledig met pantalon. Tja is maar net hoe ik me voel. Soms ga ik dan 's avonds nog risco een keer voeren en dan kijken ze wel. Maar ja boeiend..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 21:58

Ik loop er in mijn vrije tijd echt niet slonzig bij alsof ik zo de stal uitkom. Bij de paarden draag ik oude kleren en paardenkleren en doordeweeks als ik niet op stal ben, gewoon mijn dagelijkse kleding. Nee hoor, aan mij zie je het niet af dat ik paarden vrouw ben *LOL*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 22:08

Afbeeldingwel blijven opletten hè mensen. ik heb het écht over hoe men zich in haar VRIJE TIJD kleedt!!!


hé craignethan, die is nep! die heb ik al gezien!! Haha!
Afbeelding

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:12

Maar hij is niet nep Haha! !

Ik ben slim, sta altijd aan de andere (goede) kant van het fototoestel Tong uitsteken .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 22:15

Nep in de trant van dat je er niet als een slonzige koe op zit! Knipoog

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:24

Slonzige Koe ? Haha!

Zolang ik nog geen rose legging met paars truitje en de benodigde gouden sieraden draag valt het volgens mij best wel mee Knipoog .

En nu maar hopen dat ik niet alle, legging dragende, sieraden omhebbende vrouwen op m'n dak krijg ! Jullie snappen wel wat ik bedoel (toch ? Verward ).

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 22:27

Anita te paard... }>

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:32

Neee in mijn vrije tijd loop ik niet echt gekleed alsof ik zo weer naar stal kan Haha!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:34

Pellie schreef:
Anita te paard... }>


Haha! Haha!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:41

Pellie schreef:
Hallo, ik heb het over de paardendames in hun vrije tijd...!! }>


Vrije tijd = paardentijd

Bestaat er nog wat anders dan??????????????????


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: joyce83, knockout1, laura22, petraaken, Pommier en 42 bezoekers