Nieuwe lijn Eskadron deken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Nieuwe lijn Eskadron deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 20:24

Wie heeft hier ervaring mee? Ik wil namelijke en nieuwe deken aanschaffen voor Tica en ik vind het zo'n mooie deken. Alleen heb ik van iemand gehoord dat het zo'n slechte pasvorm heeft. Ik heb nl. die oudere van eskadron, maar die lag perfect. Slechte, goede ervaring, wie?
Het gaat om deze:
Afbeelding

Thanx!

Galactica Wadim X Gemini


Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 21:16

Deze hebben wij in de uitverkoop!!!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 21:37

Bij mij op stal heeft iemand die deken, ik vind het bij dat paard meer een soort slaapzak qua model dan een deken.
Maar pasvorm is toch persoonlijk, dat verschilt echt per paard, dus je zult toch moeten passen denk ik om het zeker te weten.

Nulla tenaci invia est via

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 23:35

Dit is zover ik weet niet de nieuwe lijn hoor, die is namlijk zwart met een goud koortje/randje.
groetjes

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 11:19

ik heb 2 jaar geleden ofzo dat zelfde ruitje gehad maar dan in grijs/zwart wit paste bij de mijn alle 3 wel heel mooi

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 11:24

Ik heb 2 dekens voor Barbiano maar ga volgend jaar over op een andere deken. De pasvorm was goed maar Barb is nogal gegroeid, meer spiertjes etc. en nu ligt elke keer het dek scheef. De kwaliteit is wel erg goed. Deze deken heb je niet zo maar kapot. Ga volgend jaar denk ik voor een Anky.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 11:30

Ik blijf bij mijn Rambo's,
vorig jaar heb ik tijdens een uitverkoop een Bucas kunnen scoren (n.a.v. de positieve verhalen op bokt) maar daar heb ik alweer enorme spijt van!
Wat een flutdekens, rotvoering waardoor de haren overeind gaan staan, en ze veroorzaken kale plekke op borst, schouder en heup.
Ik neem geen risico's meer, dus waag me ook niet aan Anky of Eskadron

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 12:47

Ik heb de zweetdeken van Eskadron. Ik moet zeggen dat die mooier ligt op mn andere paard (met stuk meer front en kont Haha! ) dan op mijn ietwat onbespierde paardje. Maar qua kwaliteit hele fijne deken, en behalve na de arbeid of als extra deken om z'n dunne fleece gebruik ik hem niet continue.

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.


paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 19:02

ik ken iemand met zo'n deken. ik vind ze echt mooi, dik en zacht! verder kan ik er niks over zeggen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 19:16

Ze zijn inderdaad heel zacht, maar er zit niks aan waardoor je hem nou lekker zou kunnen gebruiken, alleen een voorsluiting en voor dat geld wil ik graag kruissingels en bilriemen erbij, maar helaas..
Ik blijf dus ook lekker bij mijn rambotjes..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 21:57

Hmm, toch maar passen dus, moeilijk hoor...Nou, bedankt allemaal!

Galactica Wadim X Gemini

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 09:03

Ik heb een zomer deken van Eskadron gehad, wat een waardeloos ding. Lag scheef over de schoft, veroorzaakte behoorlijk veel schuurplekken. Het lag gewoon niet goed.
Geef mij maar Rambo. Eskadron is niet goedkoop, kan je het geld beter uitgeven aan Rambo.

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 11:53

vind ze ook nog es te duur voor een fleece geval!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, ComscoreBot, Duran123, jaap_2005, Jorex, Lynn_Nikita, MarjanB, MRIIIS, othelloster en 110 bezoekers